Toon posts:

Philips monitor en een gkuTTTT!!!!!!!! G&VD

Pagina: 1
Acties:
  • 220 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus sinds vrijdag mn philips 107 p20 dik geld voor betaald is zo'n lekker plat scherm :) ik aansluiten zie ik dikke buiging ik uren met osd zitten spelen tot ik er letterlijk flauw van werd |:(
nou philips maar ff bellen krijg ik er zo'n helpdeskhero (NOT) voor denkt hetprobleem wel ff op te lossen (yeah right) drivers geinstaleerd bla.bla.bla in mn achterhoofd denkend dat ik in ieder geval wat wat voor werk ik NIET zou willen doen >:)

/no offense mode/
sorry "help"deskvrienden. :)
/no offense mode/

ik dus uiteindelijk een nieuwe thuis laten bezorgen door philips (komt een lul van ups in plaats van iemand van philips stelletje dozenschuivers!) die m lekker afleverd met inhoud op een tempratuur van toch wel -10 graden celsius damn wat was dat ding koud eerst maar ff niet aansluiten en in de kamer gezet.... /wacht mode/ toen maar ff aangesloten en wat zag ik tot mijn verbazing weer een vervorming dit keer kleiner maar wel fucking irritant!!! hier kan ik toch geen cad tekening op maken met kromme lijnen!

dus ik nu wederom zwaaaar balen en ga philips ff bellen moge....of bij servicecentre langs.. ik vraag me eigenlijk ook wel af of ik nou iets fout doe suggesties ???? (ze zijn heeel welkom :)

(de gouden tip mag een athlon casebadge >:)

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
refresh rate omhoog? :)

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:01

Flexx

This side up

weleens van leestekens gehoord ? bijv. een komma,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

• Contagion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 22:11
Ik werk bij de Philips helpdesk :) en ehh ik zou denken aan een stel luidsprekers ofzo naast de monitor of een slechte monitorkabel maar ja je bent vast ook wel een tweaker dus je zal het zelf wel beter weten :)

in elk geval BLIJVEN bellen want alleen de eerste 14 dagen krijg je DOA garantie en dus een nieuwe en na die 14 dagen krijg je de gerepareerde van iemand anders.

Verder werken we met UPS zodat we in 1 dag kunnen swappen. Er komen op de helpdesk wel zoveel mensen met kapotte monitoren (is voor heel europa nl) dat dat gewoon centraal geregeld wordt.

Gewoon weer ff bellen en meteen weer laten omruilen als je zeker weet dat het aan de monitor ligt ;).

Verwijderd

Topicstarter
yo thanks man!
toch wel slimmere lui ben de helpdesk dus

Verwijderd

als je monitor koopt dan moet je altijd ter plekke testen als je niet tevreden bent dan kun je de volgende testen totdat je tevreden bent.... zo doe ik dus ook altijd..
geef die rotzooi maar weer terug en vraag maar weer een nieuwe

Verwijderd

Op vrijdag 22 december 2000 01:18 schreef Contagion het volgende:
Ik werk bij de Philips helpdesk :) en ehh ik zou denken aan een stel luidsprekers ofzo naast de monitor of een slechte monitorkabel maar ja je bent vast ook wel een tweaker dus je zal het zelf wel beter weten :)

in elk geval BLIJVEN bellen want alleen de eerste 14 dagen krijg je DOA garantie en dus een nieuwe en na die 14 dagen krijg je de gerepareerde van iemand anders.

Verder werken we met UPS zodat we in 1 dag kunnen swappen. Er komen op de helpdesk wel zoveel mensen met kapotte monitoren (is voor heel europa nl) dat dat gewoon centraal geregeld wordt.

Gewoon weer ff bellen en meteen weer laten omruilen als je zeker weet dat het aan de monitor ligt ;).
inderdaad klotezooi, ik had/heb ook een philips 107E monitor gekocht. Dat ding heeft gewoon een productiefout, als je 'm aan doet begint ie als een gek te fluiten in dos, maar in windows doet dat ding weer normaal. Maarre ik had 'm dus gekocht enne vanaf de eerste dag begon 't al, ik speelde toen vaak pacman in dos dus ik merkte 't gelijk. Dus ik een aantal weken goed luisteren, op internet gezocht etc, ten einde raad bel ik de helpdesk (philips) op, zegt mevrouw u monitor wordt opgehaald, gerepareerd en na ongeveer twee maanden teruggebracht. ok dacht ik. Intussen zou ik een vervangende krijgen. Nou goed, ik 2maanden, 3maanden,4maanden gewacht enne ik bellen natuurlijk, zegt die gast ja u monitor wordt niet meer teruggebracht |:( , de monitor die u nu heeft is nu uw monitor. ikke nee dat klopt nie, mij is gezegd zo en zo, maar nee hoor kon kiezen voor weer een gerepareerde of ik moest deze houden. dit is toch om te :r:r:r
Dus voor mij geen philips meer en raad 't nooit never iemand aan, vanwege uiterst slechte service. Enne trouwens die monitor die ik nu nog steeds heb die 107e dus, bestaat dat ding voor de rest eigenlijk wel, nergens te krijgen bijna en op internet staat er helemaal niets over.

btw, m'n monitor suist en sist nog steeds dus onder dos en linux command prompt.

• PokkeNoise
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08-2023

PokkeNoise

leesbaar met bril

Heb een platte Illy 19", was in het begin even wennen ! net of het scherm krom naar binnen buigt. Ook bij jou het geval? dagje aankijken dan beginnen je brains aan dat platte scherm te wennen.

? weet jij wat.

Pagina: 1