Toon posts:

3dmark score, mooi maar stabiele systemen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede Tweakers

Er zijn vele score's hier te vinden op het forum, aangezien hier en daar lijsten zijn en worden gemaakt. Kunnen we hier spreken van competitie drang.

Nu vraag ik me dus af:

'Hoeveel zouden er een score plaatsen van een systeem dat niet stabiel is ?'

Dan heb ik het over systemen die het lang genoeg uithouden om even die 3d benchmark uit te voeren, en daarna weer terug gaan naar hun stabiele configuratie.

Verwijderd

Ongetwijfeld. Maar om die demo te draaien moet ie toch wel redelijk stabiel zijn.

Verwijderd

Mee eens hlp... Als je die test goed doet
-met alle opties included (ik gebruik dan de professional versie, ongetwijfeld zijn er ook mensen die de "gratis" versie nemen waarmee je niet alle opties kunt testen) heb je zeker zo'n 10/15 minuten een zwetende processor- dan komt er altijd een mooie score uit..
Ikzelf heb gisteren nog 3dmark score gedraaid, met volgende result:

5443, tbird800@1001@1.8V en een geforce 2mx oc-ed... Die heeft zo'n 20 uur staan draaien voordat ik hem zelf stopzette. Al met al denk ik dus dat de 3dmark scores hier redelijk goed onderbouwd zijn.

Q3 is btw ook een goeie test.. gewoon demo001 in 1024 met alles ingeschakeld en 32bit.. Dan je fps bekijken (min. 5x draaien, varieert wel eens).

Verwijderd

Topicstarter
Zo had ik het nog niet eens benaderd, een systeem die de gehele 3dmark benchmark doorloopt.

Moet inderdaad al aardig stabiel zijn. |:(

*D

Verwijderd

hehehe np :P we're all very "duf :)" 's morgens :)

• SanduTje
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2016
Op vrijdag 22 december 2000 10:18 schreef Baronekke het volgende:
Mee eens hlp... Als je die test goed doet
-met alle opties included (ik gebruik dan de professional versie, ongetwijfeld zijn er ook mensen die de "gratis" versie nemen waarmee je niet alle opties kunt testen) heb je zeker zo'n 10/15 minuten een zwetende processor- dan komt er altijd een mooie score uit..
Ikzelf heb gisteren nog 3dmark score gedraaid, met volgende result:

5443, tbird800@1001@1.8V en een geforce 2mx oc-ed... Die heeft zo'n 20 uur staan draaien voordat ik hem zelf stopzette. Al met al denk ik dus dat de 3dmark scores hier redelijk goed onderbouwd zijn.

Q3 is btw ook een goeie test.. gewoon demo001 in 1024 met alles ingeschakeld en 32bit.. Dan je fps bekijken (min. 5x draaien, varieert wel eens).
wat kan de professionele versie wel dat de gratis versie niet kan?

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Ik had mijn GeForce ooit op 250MHz gezet ( core ) en sneeuwen dat ie deed niet normaal meer, maar hij kwam door de hele test heen zonder problemen.....

Die-hard Brexiteer

• TGEN
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:00

TGEN

Hmmmx_

Hmm tjah mijn 3dmark score zuigt in win2k...

3108 Met K75-700@900, GeForce 256 SDR 32MB.

Ik moet nog es in winme kijken wat ik eruit kan persen... Dit is natuurlijk niet acceptabel. Een clanlid met TB900&GF2pro namelijk haalt 7230 :P

TGEN

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-08 23:43
Als een systeem door 3DMark komt dan is die dus echt niet stabiel, komt je systeem door een film rippen met flask die er een uurtje of 7 a 8 meebezig is dan weet je het zeker...

| I've got permission to color outside the lines |

Pagina: 1