Hoi, sorry voor de vage titel, maar ik wist niks beters
Ik zat vandaag een beetje te spelen met mandrake 10. Had het eerst op een cdrw gebrand, verder geen probleem. Toen vroeg linux om de cd, in mijn 1e cd speler (die zit boven een dvd speler, daaronder zit me brander), ik stop me cdrw erin, vaag geluid , zoeeem brt, stil, zoem brrrrrt stil, zo gaat het maar door. Dus ik dacht misschien is me cdrw kapot
Maar op een gewone cd-r gebrand. Alles maar ff opnieuw geinstallt, maakte verder niks uit, alles ging weer goed
Maar nou wou ik heb weer een keerjte opnieuw installen (zat een beetje met me instellingen te klote
) en nou doet mijn cd-r precies hetzelfde, zo'n vaag geluid
Hij start gewoon op zeg maar als je van cd boot, maar als hij dan het install programma van mandrake in het geheugen wil laden, dan gaat ie zegmaar zoemen! Ik heb dit wel is vaker gehad, maar ik dacht dat me cdrw kapot was, had een andere gebruikt deze keer.
Ik had me Aopen wel een keer geflasht dacht ik, weet het niet zeker kan ook niet zijn, maar hij is nog niet zo oud, hiervoor had ik een philips 8x brandertje, die geen rw's meer kon branden
Heeft iemand dit ook wel is gehad, oid? bvd
Ik zat vandaag een beetje te spelen met mandrake 10. Had het eerst op een cdrw gebrand, verder geen probleem. Toen vroeg linux om de cd, in mijn 1e cd speler (die zit boven een dvd speler, daaronder zit me brander), ik stop me cdrw erin, vaag geluid , zoeeem brt, stil, zoem brrrrrt stil, zo gaat het maar door. Dus ik dacht misschien is me cdrw kapot
Ik had me Aopen wel een keer geflasht dacht ik, weet het niet zeker kan ook niet zijn, maar hij is nog niet zo oud, hiervoor had ik een philips 8x brandertje, die geen rw's meer kon branden
Heeft iemand dit ook wel is gehad, oid? bvd