[XP] externe HD - Nieuwe hardware gevonden: 24

Pagina: 1
Acties:

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05:29
Ik heb hier een Western Digital 160 Gb in een externe hd case, deze heeft ongeveer 2 weken goed gewerkt. Nu heb ik 'm los gehad (om het een en ander mee te nemen), sluit 'm weer aan en dan zegt windows "Nieuwe hardware gevonden", gevolgd door "24". Drievrs kan hij er niet voor installeren. Ik heb SP1 en alle updates. Heeft iemand dit probleem eerder gehad?

Edit: moet zeggen dat het wel verschrikkelijk heet is op m'n kamer

[ Voor 14% gewijzigd door sig69 op 08-06-2004 21:02 ]

Roomba E5 te koop

• sig69
Ik heb zojuist getest met een andere HD, en het resultaat is precies hetzelfde. Kan ik er vanuit gaan dat de externe case kapot is?

Roomba E5 te koop

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Probeer het eerst eens op een andere pc, dan pas kun je eventueel zeggen dat het je case is, maar dat denk ik eigenlijk niet.

Kijk anders eens bij je hardware instellingen bij windows en kijk eens of je oude instellingen daar nog staan en verwijder ze eens. Of probeer je hdd handmatig te installeren ipv. met autodetect.

• sig69
Ik heb vanavond de beschikking over een andere pc, ik zal even, kijken wat hij dan doet en ook proberen handmatig te instalelren. Ik zal mijn bevindingen vanavond even posten dan.

Roomba E5 te koop

• sig69
Na wat meer tests po andere pc's en met andere HD's trek ik de conclusie dat het ding gewoon kapot is. Inmiddles gemaild met de leverancier en krijg een nieuwe (2e keer al). Denk dat ik maar een ander type neem...

Roomba E5 te koop