Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-10 01:20
Een vraagje:

ik ben op zoek naar een mp3 speler die ik bij wijze van cadeautje aan mijn vriendin kan geven, en daarbij is van belang dat:

- de speler makkelijk te bedienen is, niet teveel moeilijke instellingen of knopjes, aangezien ze niet al te handig is met apparaten etc
- er moet minstens 128 maar liefst 256 mb geheugen in zitten
- het is toch wel wenselijk dat dat geheugen uitbreidbaar is met bv SD kaartjes
- Radio erop, zodat ze ook gewoon FM radio kan luisteren.
- Klein formaat.
- Budget is ongeveer 150 euro, Met een maximum van 200 euro. Meer echt niet want het is een dure maand voor me met veel verjaardagen...

Ik zat zelf te denken aan de Thomson Lyra pdp 2448
Afbeeldingslocatie: http://www.mpex.net/img/specials/ifa2003/img_7777.jpg
met 128 MB geheugen, waarbij ze altijd nog geheugen erbij kan steken als ze meer muziek erop wilt. Nadeel is dan wel dat er geen FM radio op zit

daarom zat ik ook te kijken naar deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.mpex.net/img/specials/ifa2003/img_7778.jpg
De Thomson Lyra pdp 2225, ook al vind ik die er qua design een stuk minder mooi uit zien... Maar lijkt me wel robuust, en dat is misschien wel mooi meegenomen.

Maar geen van beiden zijn van die langwerpige, stijlvolle slicke apparaten, die je om de nek kan dragen, en dat zou toch ook wel erg mooi zijn, (denk dat zij dat wel leuk zou vinden.

wat kan ik verder in overweging nemen?

[ Voor 7% gewijzigd door Tom Yam op 08-06-2004 19:55 ]

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11 05:50
www.mp3cdspeler.nl

Daar kan je wat goeds vinden. Maar anders zou ik toch wel wat rondzien op dit forum. Er zijn zat topics over goede budget MP3-spelers.

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:48

Piggen

Lekker bakkie

Wat is het budget voor die speler?

• Tom Yam
Owja zal ik erbij zetten: Budget is ongeveer 150 euro, Met een maximum van 200 euro. Meer echt niet want het is een dure maand voor me met veel verjaardagen...

en op het forum heb ik al enige tijd wat rondgesnuffeld maar heb nog niet echt iets kunnen vinden wat de lading dekt... Dus jullie hulp is erg welkom B)

hmmz en deze is ook wel oke... jammer dat er geen uitbreidbaar gehugen in zit... Is het merk betrouwbaar? http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=475

[ Voor 22% gewijzigd door Tom Yam op 08-06-2004 19:57 ]

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Als je later het geheugen wat uit gaat breiden kun je er alweer 100 euro bij optellen, en dan kun je beter direct kijken naar een iPod of Muvo.

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Ja, maar die zijn niet echt handig om om je nek te hangen (ervan uitgaande dat z'n vriendin geen rapper is ofzo :+)

Maar misschien kan da_prinz beter zelf gewoon op de sites van de bekende mp3winkels kijken of er wat tussenzit. Want er is nogal veel aanbod en ik heb niet echt zin om al die spelertjes op te gaan noemen

Goede shops voor mp3spelers zijn
www.mmport.nl
www.mp3man.nl
www.mp3spelers.nl

• Tom Yam
ipod mini vind ik ook wel erg mooi..... alleen jammer dat ie nog niet echt leverbaar is op het moment... aan de andere kant... dan kan ik ff doorsparen ;):P

nadeel is dat ik het wil geven bij wijze van cadeau voor het (hopelijk..?) slagen van haar... en dat is binnen korte tijd (volgende week donderdag uitslag)

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

iRiver iFP-190 (160 euro) is echt een aanrader...

als je aan 128mb genoeg hebt (zeker weten, want dat zijn 20-25 nummers, meer dan genoeg voor een flash speler) dan zijn de iFP-180 (106 euro) of iFP-380 (128 euro) betere keuzes....

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Tom Yam
het gaat al wat beter met mn zoektocht... alvast bedankt voor de nuttige replies, keep 'm coming :7

De suggesties van Moooody, erg handig... :)

zlef had ik ook mn oog laten vallen op deze:http://www.mp3man.nl/product/1938 de Mpio FL 100 als andere goede kanshebber... Nog maar even doorspitten wat er allemaal op mn keuzelijst past B)

Maar ff tussendoor... hoezo zou 128 MB altijd zker weten genoeg zijn voor een MP3 speler?

• Tom Yam
en de prijzen waar jij ze voor noemt kan ik ze niet voor vinden...

of moet ik daarvoor in de pricewatch zijn? :o

• Mooody

Mooody

elmoody

uiteraard :)

ik raad sowieso iRiver aan, hele rubuuste, mooie, kleine en geavanceerde mp3-spelers :)
support van iRiver is ook perfect....

[ Voor 85% gewijzigd door Mooody op 08-06-2004 20:54 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Same idea here... iRiver rules
ik hebo ok al anderhalf jaar een IFP 180 , destijds 220 euro betaald voor 128mb :( , maar hij is al méér dan zijn geld waard geweest...hij heeft zelfs al eens in de regen gelegen..kan gewoon ni kapot dat ding :) (mag nu eindelijk wel eens kapot hoor, want ik wil een IHP en anders mag ik ni van de ouders...)
Voor 160 euro kan je zo een topspeler toch ni laten liggen é? en dan heb je 256mb

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Dat valt ook wel weer mee. iRiver is niet meer wat het geweest is nu ze groot zijn geworden. Op het iRiver forum regent het behoorlijk klachten.

Maar weer ontopic.

Die iFP-190 is inderdaad een erg mooie speler. Al wel wat ouder, maar qua design, features en geluidskwaliteit nog top. En nu dus voor een nette prijs te koop.

• Hercul3s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 12:02
Idd, misschien gaat iRiver ietsje achteruit, ze leveren nog steeds degelijke spelers met vooral gebruikersgemak en veel functies. Ik heb zelf een iFP 390-T en ben er over het algemeen zeer tevreden mee! Ik denk dat je met een iRiver niet echt een miskoop kan doen.

Verwijderd

Thomson nieeettt! :)
Heb die bovenste gehad, teruggedaan.
Ze namen hem zo terug, want ik was blijkbaar niet de eerste!
Barstje aan binnenkant scherm, hoekje om batterij vast te houden was weg, koptelefoon kraakt als je hem ronddraait...

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-11 01:06
Ik zou een Amc Hansori aanraden, degelijke spelers, niet moeilijk, uitbreidbaar (SD) slot en niet duur.

• Tom Yam
hmmz na deze positieve klanken begint de iRiver een steeds serieuzere kandidaat te worden.

jammer alleen dat ie niet meer bij www.mp3spelers.nl in het assortiment staat... terwijl die shop er bij de pricewatch wel in staat... en als update datum 8-6...

maar goed ik mail ze nu al om te vragen wat de deal is daarmee :)

meer info is welkom

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 21:00:
Same idea here... iRiver rules
ik hebo ok al anderhalf jaar een IFP 180 , destijds 220 euro betaald voor 128mb :( , maar hij is al méér dan zijn geld waard geweest...hij heeft zelfs al eens in de regen gelegen..kan gewoon ni kapot dat ding :) (mag nu eindelijk wel eens kapot hoor, want ik wil een IHP en anders mag ik ni van de ouders...)
Voor 160 euro kan je zo een topspeler toch ni laten liggen é? en dan heb je 256mb
Ik heb de IFP 180 twee jaar gehad, heb em ook niet altijd met respect behandeld.. nu werkt alleen nog de radio. Overweeg om nu een H120 te halen of even te wachten op de H320 of zelfs een 340 met cradle :*) Ik vind de Mpio spelers ook wel een goed idee, de FY200 voelt zelfs steviger aan dan de iRiver IFP 1xx en 3xx

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

da_prinz schreef op 08 juni 2004 @ 21:19:
hmmz na deze positieve klanken begint de iRiver een steeds serieuzere kandidaat te worden.

jammer alleen dat ie niet meer bij www.mp3spelers.nl in het assortiment staat... terwijl die shop er bij de pricewatch wel in staat... en als update datum 8-6...

maar goed ik mail ze nu al om te vragen wat de deal is daarmee :)

meer info is welkom
www.mmport.nl heeft hem nog wel in het assortiment, ik weet niet of het de goedkoopste is, maar wel betrouwbaar iig...

• Tom Yam
Wokkel1982 schreef op 08 juni 2004 @ 21:19:
Ik zou een Amc Hansori aanraden, degelijke spelers, niet moeilijk, uitbreidbaar (SD) slot en niet duur.
Hmmz ff gezocht er het is dus Amac Hansori blijkbaar ;)

heeft er iemand ervaring met dit merk?

• Koekje
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

die eerste is echt mooi !
een vriend van mij heeft er een, echt geweldig geluid!
maar het beste is nog dat je er extra geheugen bij kan prikken.
hij is ook nog eens simpel te bedienen.

verder kan je je vriendin natuurlijk altijd meenemen om te kijken welke ze het leukste vindt :)

mijn ervaring is dat 'ze' kleding en dat soort dingen vaak veel leuker vinden, neem haar een keer mee om te shoppen! dat zal ze volgens mij ook heel erg leuk vinden, tenzij je natuurlijk presé een mp3 ding wil kopen :)

just my two cents :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door Koekje op 08-06-2004 22:04 ]

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

• Tom Yam
Dat is nu juist het punt, het is een verassing :)

ze heeft al enige malen aangegeven dat ze een mp3 speler toch wel erg leuk zou vinden, en ik heb ook een keertje voorzichtig in een winkel (onder het mom van ik wil een MP3speler voor mezelf kopen als ik weer eens geld heb) gepeild wat ze nou leuk vond.

conclusie: Ze heeft er de ballen verstand van. Dus nu moet ik maar bepalen wat zij mooi vind ;) en die iriver vind ze denk ik wel erg mooi :7 maar ik wacht eerst nog ff mn mailtje af.

Maar hoe zit het met deze, kent iemand dit merk, is het een goed apparaatje? http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=475 een Dyne Tuny II 128MB
...

Enlighten me please, en heel erg bedankt voor de al gemaakte replies _/-\o_ :+

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Was wel een goede, dacht ik

Is ook een topic over op GoT:
[rml][ mp3speler] Tuny II pen 128/256/512[/rml]

Maar hij is wel slechts 128 mb en niet uitbreidbaar.

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:12
http://www.mp3man.nl/product/1939

specs in a nutshell:
256mb geheugen, uitbreidbaar, FM radio, goeie oordoppies.

mooi ding, heb em vorig jaar aan m'n eigen vriendin gegeven :*)
mp3man.nl gaf ook goeie service, was zo binnen, netjes verpakt enzo.

[ Voor 21% gewijzigd door sarcast op 08-06-2004 22:26 ]

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-11 13:44

Spockz

Live and Let Live

Mooooody schreef op 08 juni 2004 @ 20:14:
iRiver iFP-190 (160 euro) is echt een aanrader...

als je aan 128mb genoeg hebt (zeker weten, want dat zijn 20-25 nummers, meer dan genoeg voor een flash speler) dan zijn de iFP-180 (106 euro) of iFP-380 (128 euro) betere keuzes....
De iFP-1xx serie is niet meer leverbaar. Wordt niet meer geproduceerd ook. de 3xx serie is er ook mee uitgescheden maar daar hebben ze nog wat voorraden van liggen. Het begint nu weer bij de 7xx maar voor 256mB betaal je 212 euri.

Ik ben dus voor de megastick gegaan van MSI. Heeft radio, 256mB, voicerecorder. Is alleen niet uitbreidbaar. Kan gewoon als memorystick gebruiikt worden. Dus erin stoppen, muziek erop en klaar.
Link:: http://www.mp3man.nl/product/2986

@sarcast. Wat voor oordopjes worden erbij geleverd?

[ Voor 7% gewijzigd door Spockz op 08-06-2004 22:29 ]

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

• Tom Yam
Die MSI megastick heb ik ook in overweging gehad... maar hij ziet er nogal uhm... 'plastic' uit.

hoe is dat in reallife? is het een robuust geheel, en raakt het dopje niet snel kwijt?

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:12
euw.. geen id. Wel kwaliteit dopjes, niet uber dure, maar geluid wat er uit komt is goed tot zeer goed.

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

da_prinz schreef op 08 juni 2004 @ 22:29:
Die MSI megastick heb ik ook in overweging gehad... maar hij ziet er nogal uhm... 'plastic' uit.

hoe is dat in reallife? is het een robuust geheel, en raakt het dopje niet snel kwijt?
De kwaliteit is wel goed. En hoe snel je dat dopje kwijtraakt. Jah dat ligt aan hoe je er mee omgaat he.

Let wel. Hij is niet uitbreidbaar. Maar wel goedkoop voor wat het levert. Anders zou ik inderdaad voor die MPIO gaan.

edit: persoonlijk hou ik er niet van als t merk er in koeienletters op staat. Ik hou van klein en finesse.

[ Voor 11% gewijzigd door Spockz op 08-06-2004 22:52 ]

• cgok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 23:43
ze hadden een mp3 speler bij mediamarkt in de aanbieding vorige week(merk weet ik niet meer). hij had 512 mb geheugen en fm radio voor maar 166 euro. heeft iemand deze mp3 speler gekocht en zoja kan je meer info over geven.

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Als dat ding kwalitatief al iets is, zal het daarnaast megaplastic zijn.

Ik denk dat hij z'n vriendin een groter plezier doet met een stijlvolle, chique uitziende speler als de iRiver iFP-190 of de MPIO FL100 in plaats van zo'n plastic usb stick.

• Tom Yam
Dilemma....

net ff saldocheck gedaan en na een beetje rekenen kom ik toch wel tot de schrikbarende conclusie dat het een krappe maand gaat worden met al die cadeaus en andere kostenposten... Zal wel mn volledige negatieve limiet weer eens een keertje moeten aanspreken 8)7 :X

maar goed ik heb mn opties voorlopig beperkt tot de volgende:

iRiver 180, deze dus: Afbeeldingslocatie: http://www.empei.cz/zbozi/ifp1xx/img/galerie/iFP180-p_7_b.gif

de MSI megastick 256 MB Afbeeldingslocatie: http://shop.informatique.nl/pic500/121575.jpg

en de MPio FL 100, 128 MB Afbeeldingslocatie: http://news.webdigest.ru/publicdir/news/nimg10612009821.jpg

Prijzen (voor zover ik zo snel ff gevonden heb)
iRiver: 135 euro
Megastick: 130 euro
Mpio: 148 euro

wat is het advies...

ik neig vooral naar de 1e en 3e, hoewel qua prijs de megastick het meest in aanmerking komt... Maar in dit geval, omdat het voor mn (zo goed als geslaagde) schatje is mag dat geen rol spelen...

Verwijderd

Ik heb mijn vriendin ook een mp3 speler gegeven. Ben lang opzoek geweest naar een geschikt exemplaar, totdat we opeens de BenQ Joybee120 in de winkel kregen. Naar mijn idee behoort deze speler tot een van de klijnste op de markt. Het dingetje is net zo groot als een klein lucifer doosje!
Hij word standaard geleverd met veel accesoires zoald oplader, draaghoesje, nekkoort en een rijsetui. De speler is overigens volledig van aluminium gemaakt.
Hij is helaas niet uit te breiden met kaartjes, maar ik denk ook niet dat je dat snel gaat doen. Er zit een FM radio op, en met de interne accu doe je al snel 15 uur!
(ik moet de reclame in:P)
op de speler zit 2 jaar garantie en op de accu 1 jaar. BenQ is altijd netjes daarin en naar mijn id is dit een zwaar ondergewaardeerd spelertje.

Hier een link naar de BenQ site: http://www.benq.nl/Products/mp3player/index.cfm?product=359

Afbeeldingslocatie: http://www.benq.nl/images/product/mp3_player/joybee120_showcase.jpg

Verwijderd

de iriver IFP 180T staat bij Dixons nog steeds op de website voor €109,99.
Het is vast de moeite waard om een paar dixons in je buurt te bellen of ze hem nog hebben. Anders via de site bestellen (volgens mij geen verzendkosten).
Heb deze speler een maand geleden gekocht, tot grote tevredenheid.
Kan, in WMA formaat (96kb) praktisch 40 nummers bergen! Voor mij is dat 3 cd's, en een paar losse nummers. WMA formaat, 96kb, is prima geluid!

edit: ruim 20 uur op een AA batterij. Ideaal!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 23:16 ]

• Tom Yam
ja die BenQ zag ik ook net in de aanbieding bij informatique...

maar dat er een accu inzit, is dat niet een nadeel? je kan niet ff snel batterijtje wisselen maar moet de zpeler op het lichtnet aansluiten...

lijkt me wel een mooi ding overigens :P

MOEILIJK MOEILIJK zoveel mooie spelertjes 8)7 :o

Morgen maar eens langsgaan bij die pipos van de dixons, of ze m nog hebben... :) zou leuk zijn want dan bekijk ik m meteen in reallife

[ Voor 20% gewijzigd door Tom Yam op 08-06-2004 23:19 . Reden: Het ging over die BenQ, dat met die accu ;) ]

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
vind het erg jammer dat de prijs allemaal zo rond de 100 of meer zit....

prijs afspraak?

128mb : 100 euro
256mb : 180 euro
512mb : 250 euro?

niet cool ....

Verwijderd

Die accu leek mij eerst ook een nadeel, maar ik zie het nu als een voordeel. Je hangt hem een nachtje aan het stopcontact of pc (laad ook op via usb) en hij doet het weer. Hiervoor had ze er eentje met batterijen en die waren steeds leeg en de lader was zoek.

Verwijderd

da_prinz schreef op 08 juni 2004 @ 23:15:

Morgen maar eens langsgaan bij die pipos van de dixons, of ze m nog hebben... :) zou leuk zijn want dan bekijk ik m meteen in reallife
ff rondbellen naar verschillende filialen gaat vast sneller ;)

Weet je ook meteen waar je heen moet....

• Hercul3s
Ik raad je toch de iRiver aan en hoewel mijn mening niet echt objectief is( :+ ), maar ik vind het design van de iRiver toch het mooiste.

De MSI vind ik goedkoop lijken + AAA batterij -> korte battery life
De MPIO is wel mooier, maar kleiner beeldscherm.
En de BENQ heel klein schermpje + interne batterij -> niet verwisselen
iRiver -> groot scherm + lange battery life + firmware + functies! + design

Just my humble opinion :)

• Tom Yam
Dixons is hier in het centrum, 5 minuutjes lopen (en dan moet ik langzaam lopen) dus ik check het morgen hoogstpersoonlijk meteen in de ochtend out :)

en ik neig ook wel meeste naar de iRiver... zeker als ie er voor die prijs is.

anders de benQ of de MPIO.. :) :7

• Hercul3s
Wat ik vaak mis bij andere spelers is het gemakkelijk snel nummers opzoeken en het snel verwisselen tussen shuffle dir/shuffle all/repeat etc. De 4-way stick is ook heel handig! Maarja, ik ga ophouden met de iRiver ophemelen, ervaar het zelf! :)

[edit:]

Review van de 1xx serie van iRiver op IGN:

http://gear.ign.com/articles/373/373575p1.html

[ Voor 18% gewijzigd door Hercul3s op 08-06-2004 23:40 ]

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Dat klopt wel ja, iRiver spelers hebben een heel fijn menu. Werkt echt heel lekker (ik heb ervaring ermee, want ik heb zelf een iMP-550 en mijn broertje heeft een iFP-390 :) )

Maar ik weet niet hoe het zit met de menu's van de concurrenten. Misschien zijn die ook wel goed.

Verwijderd

Ik zou zeker weten voor de Mpio FL 100 128 MB gaan van 148 euro, waarom:

FM tuner
Geheugen uitbreidbaar!!
Design
Werkt op batterij
en de prijs is goed

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:43
ik zou niet dat msi geval nemen een vriend van mij heeft er eentje en hij is idd nogal plastic fragiel achtig hij zal verder wel goed presteren maar het oog wil ook wat en da ding wil ik niet om nek hebben hangen :p

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

Ondanks de positieve reacties van iedereen op de MPIO FL100 zou ik deze toch afraden. Het is namelijk een zeer oude speler wat in het geval van de MPIO zeker aan de (geluids)kwaliteit te merken is. Weinig ondersteuning, ietwat brakke firmware, weinig out-put en bas en slechte oordopjes. Als ik dan voor een oudere speler zou gaan dan zou ik de Iriver 190 nemen of de Iaudio CW300 256MB voor 189 euro. Die laatste heb ik hier nog niet voor bij zien komen, maar wat geluidskwaliteit en bedieningsgemak betreft is hij echt beter dan de Iriver. Enige nadeel is dat hij alleen mp3 afspeelt, maar dat komt de geluidskwaliteit ten goede!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Blasterxp schreef op 08 juni 2004 @ 23:24:
vind het erg jammer dat de prijs allemaal zo rond de 100 of meer zit....

prijs afspraak?

128mb : 100 euro
256mb : 180 euro
512mb : 250 euro?

niet cool ....
Jij kan ook geen prijzen checken he O-)

De megastick is bv 135€. Alleen heeft het niet de naam he.

• MisterData
  • Laatst online: 27-11 20:42
Ik zou inderdaad ook voor de iRiver gaan. Ik heb hem zelf ook gehad (mijn broertje heeft em nu) en het is een geweldig ding. Batterij is gewoon een AA (penlite) batterij en op 1 batterij speelt 'ie 20 uur. De interface is erg makkelijk te gebruiken (ik vind de interface van de iRiver zelfs makkelijker dna die van mijn huidige MP3-speler, de IOPS MFP-312). Gecombineerd met z'n looks en z'n prijs lijkt het me de beste :)

Verwijderd

Ik stem ook voor de Iriver... Ik denk dat je vriendin deze erg mooi zal vinden.
Ik vind het echt een ding om naast de lipstick in de handtas te hebben!!

Verwijderd

Is deze Freecom Beatman misschien iets voor je vriendin? 128 mb, uitbreidbaar, klein en niet duur: € 119,-.
Link: http://www.mp3man.nl/product/2840

• Tom Yam
Nou ik heb m gekocht, net bij de dixons... het is geworden de iRiver :)

nou nog even mooi inpakken en dan is het klaar :)

Hartelijk bedankt voor de goede adviezen en serieuze reacties, en ik dnek dat ze hem erg mooi gaat vinden :)

en @ mennotheclown: Ze is niet helemaal zo'n lipstick - veel make up type... :O... soms heeeeeeeel lichte make up en dat is dan wel oke maar gelukkig niet zo'n type wat elke dag haar gezicht in elkaar boetseert aan make up :P... :) Make up tasje is ongeveer net zo groot als 2x een iRiver naast elkaar B)

Verwijderd

ah da's mooi. Ik heb het niet zo op die dames die hun hele gezicht vol plamuuren...
Laat even weten hoe blij ze is....

• Tom Yam
i will.... word wel pas op zn vroegst volgende week donderdag/vrijdag/weekend... want volgende week donderdag komt de uitslag :O ;)

• Mooody

Mooody

elmoody

da_prinz schreef op 09 juni 2004 @ 11:11:
jeuj :Y)
veel plezier ermee!

tip: zet er vast de nieuwste firmware op en een aantal nummers die je vriendin leuk vindt, dan kan ze meteen aan de slag....
Evt. nog een paar goede dopjes kopen, want de bijgeleverde dopjes zijn matig qua geluid en zitten voor geen meter ;)

Je zou ook de dopjes en iRiver apart kunnen inpakken, dan geef je eerst de dopjes en wacht je de reactie af :P

[ Voor 52% gewijzigd door Mooody op 09-06-2004 14:54 ]

• InsjaHH
  • Laatst online: 21-11 14:58
Altijd leuk om een nieuwe mede iRiver eigenaar blij te zien (zal ze zeker zijn ermee *denk ik* :9).

Hahaa... dopjes apart inpakken, dan gaat ze op de verpakking kijken en ziet ze "bijgeleverde" oordopjes... hmm waar zijn ze dan? :wink:.

Website, Flickr, FB, Twitter

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

InsjaHH schreef op 09 juni 2004 @ 14:58:
Altijd leuk om een nieuwe mede iRiver eigenaar blij te zien (zal ze zeker zijn ermee *denk ik* :9).

Hahaa... dopjes apart inpakken, dan gaat ze op de verpakking kijken en ziet ze "bijgeleverde" oordopjes... hmm waar zijn ze dan? :wink:.
Volgens mij was het idee om haar dan eerst die dopjes te geven, zodat ze dacht dat dat haar kado was.

Verwijderd

haha ja dat lijkt mij ook LOL

• Mooody

Mooody

elmoody

ja psies....je kan wel zien wie er hier vriendinloos is :P

• InsjaHH
  • Laatst online: 21-11 14:58
Mooooody schreef op 09 juni 2004 @ 15:10:
ja psies....je kan wel zien wie er hier vriendinloos is :P
ja ffs... beetje editen he :P. maar goed 'k snap wat je bedoelt...

Website, Flickr, FB, Twitter

• jaapieln
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:02
Wat ga je eigenlijk doen als je vriendin zakt ;)

:D

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

da_prinz schreef op 09 juni 2004 @ 11:11:

nou nog even mooi inpakken en dan is het klaar :)

Hartelijk bedankt voor de goede adviezen en serieuze reacties, en ik dnek dat ze hem erg mooi gaat vinden :)

en @ mennotheclown: Ze is niet helemaal zo'n lipstick - veel make up type... :O... soms heeeeeeeel lichte make up en dat is dan wel oke maar gelukkig niet zo'n type wat elke dag haar gezicht in elkaar boetseert aan make up :P... :) Make up tasje is ongeveer net zo groot als 2x een iRiver naast elkaar B)
welke iRiver? Die ze bij dixons hebben is maar 128mB. Nu maar hopen ze niet meer wilt straks. :)

en hou je hem zelf als ze zakt?
edit: maar dat is dan niet zijn oorspronkelijke bedoeling.

[ Voor 5% gewijzigd door Spockz op 09-06-2004 18:58 ]

• jaapieln
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:02
Dan kan hij de mp3speler misschien geven om te troosten...

[ Voor 19% gewijzigd door jaapieln op 09-06-2004 18:57 ]

:D

• Tom Yam
Juist ;) En oordopjes moet ze zelf nog wel ergens hebben liggen :O...

leuke nummers en firmware erop is wel een goed idee.... hoe doe je dat, firmware upgraden? Naja, eerst maar eens nog heeel hard aan de slag voor mn opleiding want moet nog erg veel werk doen... en dan zie ik vanzelf wel wanneer ik tijd heb om alles te regelen :O

En zakken? Dat kennen we hier niet he ;) nee als ze zakt zal ze heel erg teleurgesteld zijn maar het moet wel erg raar lopen wil dat gebeuren...

die cijfers waarmee ze dr examen in ging liegen er niet om, en ook de meeste examens zijn wel erg oke gemaakt

/me heeft een erg slim vriendinnetje :D 8)7 B)

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

ter compensatie? :+

• Tom Yam
;) tsja... zij doet Vwo

maar dat heb ik ook al gedaan en gehaald (2 jaar geleden ;)

zij is beter qua discipline in werk etc... en qua intelligenite doet ze zeker niet onder voor me vind ik :) Zij is slimmmmm

/me houd van zijn schatje :D O+

laten we nou maar ophouden met deze lofzang anders jaag ik misschien mensen weg :P 8)7

ik post nog de reactie van haar wanneer ze hjet gekregen heeft :)

Hoe doe ik Upgraden van Firmware? of moet ik gewoon de manual erbij pakken(geentijd gehad daarvoor)

[ Voor 21% gewijzigd door Tom Yam op 09-06-2004 23:08 ]

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Op de siteden ze ook dat je de manual erbij moet pakken :D

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

De firmware kun je upgraden mbv de manager software (zit erbij, maar op de site van iRiver staan waarschijnlijk nieuwere versies). Spelertje inpluggen, in de manager de optie "firmware upgrade" kiezen en de firmware file kiezen. That's it.

• Hercul3s
Nog even korte aanvulling op het firmware verhaal, er zijn namelijk 2 versies van de firmware:

1) Manager -> Moet je iRiver manager geïnstalleerd hebben om nummers erop te zetten etc.
2) UMS (USB Mass Storage) -> Kun je hem in elke pc met Win2k/WinXP pluggen en ziet windows hem als removable harddisk. Ik prefereer de UMS omdat ik met de manager versie probleempjes heb gehad. UMS werkte perfect bij mij maar is iets langzamer dan Manager firmware.

• baldbelow
  • Laatst online: 30-11 21:38
Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 23:07:
klijnste op de markt
nekkoort en een rijsetui
(ik moet de reclame in:P)
:D :D :D

[ Voor 3% gewijzigd door baldbelow op 11-06-2004 12:38 ]

• Mooody

Mooody

elmoody

Hercul3s schreef op 09 juni 2004 @ 23:52:
Nog even korte aanvulling op het firmware verhaal, er zijn namelijk 2 versies van de firmware:

1) Manager -> Moet je iRiver manager geïnstalleerd hebben om nummers erop te zetten etc.
2) UMS (USB Mass Storage) -> Kun je hem in elke pc met Win2k/WinXP pluggen en ziet windows hem als removable harddisk. Ik prefereer de UMS omdat ik met de manager versie probleempjes heb gehad. UMS werkte perfect bij mij maar is iets langzamer dan Manager firmware.
de UMS werkt bij mijn vriendin (die ook een iRiver heeft) ook prima en raad ik dan ook aan :)

[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 11-06-2004 12:43 ]

• Tom Yam
Oke als ik van de week (ma-di-woensdag) tijd heb ga ik er ff aan zitten om het te regeln dat met die firmware etc.

heeft iemand dan heel ff snel een URL waa rik de nieuwste firmware etc kan vinden?

:Z laat zeg ;)

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Ja he ;)

http://www.iriver.com/support/download.asp

En dan je speler in het rijtje selecteren

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Veel success en plezier nog met t cadeau. Hoe pak jij kadootjes geven aan? Geef je het gewoon of....?

• Tom Yam
MPman: Danke :Y)

en cadeau's geven? meestal geef ik het gewoon en laat ik haar dr ogen dichtdoen en handen naar voren ;) en dan pakje geven...

maar soms ook als ze er niet is cadeau op dr kamer op bed leggen en zelf weggaan en dan wordt je op een gegeven moment vanzelf gebeld: "Ow wat onzettend LIEEEEEEEEEF!!!" :+ en ja dat scoort dus ook ;) :*)

maar dat doe ik eigenlijk niet met de zeg maar 'grotere' cadeaus. (zoals deze mp3speler)

die geef ik gewoon, en misschien eerst idd gewoon oordopjes geven, met reactie: gefeliciteerd met ja slagen schat ;) veel luisterplezier! ;) en zij dan: "Huh :? "

en dan kom ik ook nog met de MP3 speler :P:P :*) :7

• Tom Yam
Hmmmmz het lukt me maar niet om de firmware te upgraden.

wat doe ik fout?

ik heb de firmware file op mn bureaublad, speler aangesloten aan de computer, iriver manager gestart en in het menu kies ik update firmware.

vervolgens naar het bureaublad, dan de filtype op *.hex zetten (want de firmware file verschilt 1 letter van de standaart setting, firmware is IFP-1XXTC.HEX en standaard setting is IFP-1XXT.HEX

Maar dan geeft ie melding dat ie wacht tot de speler is uitgezet, en daarna geeft ie de melding cannot upgrade firmware...

daarna staat de firmware file echter wel op de speler, onder alle muziek.

is het de bedoeling dat de firmware file op de speler komt?

HELP ME OUT ik heb nog maar 1 dag :'(

Verwijderd

da_prinz schreef op 16 juni 2004 @ 15:21:

wat doe ik fout?

ik heb de firmware file op mn bureaublad, speler aangesloten aan de computer, iriver manager gestart en in het menu kies ik update firmware.

vervolgens naar het bureaublad, dan de filtype op *.hex zetten (want de firmware file verschilt 1 letter van de standaart setting, firmware is IFP-1XXTC.HEX en standaard setting is IFP-1XXT.HEX

Maar dan geeft ie melding dat ie wacht tot de speler is uitgezet, en daarna geeft ie de melding cannot upgrade firmware...

Heb je wel de juiste gedownload?
Dat t en tc klinkt niet goed, is dat niet de chinese versie?
Ik heb ook eens de verkeerde lopen downloaden want het staat niet altijd zo duidelijk op de diverse sites van iriver welke je nu moet hebben.

edit: moet je die niet hebben? staat er bij mij ook op.
http://www.iriver.com/sup...80T&word=&category=Manual

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2004 17:23 ]

Verwijderd

da_prinz schreef op 16 juni 2004 @ 15:21:

wat doe ik fout?

je moet in elk geval de T versie van de firmware hebben, en niet de TC versie. De laatste heeft de chinese taalversie erbij. Daarmee kun je deze speler niet updaten. Hij beschermt je dus tegen foute firmware. :)
Verder staat er op de iriver website goed uitgelegd hoe de upgrade werkt. Succes!

• Tom Yam
Het werkt :D _/-\o_

nu is ie als USB massaopslag apparaat herkent.

denk jullie wel, ik post haar reactie nog wel :)

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Zeg je t ff wat ze er van vond? :+

Verwijderd

Pic_Art schreef op 17 juni 2004 @ 12:40:
Zeg je t ff wat ze er van vond? :+
Staat hij vandaag vol goede hoop met zijn cadeau te wachten krijgt hij een telefoontje, het is uit ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 15:23:
[...]

Staat hij vandaag vol goede hoop met zijn cadeau te wachten krijgt hij een telefoontje, het is uit ;)
aaaah dat is echt niet leuk man!!! En ach dan heeft ie een mooi spelertje voor zichzelf >:)

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

kan ie em inruilen voor een betere versie. :+

Of modden, we zijn tenslotte tweakers heh :+

Verwijderd

Pic_Art schreef op 17 juni 2004 @ 16:45:
kan ie em inruilen voor een betere versie. :+
Bedoel je de iriver of de vriendin? :+

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

in eerste instantie de iriver. Maar nu je t erover hebt. :+

Ok, maar nu nog ff serieus anders wordt ie naar de HK verplaatst en dat willen we niet. (heb geen access daar)

Ik vraag me af waarom hij zolang op zig laat wachten met reageren. Zouden ze uit eten zijn?

• MMMMMM
  • Laatst online: 13-10 12:21
op http://www.medionshop.de/ staat een hele mooie (ook al ben ik nu te laat) links ff naar TV video en HIFI gaan, dan draagbare MP3 blah, en dan de MD 6005
, voldoet aan ALLE eisen vd openingspost

• Tom Yam
Jaja sorry dak zo laat ben was ook naar haar tenniswedstrijd wezen kijken en had eerder geen tijd :o

maar goed uitslag is: MN MOPPIE IS GESLAAGD :D
/me is heeel erg trots op zijn o-zo slimme vriendinnetje :)

1x een 6, 5 maal een 8 en dan iets van zes vakken een 7

haar reactie: OW WAT EEN MOOIE! En wat leuk dat er radio op zit :D
bij tennis meteen laten zien aan dr tennisvriendinnen etc, meegenomen en radio geluisterd :D:D zo blij als een kind ;)

/me heeft een goed cadeau gegeven, met dank aan u als tweakerts en adviseurs :) viele malen dank daarvoor :Y)

nu maar ff die medion link kijken :P

en ik ruil mn vriendin dus niet in he ;) ze is zo lieffff O+ O+ O+ O+

[ Voor 8% gewijzigd door Tom Yam op 17-06-2004 23:11 ]

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Ik ben blij dat ik van dienst kon zijn. :)

ik zou er ook niet inruilen hoor. :)

Vraagje: heb je de record functie al geprobeerd?

• Tom Yam
mwoah ik deed dat eventjes omdat ik dus de verkeerde knop indrukte en toen begon ie met opnemen... maar ik heb r al gezegd dar ik het haar nog wel uitlegm andere bestanden erop zetten en dat ze die guide maar goed moet lezen mbt tot controls

• MMMMMM
  • Laatst online: 13-10 12:21
wat vindt men van die medion ?

• Tom Yam
Nou ze is er echt blij mee, dat zegt ze ook want ze heeft het de hele dag aan staan :P (behalve als ik er ben).

en die medion ziet er erg oke uit maar ja die site is duits en dat spreek ik niet zo goed.

mooi dingetje maar wachten tot ie in nederland komt dan zien we wel verder. Voorlopig moet ik een vaderdag vadeau zien te vinden nu :|

Pagina: 1