pfff, nederlands of niet. Ze doen het toch leuk in het spel. En het is gewoon een hele bezige alliance. We hebben trouwens geen minimum score of zo, voordat je eruit gekicked wordt. Wel wordt er van je verwacht dat je vaak aanwezig bent en gewoon goed je best doet.Dutchmega schreef op 20 juli 2004 @ 18:44:
Dutch, Vogel staat nu 5e en dat is zonder de nieuwe 15e member meegerekend.
We zoeken nog 3 membersDas niet zo veel maar niet veel mensen zijn nog vrij of willen overstappen....
[...]
ArrogantFusion stond vorige beta ook op de 1e plaats maar ze zijn ook geen Nederlandse alliance
![]()
Daarnaast weet ik niet of daar minimale rank regels gelden?
Wel irri dat het offline is...
Trouwens, geen flame ofzo.. Gewoon grapje
Het was niet bedoeld tegen Fusion maar tegen LoganBirostris schreef op 21 juli 2004 @ 08:18:
[...]
pfff, nederlands of niet. Ze doen het toch leuk in het spel. En het is gewoon een hele bezige alliance. We hebben trouwens geen minimum score of zo, voordat je eruit gekicked wordt. Wel wordt er van je verwacht dat je vaak aanwezig bent en gewoon goed je best doet.

Waarom zei je dat niet eerderVerwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 19:00:
[...]
je hebt mij een ivite gestuurd maar ik kan nog niet joinen.. moet 3 dagen w88
1 plekkie vrijhouden dus
[ Voor 21% gewijzigd door Dutchmega op 21-07-2004 10:05 ]
Argh, ik krijg echt afkickverschijnselen...
- Ligt mn vlootje wel veilig?
- Ben ik vannacht nog beroofd?
- Hebben mn militia wel koffie gehad?
- Is die roestplek op mn shuttle nog te verhelpen?
Ik hou het niet meer!
Ik hou het niet meer!
How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.
Verwijderd
Als mn credits en materials maar blijven oplopen, dan mag ie eigenlijk nog wel een halve dag eruit blijven. Dan heb ik eindelijk mn Ship Yard bij mekaar.zwippie schreef op 21 juli 2004 @ 11:16:
Argh, ik krijg echt afkickverschijnselen...
Ik hou het niet meer!
Ik bedoelde alleen te zeggen dat we er ook gewoon hard voor moeten knokken. Niet omdat het toevallig fusion heet, dat we daarom bovenaan staan.Dutchmega schreef op 21 juli 2004 @ 09:54:
Wel irri dat het offline is...
[...]
Het was niet bedoeld tegen Fusion maar tegen Logan![]()
Inderdaad super irri dat het offline is nu. Ik verveel me te barsten op m`n werk.
LOL? Galaxis spelen op je werkBirostris schreef op 21 juli 2004 @ 11:31:
[...]
Ik bedoelde alleen te zeggen dat we er ook gewoon hard voor moeten knokken. Niet omdat het toevallig fusion heet, dat we daarom bovenaan staan.
Inderdaad super irri dat het offline is nu. Ik verveel me te barsten op m`n werk.

offtopic:
Wat voor werk doe je
Wat voor werk doe je
jah... Ik zit voor m`n werk de hele dag achter een pc (automatisering en systeembeheer), dus telkens even kijken hoe het met galaxis erbij staat is dan natuurlijk geen probleem.
Verwijderd
Maar dan moet ie het wel doenThe_Cook schreef op 21 juli 2004 @ 12:45:
Idem hier. Galaxis leent zich er uitstekend voor
Pfft, als hem maar niet net opstarten als ik vanmiddag weg ben van kantoor.......
DUGG
Verwijderd
wel gvd ! zit je een beetje in de baas zijn tijd te spelen..Birostris schreef op 21 juli 2004 @ 12:37:
jah... Ik zit voor m`n werk de hele dag achter een pc (automatisering en systeembeheer), dus telkens even kijken hoe het met galaxis erbij staat is dan natuurlijk geen probleem.
es ffkes de baas inlichten
Hey logan, zoals je misschien al besefte regel ik hier de logs waarop het netwerkverkeer bijgehouden worden. Misschien moet ik die eens bij de baas voorleggen.Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 13:52:
[...]
wel gvd ! zit je een beetje in de baas zijn tijd te spelen..
es ffkes de baas inlichten![]()
is hij nog steeds off line, zo moet zeker heel wat gebeuren. ach makkelijk zonder zorgen sparen dus.
zoekt nog iemand een alliance om in te spelen we(Caliban, Spectra) hebben plek zat.
zoekt nog iemand een alliance om in te spelen we(Caliban, Spectra) hebben plek zat.
En wij (Dutch, Vogel) hebben maar plek voor 2
[ Voor 19% gewijzigd door Dutchmega op 21-07-2004 17:33 ]
Verwijderd
en als et goed is als ie weer up is nog 1 want ik kan als et goed is joinen want mn 72 uur zijn voorbij
(13:56:13) —› topic: (Azuran) changes topic to (Galaxis is offline due to our host's datacenter is having problems. All turns/income is being calculated still. We currently have no control over when the server may be back online however the problem is being worked on.
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Verwijderd
waar zitten ze ergens op irc ? server/kanaalsilentsnow schreef op 21 juli 2004 @ 19:57:
(13:56:13) —› topic: (Azuran) changes topic to (Galaxis is offline due to our host's datacenter is having problems. All turns/income is being calculated still. We currently have no control over when the server may be back online however the problem is being worked on.
http://searchirc.com/java...mVsLm9yZw&p=NjY2Nw&n=MTY5
Java IRC
#galaxis
irc.chatchannel.org
Java IRC
#galaxis
irc.chatchannel.org
We hebben 3 plaatsen vrij alleen minus jou is 2Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 18:34:
[...]
en als et goed is als ie weer up is nog 1 want ik kan als et goed is joinen want mn 72 uur zijn voorbij
[ Voor 70% gewijzigd door Dutchmega op 21-07-2004 20:33 ]
matrix.ma.us.chatchannel.org /galaxis
sry Dutchmega
Ze halen de game overigens direct offline nadat de host weer online is. Dit om te controleren of alles in orde is. Ook zijn ze van plan om van host te verwisselen ivm betrouwbaarheid.
Hij is weer online.
[ Voor 39% gewijzigd door silentsnow op 21-07-2004 21:28 ]
The trade of the tools
Dutch heeft nog maar 2 plekjes over.. Liefhebbers? Snel 
Attacken is trouwens uitgeschakeld
EDIT:
We hebben nu nog maar 1 plek over.. En we staan 3e van alle alliances met 15 members
EDIT2:
Hm.. Iemand is Fusion2 gejoind ipv ons
Dus we hebben nu 2 plekken over
Attacken is trouwens uitgeschakeld
EDIT:
We hebben nu nog maar 1 plek over.. En we staan 3e van alle alliances met 15 members
EDIT2:
Hm.. Iemand is Fusion2 gejoind ipv ons
Dus we hebben nu 2 plekken over

[ Voor 54% gewijzigd door Dutchmega op 22-07-2004 12:31 ]
Verwijderd
FLUKS NGC zoekt nog alliantie-genoten. Wie wil bij de beste alliantie horen?
PM in Galaxis je rank naar Gannetson en verzin er een leuk verhaal bij waarom we JOU moeten kiezen.
Fluks HOOG!!!
PM in Galaxis je rank naar Gannetson en verzin er een leuk verhaal bij waarom we JOU moeten kiezen.
Fluks HOOG!!!
Verwijderd
een leuk verhaal erbij *lol*, het moet niet gekker worden..Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 12:59:
FLUKS NGC zoekt nog alliantie-genoten. Wie wil bij de beste alliantie horen?
Fluks HOOG!!!
je zeker ook nog een CV geven ofzo.. tis maar een spelletje !
Een member van ons (Dutch, Vogel) is weggegaan naar een alliance van zijn vrienden en een andere member is definitief gestopt met Galaxis....
Dus we hebben nu weer 4 plaatsen vrij
Dus we hebben nu weer 4 plaatsen vrij

[ Voor 20% gewijzigd door Dutchmega op 22-07-2004 22:03 ]
Verwijderd
met het risico dat iemand me al voor is geweest: 
Dit is mijn bijgewerkte NAP...klopt die nog ongeveer? Zijn er planeten opgedoekt want in de rankings kon ik ze niet meer vinden.
Dit is mijn bijgewerkte NAP...klopt die nog ongeveer? Zijn er planeten opgedoekt want in de rankings kon ik ze niet meer vinden.
# Aunenen,Oper
# Onzinforum, Vogel
# Microsoft , Vortis
# Kenim, Zentz
# JurkBall, Maxtor
# Icarus, [kon ik niet vinden]
# Cryo, [kon ik niet vinden]
# Danala, [kon ik niet vinden]
# Macragge, Larter
# NiX, [kon ik niet vinden]
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2004 08:24 ]
Verwijderd
CV is welkom hoewel we sowieso je antecedenten opvragen uit e database van de AIVD.Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 16:23:
[...]
een leuk verhaal erbij *lol*, het moet niet gekker worden..dadelijk moet
je zeker ook nog een CV geven ofzo.. tis maar een spelletje !
Verwijderd
Macragge is zo goed als weg.. alleen blues zit daar nog volgens mijVerwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 07:34:
[...]
maar ook niet voor lang meer.. de rest is al gevlogen
Macragge en Microsoft zijn doodVerwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 07:34:
[...]
Kan iemand ff het IP posten van www.galaxisonline.com . Het ziet er naar uit dat de DNS geblokt wordt sinds kort op me werkt. Hartelijk bedankt alvast ;-)
Beetje veel verkeer veroorzaakt?? Of had je gewoon je werk niet afErA schreef op 23 juli 2004 @ 15:35:
Kan iemand ff het IP posten van www.galaxisonline.com . Het ziet er naar uit dat de DNS geblokt wordt sinds kort op me werkt. Hartelijk bedankt alvast ;-)
Pinging galaxisonline.com [67.18.209.75] with 32 bytes of data:
Reply from 67.18.209.75: bytes=32 time=172ms TTL=48
Reply from 67.18.209.75: bytes=32 time=109ms TTL=48
Reply from 67.18.209.75: bytes=32 time=110ms TTL=48
Reply from 67.18.209.75: bytes=32 time=110ms TTL=48
Maar ik weet niet of je er veel aan hebt.. Zodra je op een linkje klikt, post tie naar www.galaxisonline.com/...
edit:
hmmm.. doettie aleen als je van colony naar fleet gaat enzo.. daarbinnen blijft tie gewoon op het IP staan
hmmm.. doettie aleen als je van colony naar fleet gaat enzo.. daarbinnen blijft tie gewoon op het IP staan
[ Voor 15% gewijzigd door Standeman op 23-07-2004 16:03 ]
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Verwijderd
Voor degene die problemen hebben om galaxis te bereiken.
open: \windows\system32\drivers\etc\hosts
voeg de volgende regel toe :
67.18.209.75 www.galaxisonline.com
en weer verder spelen:P
Ik hoef enkel alleeen iedere keer ff het ip te pasten over www.galaxisonline.com heen. Verder werkt het perfectStandeman schreef op 23 juli 2004 @ 15:59:
[...]
Maar ik weet niet of je er veel aan hebt.. Zodra je op een linkje klikt, post tie naar www.galaxisonline.com/...
Verwijderd
kan je beter even mijn vorige post lezen.. scheelt hoop copy-pasteErA schreef op 23 juli 2004 @ 17:41:
[...]
Ik hoef enkel alleeen iedere keer ff het ip te pasten over www.galaxisonline.com heen. Verder werkt het perfect
Ik kan het bestand niet opslaan nadat ik die wijzigen aanbreng.Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 17:32:
Voor degene die problemen hebben om galaxis te bereiken.
The trade of the tools
JurkBall, Maxtor zoekt nog 7 spelers. We staan momenteel 17e, dus we doen nog lekker mee. Stuur ingame PM naar ElvisPresley als je zin hebt.
[flauw]CV, referenties en motivatiebrief toevoegen svp[/flauw]
[flauw]CV, referenties en motivatiebrief toevoegen svp[/flauw]
How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.
Ik weet niet of het al een keer gezegt is.. maar klopt het dat je beter intel agents kan kopen dan dat je een upgrade doet ??
Want ik heb net zitten berekenen, als ik namelijk een LvL 6 ugrade wil doen kost dat mijn 600 000 + dat zijn dus omgerekente 30 Agents.
Per agent krijg ik 295 points dat keer 30
295 * 30 = 8850 points
En nu denk ik dus dat een upgrade echt niet zoveel points gaat opleveren.
Kan dat kloppen ?
Want dan kan ik beter nu gewoon ff 600 000 credits besteden aan agents dan aan een upgrade.
Want ik heb net zitten berekenen, als ik namelijk een LvL 6 ugrade wil doen kost dat mijn 600 000 + dat zijn dus omgerekente 30 Agents.
Per agent krijg ik 295 points dat keer 30
295 * 30 = 8850 points
En nu denk ik dus dat een upgrade echt niet zoveel points gaat opleveren.
Kan dat kloppen ?
Want dan kan ik beter nu gewoon ff 600 000 credits besteden aan agents dan aan een upgrade.
Jup, pas in een later stadium is het verstandig om zon hoog level te kopen. Het verschil per level is maar 5~15 intelegence per agent meer. Dus je kan beter eerst een stuk of 100 agents kopen. Daarna zul je namelijk echt verschil zien als je upgrade.$eik0 schreef op 24 juli 2004 @ 09:23:
Maar met de defence kan ik dus beter gewoon wel upgrade, want daar is bij een lvl 5 krijg je per militia maar 35 points, en een upgrade naar LvL 6 kost omgerekent 750 000 credits en als je dat dan omrekent als je militia koopt krijg je er maar 2625 Points bij, zal in dit geval een upgrade beter zijn.ErA schreef op 24 juli 2004 @ 10:28:
[...]
Jup, pas in een later stadium is het verstandig om zon hoog level te kopen. Het verschil per level is maar 5~15 intelegence per agent meer. Dus je kan beter eerst een stuk of 100 agents kopen. Daarna zul je namelijk echt verschil zien als je upgrade.
Of zal ook wederom hier het upgrade niet veel verschillen ?? of zelfs eronder zitten ?
Verwijderd
defense is heel wat anders.. daar verdubbelen steeds je nodes en soms komen er nog 2 bij ook, en dan nog de extra waarde van 3 per militia per level$eik0 schreef op 24 juli 2004 @ 11:38:
[...]
Maar met de defence kan ik dus beter gewoon wel upgrade, want daar is bij een lvl 5 krijg je per militia maar 35 points, en een upgrade naar LvL 6 kost omgerekent 750 000 credits en als je dat dan omrekent als je militia koopt krijg je er maar 2625 Points bij, zal in dit geval een upgrade beter zijn.
Of zal ook wederom hier het upgrade niet veel verschillen ?? of zelfs eronder zitten ?
Dus het is verstandig om Intel de agents te kopen, en bij def om te upgrade..
Nou ja dan zal ik zeggen op naar de 10 000 intel
En op naar de 8 000 defence
Kijken of ik weer in de top 300 kan komen, en dan rustig maar beeje omhoog gaan
en uiteindelijk op 1 te belanden *droomd weg*
Nou ja dan zal ik zeggen op naar de 10 000 intel
En op naar de 8 000 defence
Kijken of ik weer in de top 300 kan komen, en dan rustig maar beeje omhoog gaan
Verwijderd
ehm.. vaag??
There is no website configured at this address.
You are seeing this page because there is nothing configured for the site you have requested. If you think you are seeing this page in error, please contact the site administrator or datacenter responsible for this site.
About cPanel:
cPanel is a leading provider of software for the webhosting industry. If you would like to learn more about cPanel please visit our website at http://www.cpanel.net/. Please be advised that cPanel is not a webhosting company itself, and as such is not responsible for content found elsewhere on this site.
hebben meer mensen dit? of ben ik de enigste
There is no website configured at this address.
You are seeing this page because there is nothing configured for the site you have requested. If you think you are seeing this page in error, please contact the site administrator or datacenter responsible for this site.
About cPanel:
cPanel is a leading provider of software for the webhosting industry. If you would like to learn more about cPanel please visit our website at http://www.cpanel.net/. Please be advised that cPanel is not a webhosting company itself, and as such is not responsible for content found elsewhere on this site.
hebben meer mensen dit? of ben ik de enigste
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2004 13:22 ]
Nee dit heeft iedereen.
Als je direkt naar het IP gaat staat er het volgende (staat een paar posts terug....)
Jammer dat nieuwe begin zo met horten en stoten gaat (buiten de makers van het spel om weliswaar)
Als je direkt naar het IP gaat staat er het volgende (staat een paar posts terug....)
Jammer dat nieuwe begin zo met horten en stoten gaat (buiten de makers van het spel om weliswaar)
Due to DNS issues the game is offline to protect the fairness of all players.
We hope to resolve the issues as soon as possible.
Appels zijn geen peren
Ach, zolang de produktie en mining door gaat heb ik er niet zo veel problemen mee
DUGG
For something completely different.
Ik kan nu de Galaxis-forums ook niet lezen en ik speel Galaxis nog niet zo lang dus misschien snij ik een bekend onderwerp aan.
Maar zijn er ook nog plannen om population te introduceren in Galaxis. Eventueel gekoppeld aan credit-opbrengst (taxes) ???
Ik kan me wel een aantal leuke dingen voor de geest halen.
- beginnen met een standaard hoeveelheid pop, plus een standaardgroei per turn.
- pop heeft huisvesting nodig (constructions -cities, domed cities, underground cities, sky cities, supre cities metropolissen etc etc)
- hoe meer pop hoe meer taxes = meer credits
- pop needs food (constructions -farms, hydroponics, underground farms, orbital farms)
- no food, betekent geen groei en sterfte
- no huisvesting betekent geen groei
- militia gekoppeld aan hoeveelheid pop....
ach, misschien draaf ik een beetje door
Ik kan nu de Galaxis-forums ook niet lezen en ik speel Galaxis nog niet zo lang dus misschien snij ik een bekend onderwerp aan.
Maar zijn er ook nog plannen om population te introduceren in Galaxis. Eventueel gekoppeld aan credit-opbrengst (taxes) ???
- pop heeft huisvesting nodig (constructions -cities, domed cities, underground cities, sky cities, supre cities metropolissen etc etc)
- pop needs food (constructions -farms, hydroponics, underground farms, orbital farms)
DUGG
Waar komt me dit zo bekent van voor.. kon je ook je rijk vergroten door te scouten enzo..Mach schreef op 24 juli 2004 @ 14:12:
For something completely different.
Maar is altijd een leuk idee.. stel het voor in het forum van galaxis.
Lijkt me niet zo handig, het spel is nu zo leuk omdat het nog redelijk simpel is (alhoewel... meer credits per turn zou wel leuk zijn
) Voor veel micromanagement speel ik wel Utopia
Op zich is wat ik voorstel niet zo origineel...veel space games (vooral uit het klassieke pbm-genre) hadden zulke opties......Star Empires 3, Star Quest, Supernova 2, etc etc....$eik0 schreef op 24 juli 2004 @ 14:30:
[...]
Waar komt me dit zo bekent van voor.. kon je ook je rijk vergroten door te scouten enzo..
Maar is altijd een leuk idee.. stel het voor in het forum van galaxis.
online zijn er ook een aantal games die dit hebben, zoals Ferion.com
DUGG
Ik mis een stukje indentificatie met m'n colony....pop zou daarbij helpen...uiteraard in de sfeer van de game, dus niet te veel micromanagement. Daar heb je gelijk in.Diabolus schreef op 24 juli 2004 @ 14:33:
Lijkt me niet zo handig, het spel is nu zo leuk omdat het nog redelijk simpel is (alhoewel... meer credits per turn zou wel leuk zijn) Voor veel micromanagement speel ik wel Utopia
DUGG
Galaxis is simpel en zou simpel moeten blijven. Het enige wat ik nog wens te zien is een beetje geavanceerde teamplay. Zoals dus het verdedigen van elkaar door op elkaars colony te gaan staan. Een attack zou dan in bijvoorbeeld 4 turns moeten plaatsvinden. Zou het leuker maken denk ik.
Ben het met ErA eens dat het Colony \ teamplay uitgebreid kan worden.
Ook zouden de missies wel wat complexer mogen zijn.
Bv aanvallen van (computer gestuurde) colony's. Redden van prinsessen
Smokkelen van spullen etc
Met natuurlijk kans op meer credits maar ook kans op damage aan je schip.
just my 2 cents
Ook zouden de missies wel wat complexer mogen zijn.
Bv aanvallen van (computer gestuurde) colony's. Redden van prinsessen
Met natuurlijk kans op meer credits maar ook kans op damage aan je schip.
just my 2 cents
Appels zijn geen peren
Uitbreidingen/veranderingen betekenen niet altijd dat het veel complexer wordt...
Inderdaad uitgebreidere missies zouden ook leuker zijn.......
Inderdaad uitgebreidere missies zouden ook leuker zijn.......
DUGG
Wel klote met dat probleem van de site (DNS) als ik erop zit zijn er niet meer dan 20 players online.. is best wel jammer.. wel 1 voorbeel kan rusig nu de mensen attacken die allemaal niet kunnen inloggen.
Wel grappig om mensen met hoge rangs te zien die al aardig wat hebben
Leverd mij weer genoeg credits en materials op
Wel grappig om mensen met hoge rangs te zien die al aardig wat hebben
Leverd mij weer genoeg credits en materials op
Ik bent weer terug van vakantie en volgens mij is er een hoop gebeurt
Maar ff de laatste 4 pagina's doorlezen want ik kan galaxis ook niet berijken
Due to DNS issues the game is offline to protect the fairness of all players.
gaap nog ff en ik kap ermee 1 van de 10 keer als ik kijk is ie down
gaap nog ff en ik kap ermee 1 van de 10 keer als ik kijk is ie down
dus...
He jammer dacht nog even voordat ik ging slapen nog even, wat te kunnen rippen van wat mannetjes zodat ik me bank kan vullen dak zometeen een extar kan kopen
maar helaas moet weer wachten tot morgen
Verwijderd
ik vind dat iedereen die nu aan et ranken is nu de site tijdelijk offline is gewoon minpunten moeten krijgen.. dat is toch helemaal niet eerlijk tegenover alle andere mensen..
Ik kan nu wel op de main-page komen ,maar doorlinken naar fleet, datacenter en alliance lukt mij niet...."kan pagina niet vinden".
Hebben jullie dat ook nog ?
Laat maar, een extra "/" doet wonderen
Hebben jullie dat ook nog ?
Laat maar, een extra "/" doet wonderen
[ Voor 24% gewijzigd door Mach op 25-07-2004 12:41 ]
DUGG
De site doet het weer
En als er mensen op de site kunnen komen, kan iedereen op de site komen, dus om die dan min punten te geven vind ik bullshit.
Moet jezelf maar zo slim zijn om het ip te gebruiken, en zelf achter galaxisonline.com/command/fleet[/b]/index.php[/b]
te zetten.
En als er mensen op de site kunnen komen, kan iedereen op de site komen, dus om die dan min punten te geven vind ik bullshit.
Moet jezelf maar zo slim zijn om het ip te gebruiken, en zelf achter galaxisonline.com/command/fleet[/b]/index.php[/b]
te zetten.
Ik kan eindelijk de site berijken, maarja ik sta nu op plaats 2,070 ofzo
Heb nog 2 dagen om wat op te bouwen.. laten we op het beste hopen
euhjz.. ik kan nu helemaal niet meer inloggen? heeft iemand dat ook ???
dus...
P3pp3r, dat heb ik nu ook......login correct zegt ie......
DUGG
The Username (player name), Password, or eMail accont was incorrect.Mach schreef op 25 juli 2004 @ 19:30:
P3pp3r, dat heb ik nu ook......login correct zegt ie......
zaad spel

dus...
Ik schrok al....P3PP3R schreef op 25 juli 2004 @ 19:39:
[...]
The Username (player name), Password, or eMail accont was incorrect.
zaad spel
Verwijderd
het begint nu een bagger spel te worden..
IMPORTANT NOTE: For fairness reasons, both FTC and FTF attacking have been disabled.
stelletje eikels
IMPORTANT NOTE: For fairness reasons, both FTC and FTF attacking have been disabled.
stelletje eikels

Login problemen hed ik net ook. Nieuw Wachtwoord aangvraagd, en terug gezet naat het oude.
Tis idd wel vet klote dat je niet meer kan attacken.
Maar dit is wel een mooi moment, om iedereen rustig te scannen en kijken wie ik ga aanvallen als ik weer mag aanvallen.. kan ik straks me 400 turns in een keer erdoorheen jassen in een half uur, kijken wat me dat gaat opleveren dan
Je moet maar goed gebruik maken van de probs van het spel
Maar dit is wel een mooi moment, om iedereen rustig te scannen en kijken wie ik ga aanvallen als ik weer mag aanvallen.. kan ik straks me 400 turns in een keer erdoorheen jassen in een half uur, kijken wat me dat gaat opleveren dan
Je moet maar goed gebruik maken van de probs van het spel
was dat ff een lekkere nacht zeg. Ik wil iedereen bedanken voor het verstrekken van de miljoenen credits. hahaha.
Ik heb heel de nacht opgebleven met succes. Met slechts 80 turns heb ik me 2 purges buitgemaakt. Gemiddeld netjes 250K per attack. ZALIG
Ik heb heel de nacht opgebleven met succes. Met slechts 80 turns heb ik me 2 purges buitgemaakt. Gemiddeld netjes 250K per attack. ZALIG
lol... Ik kom net terug.. en er is maar 150k van mij gestolen
(2e attack sinds begin
) hehe.. defense is heel weinig maar er valt NOOIT wat te halen
Ik zal morgen ook gaan aanvallen.. Ik post wel de stats
Maar er zijn bij Dutch, Vogel al 3 members definitief gestopt met Galaxis
Nu zoeken we weer 3 members...
Ik zal morgen ook gaan aanvallen.. Ik post wel de stats
Maar er zijn bij Dutch, Vogel al 3 members definitief gestopt met Galaxis

Nu zoeken we weer 3 members...
Wat is nu je minimale toelatings eis, rank onder de 25
? Veel mensen zijn echt gigantisch gestegen in rank -_-
[ Voor 32% gewijzigd door diabyte op 26-07-2004 12:15 ]
Je moeder zal trots zijn op jeErA schreef op 26 juli 2004 @ 10:32:
was dat ff een lekkere nacht zeg. Ik wil iedereen bedanken voor het verstrekken van de miljoenen credits. hahaha.
DUGG
Volgens mij hebben ze de schepen weer mooi gelijk gemaakt
uhhdiabyte schreef op 26 juli 2004 @ 12:15:
Wat is nu je minimale toelatings eis, rank onder de 25? Veel mensen zijn echt gigantisch gestegen in rank -_-
Player: TrekDr0p
Rank: 250
Voor de mensen die van zoeken houden
. Er staat ergens in ons universum een Diffusion Turret te koop voor slechts 200k (normaal 230) en uiteraard no materials
.
(Dat betekend dus een xtra 320 attack, kan je eindelijk die miljoenen binnenhalen)
(Dat betekend dus een xtra 320 attack, kan je eindelijk die miljoenen binnenhalen)
[ Voor 21% gewijzigd door Standeman op 26-07-2004 17:53 ]
hmmzz moeilijk moeilijk denk toch dak het bij me VP hou
Verwijderd
*lol* .. wat een regels allemaal zeg.. gaat dat ook helpen denk je ?Dutchmega schreef op 26 juli 2004 @ 16:40:
[...]
uhhMinimaal 250 in rank maar dat gaat pas in op 6 augustus
Minimum regels zijn voor de echte die-hard nerds onder ons... Gewoon ervan uitgaan dat iedereen z`n best doet voor het spel en anders te kennen geeft dat hij/zij er geen zin meer in heeft, of geen tijd meer voor heeft. Ik snap niet dat je nog mensen kunt vinden voor een alliance als je zulke regels opstelt...
Verwijderd
ja preciesBirostris schreef op 26 juli 2004 @ 20:49:
Minimum regels zijn voor de echte die-hard nerds onder ons... Gewoon ervan uitgaan dat iedereen z`n best doet voor het spel en anders te kennen geeft dat hij/zij er geen zin meer in heeft, of geen tijd meer voor heeft. Ik snap niet dat je nog mensen kunt vinden voor een alliance als je zulke regels opstelt...
1x boven de 250 - waarschuwing
2x boven de 250 - schorsing
3x boven de 250 - lijfstraf
Inderdaad... Het is maar een spelletje. Beetje jammer dat sommige mensen dit niet in kunnen zien. Niet alleen hier hoor. Je ziet heel veel alliances die je uitnodigingen sturen, omdat je een bepaalde rank hebt. Maar oh oh, als je eens er boven komt...
Verwijderd
ik zag dat er zelfs 1 voor snacht opgebleven was .. *lol*Birostris schreef op 26 juli 2004 @ 20:54:
Inderdaad... Het is maar een spelletje. Beetje jammer dat sommige mensen dit niet in kunnen zien. Niet alleen hier hoor. Je ziet heel veel alliances die je uitnodigingen sturen, omdat je een bepaalde rank hebt. Maar oh oh, als je eens er boven komt...

Verwijderd
laten we maar ophouden birostris, dadelijk worden een hele hoopBirostris schreef op 26 juli 2004 @ 21:00:
Dat moet dan helemaal een mens zijn zonder sociaal leven...
mensen hier boos..
gaan ze posten dat wel wel een sociaal leven hebben enzo
Maakt niet uit... wij weten beter
Niet dat ik mensen tegen de schenen wil schoppen hoor. Maar ik blijf het gewoon zien als een spelletje. Zou iedereen moeten doen...
Niet dat ik mensen tegen de schenen wil schoppen hoor. Maar ik blijf het gewoon zien als een spelletje. Zou iedereen moeten doen...
Natuurlijk is het maar een spel maar ik wil graag in de top 5 blijven, vandaar de regels.. maar ik vind het echt niet zo strenge regels.. Het zou niet zo moeilijk moeten zijn om eraan te houden 
EDIT:
Galaxis down?
EDIT:
Galaxis down?
[ Voor 6% gewijzigd door Dutchmega op 26-07-2004 22:13 ]
Verwijderd
heb me net aangemeld, maar heb werkelijk geen enkel idee wat ik moet doen. DE manual staat niet online, en in de startpost wordt ook niet veel uitgelegd voor nieuwe spelers.
Weet iemand een site waar uitgelegd wordt wat je moet doen enzo?
Weet iemand een site waar uitgelegd wordt wat je moet doen enzo?
wat je moet doen (nadat je bent ingelogd) is een Mining camp bouwen. Als je op het icoontje van 'command colony' klikt in het spel, krijg je een overzicht wat je allemaal kan bouwen. De reden om te beginnen met een mine is dat het in het begin ontzettend moeilijk is om veel grondstoffen te krijgen. Des te meer reden om dat snel op gang te brengen.
Op hetzelfde scherm kan je de optie "Train Additional Workers" kiezen.
Bouw zo snel mogelijk zoveel miners als dat je mine toelaat. Een Level-1 mine kan je 5 workers in gooien.
das een klein beginnetje lijkt mij
probeer daarna te sparen voor je Manufacturing Plant zodat je material extractors kan kopen,, zodat je ook kan minen met je shuttle..
Op hetzelfde scherm kan je de optie "Train Additional Workers" kiezen.
Bouw zo snel mogelijk zoveel miners als dat je mine toelaat. Een Level-1 mine kan je 5 workers in gooien.
das een klein beginnetje lijkt mij
probeer daarna te sparen voor je Manufacturing Plant zodat je material extractors kan kopen,, zodat je ook kan minen met je shuttle..
Verwijderd
dat mining ding heb ik gekocht, net als een defense ding.
Helaas niet die manufactoring plant, dus nu heb ik te weinig materials om door te gaan. Heb inmiddels door hoe je geld verdient: missions doen (te simpel om leuk te blijven), maar ik heb nu geen turns meer over. Ik dacht dat je 10-20 turns per half uur zou krijgen met een bepaald maximum. helaas blijkt dat 2 te zijn
ik kan nu dus helaas niks anders doen dan wachten tot ik genoeg materials heb verdiend om een manufacturing plant te kopen, dan zien we wel weer verder.
Ik heb een cargo ding (+10) en een subspace scanner 2ehands gekocht, maar begrijp niet goed wat die laatste doet. Ik kan nu scannen, maar wat dan?
O ja: ik had 2 cargo dingen voor op mn schip, en wilde er 1 verkopen omdat ik die subspace scanner had gekocht. Kon niet vinden waar dat dan moest dus toen heb ik in Data op dat kruisje geklikt, maar helaas: ding weg, geen geld erbij!
Hoe zet je dingen te koop (voor de volgende keer)
lijkt me een leuk spel. Je kan in ieder geval niet te lang achter elkaar spelen (en dat is weer goed voor de relatie met mn vriendinnetje)
Helaas niet die manufactoring plant, dus nu heb ik te weinig materials om door te gaan. Heb inmiddels door hoe je geld verdient: missions doen (te simpel om leuk te blijven), maar ik heb nu geen turns meer over. Ik dacht dat je 10-20 turns per half uur zou krijgen met een bepaald maximum. helaas blijkt dat 2 te zijn
ik kan nu dus helaas niks anders doen dan wachten tot ik genoeg materials heb verdiend om een manufacturing plant te kopen, dan zien we wel weer verder.
Ik heb een cargo ding (+10) en een subspace scanner 2ehands gekocht, maar begrijp niet goed wat die laatste doet. Ik kan nu scannen, maar wat dan?
O ja: ik had 2 cargo dingen voor op mn schip, en wilde er 1 verkopen omdat ik die subspace scanner had gekocht. Kon niet vinden waar dat dan moest dus toen heb ik in Data op dat kruisje geklikt, maar helaas: ding weg, geen geld erbij!
Hoe zet je dingen te koop (voor de volgende keer)
lijkt me een leuk spel. Je kan in ieder geval niet te lang achter elkaar spelen (en dat is weer goed voor de relatie met mn vriendinnetje)
Verwijderd
nu ik toch bezig ben met vragen stellen:
- de markt (zo noem ik het maar) is per 'system' hetzelfde. wat heeft het dan voor nut om op een planeet te landen?
- als je goederen koopt, moet je soms heel lang zoeken naar een systeem waar ze hetzelfde soort goederen verkopen, om het daar voor cash in te wisselen. Is daar niet een handigere manier voor? (en zowiezo: een plaats waar ze het niet hebben zou het toch juist moeten willen kopen of zie ik dat verkeerd?)
- hoe bepaal je wie je wil attacken, en hoe gaat dat in zn werk? ik kan dat volgens mij pas over 2 dagen maar ok.
- wat is het nut van een alliance en hoe kom je erin? je kunt niet 'solliciteren' volgens mij
- hebben jullie nog verdere tips voor me?
- de markt (zo noem ik het maar) is per 'system' hetzelfde. wat heeft het dan voor nut om op een planeet te landen?
- als je goederen koopt, moet je soms heel lang zoeken naar een systeem waar ze hetzelfde soort goederen verkopen, om het daar voor cash in te wisselen. Is daar niet een handigere manier voor? (en zowiezo: een plaats waar ze het niet hebben zou het toch juist moeten willen kopen of zie ik dat verkeerd?)
- hoe bepaal je wie je wil attacken, en hoe gaat dat in zn werk? ik kan dat volgens mij pas over 2 dagen maar ok.
- wat is het nut van een alliance en hoe kom je erin? je kunt niet 'solliciteren' volgens mij
ik ben gister wakker gebleven idd. Ik ben een fanatiek liefhebber van gamen, ut2k4 en JOTR en doe dat wel vaker zo laat. Nu bofte ik dus dat de hele boel in de soep liep en dat ik me helemaal kon uitleven midden in de nacht in ontelbare miljoenen planete. OVerigens: iedereen heeft een miljoen gehad ter compensatie
I feel like a million bucks
- met de markt kan materials kopen en verkopen en verschilt per system (wat je kan kopen en voor hoeveel)Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 00:35:
nu ik toch bezig ben met vragen stellen:
- Er bestaat geloof ik ergens een lijstje wat waar wordt verkocht, maar ik heb geen flauw idee waar. In iedergeval komt deze niet van galaxis zelf
- Een attack bepaal je aan de hand van hoeveel centen ze hebben, hun defense en wat het potentiele slachtoffer z'n ranking is. (hoe hogerm hoe beter).
- Een allience is voornamelijk een beetje leuk OH-en, maar voegt tot nu weinig toe (je kan natuurlijk wel gezamelijk iemand attacken e.d.)
Zodra je weer wat turns hebt,liefst 30 of meer maar 10 mag ook, en je wilt snel wat credits verdienen val dan aan:
dave2
salazar, Caan
Dus op stelsel Caan Planeet Salazar, hij heeft namelijk geen defence en heeft bijna 2 miljoen aan credits.. dus leeg halen die hap
Trade Routes:
1) Kardon, Veltri, Tronick, Farwel, Agar, Clovis, Kilgore
2) Lowrey, Blocker, Render, Soul, Lother, Meric
3) Firor, Larter, Davenport, Servis, Upton, Maxwell, Edlin, Witters, Rica
4) Niven, Farrell, Vogel, Dano, Cassen, Delta, Calton, Zentz, Oper,
5) Newport, Maxtor, Caan, Sirris, Millwood, Sparlin, Jagger, Norvell, Waarvik, Kolect, Vortis
6) McCord, Spectra, Erow, Keldon, Groff, Mize, Yont, Ripple, Shafe
Hehe
Ik had die lijst al (thank you ExecuTator
) maar nu weet de rest het ook 
EDIT1: Wow
Free credits.. Hoeveel krijg je? 1 miljoen 
EDIT2: ik bedoel de trade lijst
maarrre zie EDIT1
EDIT1: Wow
EDIT2: ik bedoel de trade lijst
[ Voor 49% gewijzigd door Dutchmega op 27-07-2004 10:48 ]
Ik heb hem niet geattacked.. denk niet dat ik veel uit hem haal omdat fairness euhmm 3 procent is ofzo bij mijDutchmega schreef op 27 juli 2004 @ 10:35:
HeheIk had die lijst al (thank you ExecuTator
) maar nu weet de rest het ook
EDIT: WowFree credits.. Hoeveel krijg je?
Verwijderd
wat is een trading route? is dat een set planeten waar ze dezelfde handelswaren verkopen?
Dit topic is gesloten.