Ik zit dus met het volgende.
Ik ben bezig met de bouw van mijn watergekoeld dual opteron bakje en ik maak gebruik van 2 aparte circuits per CPU.
Ik zit echter met een radiator die genoeg koelvermogen heeft voor beide CPU's.
Nu omdat ik geen zin heb om een T-stukje te gebruiken dacht ik aan een extra reservoirtje maw eentje met 2 inlets en 1 outlet.
Ik zag op tweakstore.nl zo een bay dingetje dat best wel deftig zou zijn voor deze taak maar het grote probleem is dat het zo een fill-up hole heeft om bij te vullen.
Het is dus de bedoeling dat het reservoir VOLLEDIG vol zal lopen (geen lucht er meer in) en dat de opgebouwde druk zal gebruikt worden om zo via de outlet de flow naar de radiator te stuwen.
Nu vrees ik dat door dat bijvulsysteem de reservoir zal lekken.
Kent niemand alternatieven of hoe kan ik dit oplossen?
Ben niet echt een handige harry voor zelf een resje te bouwen

Er staat:
1/4 barbed holes.( 3x)
Easy fill dome plug on top
Reservoir self bleeds
3 gaten dus maar dat plugje voor self bleed gedoe staat me niet aan.
Denk eerder dat het water zal lekken ipv de lucht
Er komen 2 circuits van 600L/u binnen in het resje en zou dus 1200L buitengaan op de outlet
Ik ben bezig met de bouw van mijn watergekoeld dual opteron bakje en ik maak gebruik van 2 aparte circuits per CPU.
Ik zit echter met een radiator die genoeg koelvermogen heeft voor beide CPU's.
Nu omdat ik geen zin heb om een T-stukje te gebruiken dacht ik aan een extra reservoirtje maw eentje met 2 inlets en 1 outlet.
Ik zag op tweakstore.nl zo een bay dingetje dat best wel deftig zou zijn voor deze taak maar het grote probleem is dat het zo een fill-up hole heeft om bij te vullen.
Het is dus de bedoeling dat het reservoir VOLLEDIG vol zal lopen (geen lucht er meer in) en dat de opgebouwde druk zal gebruikt worden om zo via de outlet de flow naar de radiator te stuwen.
Nu vrees ik dat door dat bijvulsysteem de reservoir zal lekken.
Kent niemand alternatieven of hoe kan ik dit oplossen?
Ben niet echt een handige harry voor zelf een resje te bouwen

Er staat:
1/4 barbed holes.( 3x)
Easy fill dome plug on top
Reservoir self bleeds
3 gaten dus maar dat plugje voor self bleed gedoe staat me niet aan.
Denk eerder dat het water zal lekken ipv de lucht
Er komen 2 circuits van 600L/u binnen in het resje en zou dus 1200L buitengaan op de outlet