Sinds gister, gaat mijn beeldscherm onregelmatig, zomaar een seconde op zwart, even uit, dan weer aan dus. Na de 'knipper' zijn alle 3d effecten van mijn pc een beetje in de war, maar even refresh en het is weer weg.
Het probleem is gister begonnen na een milde overclock poging, dit heb ik al eerder gedaan met precies dezelfde configuratie, en toen had ik nergens last van. Echter dit keer had de FSB op 176 gezet, maar de v-core was op 1.70 gesprongen, en dat had ik niet door totdat hij niet bootte. Nadat ik de bios heb ge-reset deed alles het weer normaal, totdat mijn beeldscherm dus begon te knipperen.
Nu is mijn vraag:
Heeft iemand van jullie dit eerder gehad, of heeft iemand een iedee wat dit kan zijn?
Het knipperen duurt een seconde, en vind willekeurig plaats, vaak met lange tussenpozen.
System specs:
Proc: AMD 2600+ (barton multiplier locked)
Mobo: MSI KT6 Delta-FISR
Mem: 512MB intern
VGA: MSI Geforce FX5700-TD128
Monitor: Samsung SyncMaster 750s
Hierop draait WinXp Pro NL SP1 met alle updates.
Het probleem is gister begonnen na een milde overclock poging, dit heb ik al eerder gedaan met precies dezelfde configuratie, en toen had ik nergens last van. Echter dit keer had de FSB op 176 gezet, maar de v-core was op 1.70 gesprongen, en dat had ik niet door totdat hij niet bootte. Nadat ik de bios heb ge-reset deed alles het weer normaal, totdat mijn beeldscherm dus begon te knipperen.
Nu is mijn vraag:
Heeft iemand van jullie dit eerder gehad, of heeft iemand een iedee wat dit kan zijn?
Het knipperen duurt een seconde, en vind willekeurig plaats, vaak met lange tussenpozen.
System specs:
Proc: AMD 2600+ (barton multiplier locked)
Mobo: MSI KT6 Delta-FISR
Mem: 512MB intern
VGA: MSI Geforce FX5700-TD128
Monitor: Samsung SyncMaster 750s
Hierop draait WinXp Pro NL SP1 met alle updates.
One's never alone with a rubber duck.