Toon posts:

Plextor 32x12x10A rot app. samen met Clone CD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik lees hier op t forum heel veel problemen over deze plextor schrijvers, die in samenwerking met clone cd niet RAW kunnen lezen, Wie weet hier meer over????

Greetz,

Verwijderd

geen problemen mee...

Verwijderd

Topicstarter
Welke revisie van de plextor heb je dan, weet je dat??
(Ik bedoel dus, dat je dan geen backups kunt maken van je eventuele beveiligde cd's met clonecd, wat daar juist zo goed voor geschikt is. En nee dit is geen illegale opmerking, want een backup maken voor eigen gebruik mag.) Bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Kun je alsjeblieft ff wat meer info geven over welke software jij gebruikt, welke hardware revisie van de plextor je hebt ( 0101, 0202, of 0303 ofzo) ????????????

THNX

• ArnieNFW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-05 05:26
Collega heeft zelfde probleem (ik heb geen plextor, maar een sony die het prima doet). Hoe lees je het release uit?

Verwijderd

Topicstarter
Zou op de doos moeten staan, iets van Hardware revision TLA #0101, of zo. Deze revisie doet t niet, en de 0202, wel zoiets

Mazzelz

Verwijderd

Topicstarter
Maar t komt dus behoorlijk vaak voor heb ik in de gaten, terwijl t toch hier op tweakers DE cd brander is, vreemd.........

Verwijderd

Topicstarter
Nog iemand die dit ook heeft?

Verwijderd

Die van mij doet het ook fijn TLA 202, en dan kijk je toch eerst ff voordat je koopt?

Lijkt me niet zo'n prob.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 december 2000 20:21 schreef Nem0 het volgende:
Die van mij doet het ook fijn TLA 202, en dan kijk je toch eerst ff voordat je koopt?

Lijkt me niet zo'n prob.
ja maar sommige mensen die de TLA 202 revisie hebben, hebben het evengoed, dus dan helpt ff kijken ook niks he ?

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:32
hmm, clonecd doet bij mij inderdaad soms wel iets raars icm. die 12x10x32a :?
als ik met mijn 40x plextor cd-rom (scsi) een CloneCD image van cd trek en hem dan brand met mijn ide-12x10x32a, dan valt het geluid bij audio-cd soms een paar seconden weg. Terwijl nero een perfecte 1:1 kopie maakt.
Het bovengenoemde fenomeen trad op bij een 1:1 van Era 2 (uiteraard voor backup doeleinde :D:D )

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 december 2000 00:22 schreef Eymey het volgende:
hmm, clonecd doet bij mij inderdaad soms wel iets raars icm. die 12x10x32a :?
als ik met mijn 40x plextor cd-rom (scsi) een CloneCD image van cd trek en hem dan brand met mijn ide-12x10x32a, dan valt het geluid bij audio-cd soms een paar seconden weg. Terwijl nero een perfecte 1:1 kopie maakt.
Het bovengenoemde fenomeen trad op bij een 1:1 van Era 2 (uiteraard voor backup doeleinde :D:D )
En kan ie wel "subchannel data" lezen ?
Dat heb je nl. nodig om backups te maken van bijv. een beveiligd spel, en dat ondersteunen sommigen dus niet, ook al heb je volgens "elaborate bytes" (clonecd) de juiste revisie. ik wilde ook zo'n ding kopen, maar nu weet ik t niet zeker meer, hmmmm :?
Pagina: 1