Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
in bezit van een 1940 + tomtom3 bluetooth. Na het probleem van het niet herkennen van de GPS, wat inmiddels opgelost is dient het volgende probleem zich aan.

Tomtom 3 wil na gebruik niet meer opstarten. pas als ik de PDA reboot dan start het gewoon weer op en werkt perfect. Programma verwijderd, weer geinstalleerd met als resultaat hetzelfde probleem. Geld trouwens ook voor de Plug-in Checkpoint. De rest werkt wel gewoon zoals t hoort.

Heeft iemand hier een oplossing voor? Om nou continu voor de terugreis t ding weer te moeten rebooten is toch niet de oplossing lijkt mij.

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:01

m0nk

16-09-2003 15.15

Heb er weleens wat over gezien volgens mij...
Post je probleem anders ook www.pocketpc-club.nl
Zitten veel PDA kenners daar, en er is een heel forum voor tomtom

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

Topicstarter
m0nk schreef op 08 juni 2004 @ 14:17:
Heb er weleens wat over gezien volgens mij...
Post je probleem anders ook www.pocketpc-club.nl
Zitten veel PDA kenners daar, en er is een heel forum voor tomtom
t schijnt een vaker voorkomend probleem te zijn. Ik ken tenminste mensen met hetzelfde euvel. Dan zou er ook een oplossing voor moeten zijn lijkt mij.......kan t alleen nergens vinden.

maarreh....we hebben hier op GOT toch ook wel PDA kenners?

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:01

m0nk

16-09-2003 15.15

Tuurlijk, geef alleen aan dat er daar veel meer zitten en ook veel mensen zitten met problemen met o.a. TomTom..
Wil TomTom ook niet opstarten zonder dat je checkpoint geinstalleerd hebt? En welke POI's heb je allemaal in checkpoint staan? En welke gps driver gebruik je?

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

Topicstarter
ook zonder checkpoint start Tomtom niet op voor n tweede keer zonder dat ik me pda reboot. Poi's; alleen de snelheidscontroles voor 50,80,100 en 120.

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:56
Sluit je TomTom wel echt af als je klaar bent? Dus echt applicatie verlaten? Dat wil nog wel eens de oorzaak zijn.

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:00

Sabbi

je denkt aan mij.

staan toevallig je contacts open? dat wil nog wel eens verhinderen dat TT start.

Verwijderd

Ik heb dit probleem dus ook op mijn asus 620BT

Zelfs als er niets openstaat ... Enkel een boot helpt...

OOk al ontdenkt dat als ik mijn gps muis aansluit en dan te snel tom tom opstart dat ik kan gaan booten ( dan hangt tom tom )...

Verwijderd

net hetzelfde probleem hier...heb me er reeds bij neergelegd...windows os....

Verwijderd

Topicstarter
ik heb wat oplossingen gevonden bij pocket pc. wellicht handig voor de search:

"Wat ik heb gedaan is de optie sluit applicatie aan een van de buttons toegekend.
Als je dan in het Navigator menu deze button drukt zal TT afsluiten en de volgende keer netjes opstarten."

"Op mijn Asus deed zich na de upgrade naar 3.0 hetzelfde probleem voor.
Ik heb gemerkt dat het alleen gebeurt wanneer de pda pas wordt aangezet nadat hij in de houder is geplaatst (ik heb een active holder). Volgens mij is er iets wat dan de compoort bezet houdt waardoor Tomtom de gps-muis niet kan detecteren.
Dus nu zet ik eerst de pda aan en pas daarna zet ik hem in de houder. Ik heb sindsdien geen reset meer hoeven doen. Oh ja, ik gebruik wel gps-driver 2.09"

"Ik heb dit geintje ook al vele malen bij de hand gehad. Vermoedelijk heb je een aantal applicaties open staan of open gehad. Ik gebruik PocketNav om dat eenigszins te beheersen. Als PocketNav vraag om geheugen vrij te geven start de TT alsnog op."

Optie 1 werkt bij mij in ieder geval. maar dan blijft tomtom wel draaien op de achtergrond.

Verwijderd

Misschien off-topic. Maar ik gebruik spb pocket plus. Ipv dat alles geminimaliseerd wordt, wordt alles ineens afgesloten ( kruisje )... Dit is echt een mooie tool

Weet er iemand wanneer de nieuwe windows mobile verdeeld wordt ( ik heb gelezen dat asus voor de 620 reeks een gratis update geeft, maar via hun support krijg ik geen antwoord )

Rob

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:47
A-Tray schreef op 08 juni 2004 @ 15:29:
Sluit je TomTom wel echt af als je klaar bent? Dus echt applicatie verlaten? Dat wil nog wel eens de oorzaak zijn.
Dat was voor mij idd de oplossing, dus gewoon echt vanuit het menu 'verlaat applicatie' kiezen.
Pagina: 1