Testgeluiden SB Live!

Pagina: 1
Acties:
  • 215 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• leuf
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Oke, ik heb dus net de SB Live player 5.1 gekocht bij de Cambridge DTT2500 die ik al had. Via de digitale kabel de boel aangesloten en software geinstalleerd.

Als ik nou in dat testprogje van ze waar je de opstelling van de luidsprekers ziet op testen druk dan hoor je een stem zeggen: links voor, midden, rechts voor, rechts achter en tot slot, links achter.

Nou lijkt het mij dat wat die vent zegt alleen uit de desbetreffende speaker zou moeten komen, maar dit is dus niet zo, ik heb wel het gevoel dat het uit die hoek komt, maar hoor het even goed door de andere speakers. Ik heb volgens mij alles goed aangesloten dus vermoed dat die test gewoon door alle speakers gaat...

Iemand die hier een antwoord op heeft?

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:09

ken

is normaal

als je de speakers toch afzonderlijk wil testen moet je live experiens opstarten en dan 3d position kiezen

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:13

Flexx

This side up

Toch maar liever A3D ? dan heb je de optie "boven, onder" ook nog

• Roadrad
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 14:53
Jahoor....}:O
ik heb zelf een live1024 met cabridge setje 4.1...en dat testje zit er ook bij, de nadruk ligt op de speaker die de stem opnoemt...dus linksvoor komt hoofdzakelijk uit linksvoor, rechtsvoor uit..... etc...

Dus volgens mij zit er iets niet jofel|:(

• elemans
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 15:54
Ik had ook dat soort vage problemen met kanaalscheiding toen ik een Live 5.1 als vervanging van m'n Live 1024 had gekocht. In Windows 2000 erger als in Windows 98. Ook het spelen van AC3 testprogramma's deed vermoeden dat er iets niet helemaal lekker was met de dolby decodering. Misschien ligt het aan de nederlandse drivers die meegeleverd waren.

Kaartje maar weer teruggebracht naar de winkel.

Verwijderd

Misschien een open deur, maar heb je de speaker configuratie wel goed ingesteld? Deze zou op 4 speaker of op live surround moeten staan. Ik dacht dat die standaard op 2 speaker staat. Bij mijn live5.1 hoor ik de stem uitsluitend op de juiste speaker.
Pagina: 1