[Poll] Wat voor Mac heb jij?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik ben wel benieuwd, welke Macs worden hier nu gebruikt? Als je er meerdere hebt kies je degene die je het meest gebruikt :)

Poll: Wat voor Apple gebruik jij?
iMac G3
iMac G4
eMac
Powermac G3 (blauw-wit)
Powermac G4
Powermac G5
Powerbook G3
Powerbook G4
iBook G3 (eerste model)
iBook G3 (wit)
iBook G4
Oudere Mac (603 en 68k etc.)
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=10550&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

PC users need not reply :)

• Bigs
  • Niet online
Ik heb zelf trouwens een 12" Powerbook G4 DVI (1GHz dus)

• RèLF
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-07-2025
Er staat: welke Apple gebruik jij?

Ik gebruik het grootste deel van de dag een Dual G5 op mn werk. Zelf heb ik echter nog geen Apple, maar ik spaar me op het moment suf voor een dikke G5 :)

Obviously you're not a golfer

• Bigs
  • Niet online
Hmm.. foutje ja :) Ik bedoel eigenlijk je eigen Mac, maar een Mac van je baas die uitsluitend voor jou is mag ook (ofzo)

• RèLF
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-07-2025
Bigs schreef op 08 juni 2004 @ 15:13:
Hmm.. foutje ja :) Ik bedoel eigenlijk je eigen Mac, maar een Mac van je baas die uitsluitend voor jou is mag ook (ofzo)
Dat is ie!

Macs genoeg hier, alleen mijn G5 durft niemand te gebruiken. Enerzijds omdat ze niet weten hoe OS X werkt (de rest zit nog op OS9) en anderzijds omdat ze dan een pak rammel kunnen verwachten... :+

Als het zou kunnen nam ik hem gewoon iedere avond mee naar huis.

Obviously you're not a golfer

Verwijderd

eMac 1,25 GHz. Perfecte prijs/kwaliteit verhouding.

Pas wel op want er zit een ontwerpfout in de speakers (vanaf het 1GHz model). Deze oversturen en laten het beeld trillen op bepaalde frequenties.

Ik neem dat voor lief en sluit er externe speakers op aan. Verder perfect computertje.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

PowerBook G3 hier. eMac op m'n stage maar die heb ik maar niet opgegeven. Verder ook een 8500/180 en een G4 hier ;) Maar die kan ik niet meenemen dus de powerbook heeft er per dag meer tijd op zitten ;)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mjah, ik zou het toch fijner vinden als je met dit soort dingen eerst even contact opneemt met chem of mij. Sowieso ben ik niet echt gedient van dit soort polls, en het nut van zo'n inventarisatie ontgaat me even volledig

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.