[Teleport Pro] Opgehaalde bestanden (auto)renamen

Pagina: 1
Acties:

• r0bert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 16:19
Ik gebruik op het moment Teleport Pro om dynamische pagina's om te zetten naar statisch HTML. Werkt prima met TP, maar ik wil ze ook graag bepaalde bestandsnamen geven en liefst in mapjes plaatsen.

Ik download dus bijv deze pagina's met TP:en wil deze vervolgens op de volgende manier ordenen:
  • ./1/1.html
  • ./1/2.html
  • ./1/3.html
  • ./2/1.html
  • ./2/2.html
Iemand ervaring mee, of die weet wat het moet? Heb de helpdesk van TenMax ook al gemailt, maar aangezien het nog wel een aantal uurtjes duurt voordat die weer aanwezig zijn en ik niet zoveel zin heb om mijn project zolang stil te leggen, vraag ik het hier maar even. Vast wel iemand toch?

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Dit is niet automatisch mogelijk met teleport pro aangezien er geen directory structuur aanwezig in de dynamische pagina's, zal teleport pro deze ook niet kunnen namaken voor de statische pagina's.

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• r0bert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 16:19
Ik heb trouwens meteen nog even een vraagje over TP. Ik heb een dynamische pagina (bijv lookup.php) die automatisch links aanmaakt naar verschillende resultaten van zoekacties met google.

Bijv lookup.php?keyword=mp3 produceerd deze lijst dmv php:
[list]• www.google.nl/?q=mp3
www.google.nl/?q=mp3z
www.google.nl/?q=mp3s
www.google.nl/?q=mp3tjes
www.google.nl/?q=mp3%20download[/list]

Nu wil ik graag dat TP ook de eerste pagina's van deze links download, dus de eerste google pagina. Ik heb al met "Explore pages no more than ... links away from this url (..)" geprobeerd, maar dan download hij alleen de pagina met de gegenereerde links en niet de volgpagina's van google :/

Mmz, toch wel een kleine tekortkoming. Had toch wel verwacht dat ik ergens een regex in zou kunnen voeren ofzo :)

[ Voor 16% gewijzigd door r0bert op 08-06-2004 14:05 ]