Toon posts:

AthlonXP 3200+ welke cooler is het best?

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb een AthlonXP 3200+ Socket 462 die nogal warm loopt op dit moment is die 72graden celsius. Ik weet dat dit erg hoog is! Het is een boxed versie dus koeler niet zelf gekocht. Nu wil ik de koeler vervangen om te temp te verlagen, maar welke koeler moet ik nemen?
Budget bedraagt 35-40 euro, moet op tweakers verkrijgbaar zijn(via de pricewatch dan).

Hoop op een snelle reactie ;)

Alvast bedankt

---ICEMAN2001---

Verwijderd

Heb de amd 3200xp zelf met een zalman cnps7000a-cu. Temperatuur na een hele dag draaien 41 (case) 43 (proc). En het is hier heel heet! Overigens blijkt de goedkopere cnps7000a-alcu niet veel slechter te zijn.

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:23

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

ICEMAN2005, even de DOC faq doornemen bovenaan dit subforum, had je het openen van dit topic gescheeld: [rml][ Cooling] Ervaringen met AMD koelers[/rml] . Verder kan je met de search ook een aantal recente topics over goeie AMD XP-koelers vinden, die binnen jouw budget passen.

Een 'welke koeler moet ik nemen?' is hier in DOC in ieder geval niet de bedoeling: er wordt van users hier wat zelfwerkzaamheid en inzet verwacht om erachter te komen, welke koeler geschikt is voor hun eisen,wensen en budget. Succes met je keuze.

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.