Walk without Rythm, and you won't attract the worm!
maar ik wil dus gebruik maken van de ean codes, dus als ik 1 barcode scan, hij op internet automatisch alles erbij zoekt, dus artiest,recordlabel, tracks etc.etc. dit heb ik dus wel voor mijn dvd's. als ik een nieuwe film koop, scan ik de barcode, en het programma haalt van de online database de hoesjes,acteurs,extras,etc.etc. dit is een internationale database die ook gebruikt word door muziekwinkels enzo, alleen nu kan ik er maar niet echter komen hoe ik dit met mijn cd's en/of vinyls doe, en ALLES met de hand invoeren is net ff teveel!
leoaq.fm // Jeune Loop
...hij kan er geen programma voor vinden...leokennis schreef op 08 juni 2004 @ 22:00:
Dat weet ie dus niet...
Deze http://www.intervocative.com/dvdpro/Info.aspx is voor DVD's weet niet wat er nog meer aan toegevoegd kan worden. Werk met barcode title ed. Misschien dat op de site meer staat.Agressor schreef op 08 juni 2004 @ 21:50:
dat kan op zich wel,
maar ik wil dus gebruik maken van de ean codes, dus als ik 1 barcode scan, hij op internet automatisch alles erbij zoekt, dus artiest,recordlabel, tracks etc.etc. dit heb ik dus wel voor mijn dvd's. als ik een nieuwe film koop, scan ik de barcode, en het programma haalt van de online database de hoesjes,acteurs,extras,etc.etc. dit is een internationale database die ook gebruikt word door muziekwinkels enzo, alleen nu kan ik er maar niet echter komen hoe ik dit met mijn cd's en/of vinyls doe, en ALLES met de hand invoeren is net ff teveel!
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
dit is het progje wat ik voor dvd's gebruik.
(sorry vergeten te vermelden)
maar in die zelfde database is geen muziek opgenomen.
cd info staan in de bekende cddb database, waar winamp en mediaplayer gebruik van maken, maar hier staat niets van vinyl in.
er is ook een database voor vinyl (grammofoonplaten
maar deze kan ik dus niet vinden...
uiteraard zijn er programma's voor om te catalogiseren m.b.v. deze databases, alleen deze kan ik dus niet vinden....
als ik eerst maar eens een toegang heb tot deze databases kan ik zelf wel wat maken in excell... nog beter zou natuurlijk een bestaand programma als
http://www.intervocative.com/dvdpro/Info.aspx
zijn..... dit programma is super voor dvd's trouwens. en gratis!!!!
nu zoiets voor al mijn muziek, en ik ben gelukkig
[ Voor 8% gewijzigd door Redwood op 12-06-2004 14:11 ]
[ Voor 23% gewijzigd door we_are_borg op 12-06-2004 14:19 ]
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Verwijderd
Verwijderd
Zo zul je waarschijnlijk niet alle Dance of Trance 12" terugvinden
in een database. Ze hebben simpelweg niet altijd een barcode
of id.
http://www.codeaero.com/music-collection.html