Toon posts:

PHP 4 conflict met ???

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voor de site waar ik administrator ben gebruiken wij PHP 4.
Nou gebeurt het dat sommige ip's worden geblokkeerd van onze sites en even later het weer doen.
Af en toe werkt het om de cookies te verwijderen, maar vaak genoeg ook niet.
Is het bekend of PHP 4 conflicten geeft met bijv. software/hardware of een internetprovider??

Ik hoop dat iemand me kan helpen die niet direct allerlei moeilijke termen ertegenaan gooit. Ik kan wel wat hebben, maar ik moet het wel kunnen snappen.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-05 14:53

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ehm, ik volg maar de helft van je post.... IP's blocken doe je sowieso op de server, en niet met cookies, dus dat is al fout op zich. Misschien ff wat zoeken met Google? Er zijn zat blockscriptjes te vinden.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Nou, PHP draaid op een webserver, dus aan de software of hardware van de bezoeker ligt het sowieso niet. Ook de software en hardware van de webserver zelf zal er niet toe doen, lijkt mij. En ook de internetprovider zal niet echt uit maken, tenzij je nog inbeld of een wisselend ip-adres hebt als bezoeker.

EDIT

Hmm, inderdaad is IPs blocken dmv Cookies niet slim. Misschien anders eens vragen aan de persoon die dat block-script gemaakt heeft, hoe het zit?

[ Voor 21% gewijzigd door OkkE op 08-06-2004 13:12 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-05 23:32

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Als ik de topicstart lees, begrijp ik:

je bent beheerder van een website die gebruik maakt van PHP versie 4
soms kunnen mensen je site niet benaderen, en soms na een tijdje weer wel

Klopt mijn verhaal?

This footer is intentionally left blank

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:59

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

* gorgi_19 volgt er niets van...

Wat bedoel je precies? Je slaat een 'ip-ban' op in een cookie? :? Geef anders een klein voorbeeldje wat je precies bedoeld.

Aan de andere kant zijn er al 4 mensen bezig met gokken wat je nu precies bedoeld.

Open anders een nieuw topic volgens P&W FAQ - De "quickstart"

Ga anders ook even na of je hier wel een programmeerprobleem hebt, en het topic niet beter in Software Algemeen hoort. Zie:
P&W FAQ - Installatie c.q. SA vragen

[ Voor 53% gewijzigd door gorgi_19 op 08-06-2004 13:15 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.