Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Je delete toets werkt goed/snel en met MSN Plus kan je in 3 klikken complete groepen verwijderen. Ik hoop dat je groepen ingesteld hebt...
K'heb 1 groep met 123 man waarvan er 80 weg kunnen, ik zoek eigenlijk meer iets waarbij ik mensen los kan selecteren en dan 1 maal del kan drukken. En het msn proggie wat ik moet gebruiken boeit niet echt. Zolang de nicks van de lijst die op de server staat verwijderd worden.
[ Voor 9% gewijzigd door Terror op 08-06-2004 20:23 ]
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Volgens mij kan het met Miranda.
Alle mensen die je weg wilt hebben schuif je in een groep. Vervolgens knikker je de complete groep weg en update je online de lijst.
Alle mensen die je weg wilt hebben schuif je in een groep. Vervolgens knikker je de complete groep weg en update je online de lijst.
Verwijderd
MSN-Plus heeft contactenbeheer... hierin kan je met behulp van de ctrl-toets de contactpersonen afzonderlijk seelecteren en allemaal met één klik verwijderen.
Hmmz, als dat stukje handigheid pieken moet gaan kosten dan stop ik er wel tijd in
Ik vind msn zoals MS dat aanlevert zowiezo al een prulprog (vandaar dat ik trillian gebruik)
Nou, ik denk dat als je in plaats van dit topic te openen je de naam selecteerd, del druk en 1x enter je nu al wel klaar was geweest! Is niet zo veel werk lijkt me....
MSN plus is gewoon gratis. Wel niet meteen op ja klikken bij de installatie anders komt er adware mee. Dat is dus niet nodig 
www.msgplus.net dacht ik.
www.msgplus.net dacht ik.
Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.
Verwijderd
Zowat iedere site met betrekking tot de msn messenger heeft em tussen de downloads staan.
http://www.messengerweb.nl/downloads/download.php?downId=28
http://www.messengerweb.nl/downloads/download.php?downId=28
Pagina: 1