Vnc en nt4 server

Pagina: 1
Acties:

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-08 11:08

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Topicstarter
Kan me iemand vertel hoe ik vnc moet instellen, want als ik mijn server benader krijg ik ff beeld en dan knalt hij eruit 8)7 ( dit doet hij alleen als de server op lockscherm staat) de optie send ctrl alt del werkt niet want dan moet ik heel snel zijn.Thanks

LG OLED C3 65" | Samsung HW-Q900A | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |

Verwijderd

ik heb hier meerdere NT4 servers met VNC (zowel de laatste als wat oudere versies) Gewoon alles default installeren. CTRL-ALT-DEL kan niet , je moet shift-CTRL-ALT-DEL doen !

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Eeuh, iets meer info geven zou handig zijn? kijk bijvoorbeeld eens hier: http://www.realvnc.com/faq.html

ctr-alt-del kan je idd niet geven, met shift kan, maar je kan ook rechtsklikken in de titelbalk van je vnc venster en dan voor ctr-alt-del kiezen.

Anyway, kijk eens in je events log, je firewall en de overige 100 plekken waar je kan kijken

doet niet aan icons, usertitels of signatures

• kromme

kromme

Topicstarter
Ik geef mijn servernaam en wachtwoord dan krijg ik ff beeld en dan springt hij uit vervolgens als ik hem weer probeer te benaderen krijg ik geen connectie.Nu moet ik eerst op mijn server inloggen voor ik hem met mijn werkstation kan benaderen.

Verwijderd

heb je hem op de server als service geinstalleerd ? (kan vanuit het VNC menu-tje) En heeft ie daarna om een password gevraagd omdat er standaard geen password op zit ?
Voor de rest is het echt gewoon de documentatie doorlezen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 11:42 ]

• kromme

kromme

Topicstarter
ik gebruik hem ook om de gebruikers te controleren en daar werkt hij wel als ik hem dan op de server zet krijg je het bovenstaand geval.Ik word daar echt maf van, kan iedere keer opstaan om in teloggen op de server en vervolgen weer terug naar het werkstation te gaan

Pagina: 1