hoi,
Ik moet een pc onderhouden bij mijn vriendin thuis. Ze zijn daar met 5 gebruikers, maar er zijn er daar een paar bij die niets liever doen dan die pc naar de knoppen te helpen door aan verschillende instellingen te prutsen
. Na de zoveelste format ben ik het nu wel grondig beu! Daarom zoek ik een manier om alle functies te blokkeren waar ze niets te zoeken hebben (via gpedit of zo).
Het probleem is echter dat ik wel bv. het configuratie scherm kan verbergen, maar dit is dan voor elke gebruiker. Dus als ik mij aanmeld als admin dan zie ik het conf. scherm ook niet meer natuurlijk
.
Heeft hier iemand een oplossing voor ?
Gewenste instellingen:
- Configruatie scherm verbergen (niet alleen blokkeren)
- IE opties verbergen (vooral geschiedenis wissen verbergen)
- Blokkeren van sommige programma's voor sommige gebruikers
- Eventuele andere tips om mijn leven iets makkelijker te maken ???
Thx
Ik moet een pc onderhouden bij mijn vriendin thuis. Ze zijn daar met 5 gebruikers, maar er zijn er daar een paar bij die niets liever doen dan die pc naar de knoppen te helpen door aan verschillende instellingen te prutsen
Het probleem is echter dat ik wel bv. het configuratie scherm kan verbergen, maar dit is dan voor elke gebruiker. Dus als ik mij aanmeld als admin dan zie ik het conf. scherm ook niet meer natuurlijk
Heeft hier iemand een oplossing voor ?
Gewenste instellingen:
- Configruatie scherm verbergen (niet alleen blokkeren)
- IE opties verbergen (vooral geschiedenis wissen verbergen)
- Blokkeren van sommige programma's voor sommige gebruikers
- Eventuele andere tips om mijn leven iets makkelijker te maken ???
Thx