Bij mijn ouders in het bedrijf loopt de computer (Dell P4 2,4 - 512 MB Hyundai geheugen, Maxtor HDD) steeds vast met bluescreens. Hij loopt heel vaak vast maar als ik er ben gebeurt er helemaal niks dus ik heb de opdracht gegeven om de precieze melding op te schrijven als het weer gebeurt. Helaas hebben ze dit nog niet gedaan daar dus ben ik in het event log gaan wroeten.
Ik kwam daar dit tegen :
Ik heb de link gevolgd maar daar kreeg ik dat er geen informatie beschikbaar was.
Op Google kon ik ook niets vinden waar ik wat aan had.
Ik heb al een geheugentester eroverheen laten gaan maar die kon in een uur tijd nog niets vinden dus ik wacht nog even met dat te vervangen (was me verteld door een automatiseerder dat hij dacht dat het een geheugenprobleem was).
De PC is uitgerust met Windows XP Home en is (uiteraard) gewoon legaal.
Er is ook geen pijl op te trekken wanneer er weer een bluescreen komt. De ene keer is het binnen 2 minuten, en het volgende keer is het pas weer na een paar dagen.
Ik heb al meerdere instellingen etc bekeken maar ik kan er verder niks ongewoons in vinden. De PC zelf is iets minder dan een jaar oud.
Iemand een idee ?
Ik kwam daar dit tegen :
Deze fout staat meerdere malen in het systeemlog.De server {520CCA63-51A5-11D3-9144-00104BA11C5E} heeft zich binnen de vereiste termijn niet bij DCOM geregistreerd.
Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.
Ik heb de link gevolgd maar daar kreeg ik dat er geen informatie beschikbaar was.
Op Google kon ik ook niets vinden waar ik wat aan had.
Ik heb al een geheugentester eroverheen laten gaan maar die kon in een uur tijd nog niets vinden dus ik wacht nog even met dat te vervangen (was me verteld door een automatiseerder dat hij dacht dat het een geheugenprobleem was).
De PC is uitgerust met Windows XP Home en is (uiteraard) gewoon legaal.
Er is ook geen pijl op te trekken wanneer er weer een bluescreen komt. De ene keer is het binnen 2 minuten, en het volgende keer is het pas weer na een paar dagen.
Ik heb al meerdere instellingen etc bekeken maar ik kan er verder niks ongewoons in vinden. De PC zelf is iets minder dan een jaar oud.
Iemand een idee ?