Toon posts:

iCute Behuizingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heb al wat met google gezocht naar iCute behuizingen, maar kon geen winkels in NL vinden waar ik ze eventueel kan bestellen.. :'(

Heb hier namelijk een foldertje liggen en wou graag de iCute TL series Wind Tunnel 0314TL-BS kast bestellen, misschien dat iemand hier op GoT een shop weet die die kasten levert. :)

bvd.

p.s

case review http://www.modsynergy.com/Review%2065.htm

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 17:11 ]

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-04 00:27

wvdburgt

MacOS all the way baby!

ook niet op price watch van tweakers.net?

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

Verwijderd

Topicstarter
Nee helaas niet :X

• PeterEs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-02 18:28
ik heb toevallig een i-cute kast. wel een andere dan die van die link. ik heb hem gekocht bijTW computers maar tagie ook . volgens mij kan elke pc zaak ndie EQL (oid) dealer is ze bestellen

• TRASH_LORD
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-05 10:42
Informeer eens of ze bij deze; www.challengecomputers.nl shop de icute kasten kunnen bestellen. Ze hebben namelijk wel icute kasten in het assortiment.

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Ik heb zelf een iCute kast, maar dan een ander model... Kreeg er gewoon 6 80mm fans bij :P

Alleen kan de shop waar ik 'm heb gehaald er niet meer aankomen, helaas... Kast in de review ziet er ook erg 1337 uit.

Hier stond een dode link.

Verwijderd

Topicstarter
Bij Tagie en Challenge Computers geinformeerd, maar kunnen hem helaas niet leveren :(

Wacht nog op een reply van twcomputers...

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:58

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Hier op het dorp zit een zaak die die kasten volgens mij verkoopt... zal even kijken op de website.

edit: Icute, Istyle... lijkt op elkaar :X. Die hebben ze dus niet.

[ Voor 27% gewijzigd door Ethnocentrix op 09-06-2004 17:23 ]

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ecl had ze maar heeft ze er volgens mij uitgeflikkerd. de prijs was ook niet geweldig, ze waren zonder voeding duurder dan een aopen met voeding.

Verwijderd

Topicstarter
In USA worden ze voor 80 dollar verkocht excl. voeding.. vind ik niet eens zo duur, alleen ze leveren niet naar Europa :(

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 18:10:
In USA worden ze voor 80 dollar verkocht excl. voeding.. vind ik niet eens zo duur, alleen ze leveren niet naar Europa :(
voor een exclusief ontwerp als die windtunnel niet misschien. alleen die gewone kasten van hun waren nogal ehh gewoon (en met een oerlelijke voorkant). als je dan veel geld uitgeeft voor een kast moet ie wel bijzonder zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm helaas, dus ze zijn niet te verkijgen in Nederland/Europa? :'( :'(
Pagina: 1