Ik denk: Leuk, dvdtje kijken met mn vriendin. Maar goed, dat gaat dus niet door.. blijkt dat iemand anders op mijn ps2 een keer is gevraagd om een code in te vullen voor adult video nog wattes.. en nu prop ik er Bridget Jones Diary in en krijg ik een melding dat hij naar level 7wil maar daar toch echt een code voor nodig heeft. Hoe kan ik dit eruit slopen of de PS2 resetten of iets dergeljiks???
Deze gaat dicht omdat we geen eigen zoekinspanning van je terugvinden, al zijn we zeker dat er vast iets over in de handleiding staat.
Daarnaast is het omzeilen van een beveiliging, in welke vorm dan ook steeds tricky.
* Fuelke verslaat WD & Terr
Daarnaast is het omzeilen van een beveiliging, in welke vorm dan ook steeds tricky.
* Fuelke verslaat WD & Terr
[ Voor 76% gewijzigd door Fuelke op 08-06-2004 22:46 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ik zou bij onze lieve heer niet weten wat je wilt berijken... Voor zover ik weet kun je de playstation2 niet blokken op DVDs... en aangezien het geheugen van de PS2 niet zomaar te overschrijven is... Het apparaatje heeft tenslotte geen HD.
Als je opnieuw wilt proberen een topic te openen raad ik je toch aan om een stuk duidelijker te zijn...
Als je opnieuw wilt proberen een topic te openen raad ik je toch aan om een stuk duidelijker te zijn...
Dit topic is gesloten.
![]()