Tweakertjes,
Ik heb een probleem met de Club3D Radeon 9600. Het beeld blijft bijna geen seconde stil. Regelmatig valt hij weg en komt hij later weer terug (dit kan soms 2 seconden duren!!). Monitor geeft gewoon aan "Digital/Analog no signal" en dan schiet hij terug.
Ik heb gesearched en veel mensen gezien die hetzelfde probleem hebben; maar bij geen van de gevallen heb ik een werkende oplossing gevonden. De monitor is perfect: Op mijn vorige kaart (GeForce 2 Ultra van Hercules) nooit problemen ondervonden.
Wat heb ik geprobeerd:
- Drivers geupdate naar de nieuwste op ati.com
- Refreshrate/resolutie verlaagd (ziet er niet uit en hielp ook niet)
- Verwisseld van DVI naar D-Sub (op D-Sub doet hij het wel veel minder!)
Specs:
- Athlon 2000+ (voeding 350W)
- Windows 2000 Pro SP4 compeet up-to-date
- Laatste catalyst-driver
- Eizo L565 (die nog perfect is).
Kleine noot: Hij doet dit vooral als ik hem een opdracht geef (bijv. Ctrl+F, booten, MSN openen). De kaart is 100% nieuw, hij komt vers uit de verzegeling en is dus niet opgefokt of wat dan ook.
Ik heb een probleem met de Club3D Radeon 9600. Het beeld blijft bijna geen seconde stil. Regelmatig valt hij weg en komt hij later weer terug (dit kan soms 2 seconden duren!!). Monitor geeft gewoon aan "Digital/Analog no signal" en dan schiet hij terug.
Ik heb gesearched en veel mensen gezien die hetzelfde probleem hebben; maar bij geen van de gevallen heb ik een werkende oplossing gevonden. De monitor is perfect: Op mijn vorige kaart (GeForce 2 Ultra van Hercules) nooit problemen ondervonden.
Wat heb ik geprobeerd:
- Drivers geupdate naar de nieuwste op ati.com
- Refreshrate/resolutie verlaagd (ziet er niet uit en hielp ook niet)
- Verwisseld van DVI naar D-Sub (op D-Sub doet hij het wel veel minder!)
Specs:
- Athlon 2000+ (voeding 350W)
- Windows 2000 Pro SP4 compeet up-to-date
- Laatste catalyst-driver
- Eizo L565 (die nog perfect is).
Kleine noot: Hij doet dit vooral als ik hem een opdracht geef (bijv. Ctrl+F, booten, MSN openen). De kaart is 100% nieuw, hij komt vers uit de verzegeling en is dus niet opgefokt of wat dan ook.
[ Voor 4% gewijzigd door Flake op 08-06-2004 14:23 ]