enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk
staat er niet toevallig een helegrote spiegel naast? die kunnen het signaal ernstig verstoren
https://f1nerd.nl
54mbit lost niks op, 54mbit van een goed merk lost wel wat op. 11mbit van een goed merk zouden ook al je problemen oplossen.
Edimax is namelijk een nogal low budget oplossing, net zoals sweex, e-tech etc. Als je een goed draadloos netwerk heb betaal je een paar euro meer voor spullen van Senao (100mw!), Linksys, D-Link, 3com etc.
En alhoewel 2 verdiepingen met dik beton niet zo prettig is voor een wireless netwerk, red ik dat hier ook makkelijk. Bij jou hangt hij onder de trap, hiero gewoon midden op zolder, en ik zit te werken beneden. Ik gebruik een linksys Ap, met een mooie Intel wireless 2100 kaart in me notebook
Edimax is namelijk een nogal low budget oplossing, net zoals sweex, e-tech etc. Als je een goed draadloos netwerk heb betaal je een paar euro meer voor spullen van Senao (100mw!), Linksys, D-Link, 3com etc.
En alhoewel 2 verdiepingen met dik beton niet zo prettig is voor een wireless netwerk, red ik dat hier ook makkelijk. Bij jou hangt hij onder de trap, hiero gewoon midden op zolder, en ik zit te werken beneden. Ik gebruik een linksys Ap, met een mooie Intel wireless 2100 kaart in me notebook
[ Voor 31% gewijzigd door Icey op 08-06-2004 19:57 ]
Word het netwerk er wel beter op als je het de wireless router en ontvanger dichterbij elkaar zet? Dan kan je nl al genoeg weten.
Verder welk process trekt 40% en op welk OS? heb je al andere drivers/firmware geprobeerd?
Verder welk process trekt 40% en op welk OS? heb je al andere drivers/firmware geprobeerd?
nee alleen in de badkamer, die zit hemelsbreed tussen mijn kamer en het APymoona schreef op 08 juni 2004 @ 19:42:
staat er niet toevallig een helegrote spiegel naast? die kunnen het signaal ernstig verstoren
ik draai windows xp prof nl, er is geen proces dat meer vraagt van mijn cpu, de niet-actieve processen nemen denk ik gewoon veel toe. owja smc.exe 1%Word het netwerk er wel beter op als je het de wireless router en ontvanger dichterbij elkaar zet? Dan kan je nl al genoeg weten.
drivers en firmware hielpen helas niks(had ik al geprobeerd)
enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk
Niet actieve processoren is niks... stel dat je 2% van je systeem gebruikt, dan vult niet actieve processen dat op met 98% om bij de 100 te komen...
Pagina: 1