Toon posts:

[True Crime streets of LA] Installeert niet onder Win2k3 *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hier maar weer een probleempje over dit spel... het wordt nog druk.

Ik probeer dit spel te spelen onder windows 2003, maar dan checked hij bij de install of je wel 98, 2000 of xp hebt. En dan weigert hij het spel te installeren.
Compatibilitymodus helpt niet...

Ik heb al eens gelezen dat je met een hexeditor iets kan wijzigen zodat hij wel installeerd maar ik weet niet hoe.

Verwijderd

/obvious.

een server-OS is ook niet bedoeld voor games. denk dat het nevernooitniet gaat werken.

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-12-2025

Godjira

To infinity and beyond!

Windows 2003 is geen goed OS om games op te spelen imho, het is tenslotte een server OS. Hoe je dit aan kunt passen zou ik niet weten, ik weet alleen wel dat de game onder XP prima en zonder problemen installeert en speelt. Misschien handig om dus op Windows XP te gaan werken/gamen.

[ Voor 6% gewijzigd door Godjira op 08-06-2004 18:27 ]

Profile

Verwijderd

Topicstarter
Het is het enige spel dat ik ken dat niet op windows 2003 draait... Verder gaat het gamen super hoor, maar dat is een andere discussie.

Ik heb gelezen dat mensen het wel gelukt is. Die omzeilden die check, en dan draait het super. Ik weet alleen niet hoe ik dat voor elkaar krijg met de hex editor.

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-12-2025

Godjira

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 18:36:
Het is het enige spel dat ik ken dat niet op windows 2003 draait... Verder gaat het gamen super hoor, maar dat is een andere discussie.

Ik heb gelezen dat mensen het wel gelukt is. Die omzeilden die check, en dan draait het super. Ik weet alleen niet hoe ik dat voor elkaar krijg met de hex editor.
Als je dat gelezen hebt, dan kun je daar waarschijnlijk ook wel de info krijgen hoe je dat precies moet editten. Volgens mij is het niet zomaar toegestaan om met een hex editor software te gaan aanpassen, dus ik denk niet dat je er hier antwoord op zult krijgen, aangezien dat illegaal zou zijn, maar dit weet ik niet zeker. Aanpassingen maken aan software zonder toestemming van de uitgever, etc. is normaal namelijk een misdrijf.

Profile