Toon posts:

CPU overclocken

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een vraagje , ik heb een Asus A7V8X-X en een amd 3000+ Barton ik zou graag een nieuwe koeler willen hebben bijv die ene cu7000 van Zalman maar een jongen vertelde me dat deze niet paste , nu is de vraag , weetje iemand een zeer goede en stille koeler helemaal van koper ( GEEN waterkoeling ) ik wil ook wel de cu6000 kopen ofzo als hij maar zeer goed koelt want mijn pc is nu 53 grade niet stressed en dat vind ik toch wel een beetje heet :) en ik heb m niet overclocked maar als ik dan zoeen nieuwe koeler heb doe ik dat wel natuurlijk. Iemand suggesties ? Owja hij mag niet bove de 55 euro kosten.

Verwijderd

Als je even met de search hier op GoT en met Google gaat zoeken naar reviews dan kom je wel op goede heatsinks uit.

Veel succes.

Verwijderd

Topicstarter
En waar moet ik dan precies zoeken op google en hier op GoT ? Ben nogal een newb hierin :)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 17:13:
En waar moet ik dan precies zoeken op google en hier op GoT ? Ben nogal een newb hierin :)
[google=heatsink reviews]
[google=CPU cooling review]
[search=nieuwe koeling]
klik 1
klik 2

Maar je geeft zelf aan te kennen, dat je newb bent, weet je dan al wel van de risico's met overclocken? :? Zo ja, dan wens ik je veel succes, ik denk alleen dat je met een AMD 3000+ niet erg ver zal overclocken. Mocht je het niet weten, verdiep je dan eerst in wat de risico's van overclocken zijn, alvorens verder te gaan... :)

nieuws: Vijf Socket A-koelers getest
Is een recent artikel, moet wel wat uit te halen zijn voor je denk ik ;)

[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 08-06-2004 17:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Een meisje wat ik ken haar vriend (19 jaar ofzo ) die weet best wel heel veel van overclocken :) maar hijs nu niet online dus, ik vraag hier maar es. Hij veranderd de volt maar 0.04 dat is niet veel zegtie hij zegt dat ik m met de juiste fan best wel veel kan overclocken :) Owja en het probleem was juist dat die CU7000 koeler niet op me mobo kon :(

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 17:20 ]

Verwijderd

zalman cu-7000 past overal op als er de juiste kit bij zit

Verwijderd

Topicstarter
Neej want hij gaf gister de site van zalman waar je kon zien dat mijn mobo niet geschikt was :s

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 17:21:
Neej want hij gaf gister de site van zalman waar je kon zien dat mijn mobo niet geschikt was :s
Mits je de juiste kit (blijkbaar gebruikt) kan het dus wel...

Maar heb je de links al gevolgt, die ik je net gaf? Ik weet namelijk zeker, dat je daardoor in ieder geval een indruk krijgt. Kan je altijd later nog vergelijken met de PriceWatch wat eventuele prijzen zijn

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Maikuuul, dit subforum heet niet voor niets Die-Hard Overclocking & Cooling. Dat betekent niet dat je hier niet als beginner mag posten, maar wèl dat er enig eigen inzet, zoekwerk, en kennis van basiszaken wordt verwacht als je hier gaat posten.

Aangezien ik daar in je topicstart en verdere posts in dit topic helemaal niks van terug zie, zou je daar eerst eens mee moeten beginnen :) Lees bijvoorbeeld de DOC faq bovenaan dit subforum, en lees ook de verschillende actieve oc-topics hier in DOC :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.