Toon posts:

Office 2003 en Winamp?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren op me computer office 2003 professional geinstalleerd, maar nu werkt winamp niet meer. als ik winamp opstart, krijg de melding dat er een fout opgetreden is... ik heb net ook al winamp opnieuw geinstalleerd, maar zonder succes... ;(

iemand een oplossing?

Verwijderd

Winamp en office hebben opzich niks met elkaar te maken dus denk niet dat dat de oorzaak is.. maar dan wel meer toevallig....

Probeer eens winamp te deinstallen en dan de map ook uit program files te halen handmatig wat er nog over blijft..
daarnaast natuurlijk je systeem controleren met ad-ware.com met de nieuwe updates. Tevens een http://houscall.trendmicro.com er overheen kan ook geen kwaad evenals een schijfcontrole. En dan pas opnieuw installen.

Oei.. wat is het toch rustig hier op de zaak... zucht....
Vrouwen bloot handel dood.... maar wel fatsoenlijk uitzicht op het uit de bus stappende vrouwelijk schoon......... :P

Verwijderd

Topicstarter
offtopic:
nog vacature vrij op je werk? :P

probleem opgelost ;) thq, dat ik er zelf niet opkwam 8)7

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 16:48 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Office noch Winamp is een OS, dus WOS --> Software Algemeen.

De program files\winamp dir legen was dus de oplossing?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
jah. en had het eerst er gewoon over heen geinstalleerd, niet eerst verwijderd dus.