ik heb een heel vreemd probleem wat ik nog nooit eerder ben tegengekomen en ik weet ook niet precies in welk forum dit thuis hoort.
hoe dan ook,
als ik een php pagina maaak met een basic submit formpje:
en vervolgens op submit ram dan gaat het goed...
echterrrr,
als ik nu deze pagina opsla als .htm en dan op submit ram dan krijg ik een error:
google geeft veel hits van mensen met het zelfde probleem maar het rare is dat niemand eigenlijk hier een antwoord op heeft....
als ik voor deze error op apache.org zoek is dit het enige wat ik kan vinden:
ik draai een linux servertje met apache 1.3.31 en php 3.3.7
deze server draait al weer een tijdje en wordt bij elke release van apache/php netjes geupdate dus ik weet niet of dit probleem een algemeen probleem is of sinds een bepaalde versie van apche of php of wat dan ook ontstaan is.
als iemand hier iets op weet hoor ik het graag.
hoe dan ook,
als ik een php pagina maaak met een basic submit formpje:
code:
1
2
3
4
| <form method="post"> <input type="text" name="myinput"> <input type="submit" name="submit" value="submit"> </form> |
en vervolgens op submit ram dan gaat het goed...
echterrrr,
als ik nu deze pagina opsla als .htm en dan op submit ram dan krijg ik een error:
ik kwam hier per toeval achter maar maak me wel zorgen hoe dit kan.The requested method POST is not allowed
google geeft veel hits van mensen met het zelfde probleem maar het rare is dat niemand eigenlijk hier een antwoord op heeft....
als ik voor deze error op apache.org zoek is dit het enige wat ik kan vinden:
ik zie alleen niet wat dit met CGI te maken heeft.... (php bv draait als module)The source code of your CGI program or a "POST Method Not Allowed" message
That means that you have not properly configured Apache to process your CGI program. Reread the section on configuring Apache and try to find what you missed.
ik draai een linux servertje met apache 1.3.31 en php 3.3.7
deze server draait al weer een tijdje en wordt bij elke release van apache/php netjes geupdate dus ik weet niet of dit probleem een algemeen probleem is of sinds een bepaalde versie van apche of php of wat dan ook ontstaan is.
als iemand hier iets op weet hoor ik het graag.
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who