Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Bug / tpl] Merge info niet weergegeven

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:40

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter vermeld in de topiclijst.

Deze bovenstaande regel krijg je als een topic is gemerged.
zoals: Spel- en tikfoutjes - deel 5

Maar als ik nu kijk in: [rml][ WAP] Wap-versie van de PW werkt niet *bug*[/rml]
krijg ik het niet te zien.
Harm geeft aan dat het topic is afgesplitst / gemerged. En de topicstarter in list_topics is Harm, terwijl in het topic NielsNl is. Dus gemerged.

Zou dan de bovenstaande: 'Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter vermeld in de topiclijst', niet er boven moeten staan :?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

En dat geld ook voor Reclames van Microsoft zijn 'leugens' , misschien hangt het samen met FA ?

DM!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
JHS schreef op 11 juni 2004 @ 08:01:
En dat geld ook voor Reclames van Microsoft zijn 'leugens' , misschien hangt het samen met FA ?
Het hangt niet samen met FA, hoogstens met de manier waarop ik gebruikmaak van de merge en splittools (beide topics zijn door mij gesplitst/gemerged). Bij laatstegenoemde topic krijg ik namelijk geen melding. Maar goed, dit hangt er waarschijnlijk mee samen welk topic je bij het mergen als parenttopic kiest en welke je als childtopic kiest. Als dat precies verkeerd om is, krijg je de melding in het verkeerde topic; zoals dus in Spel- en tikfoutjes - deel 5 is gebeurd.

[ Voor 4% gewijzigd door Harm op 11-06-2004 10:16 . Reden: BTW ]

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Dus.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.