Toon posts:

TV beelden op webpage publiceren

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een oom van me legde mij een interessante vraag voor, hij heeft een infrarood camera in een uilenkast hangen die op zijn tv is aangesloten.
Nu lijkt het hem helemaal tegek om deze beelden met andere liefhebbers te delen via een webpagina. Nu de vraag, is het mogelijk om via een tv tunerkaartje de beelde te capturen en die op de webpagina te publiceren. Het liefst zou hij live-streaming video aanbieden, afgezien van kosten/bandbreedte is dit uberhaupt mogelijk? Zou het bv kunnen dat de tv-tuner de beelden verwerkt en omzet naar een mpeg oid die daarna met enige vertraging getoond kan worden?
(ofcourse is het mogelijk zie de hele p*rn branche die er bakken met geld aan verdienen :+, misschien is het beter om te vragen hoe? ;))

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:59

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Hier is standaard software voor te krijgen, mocht je het te zijner tijd willen implementeren. Verder zijn de mogelijkheden van kosten / bandbreedte een onderzoek wat je zelf zal moeten doen; afhankelijk van kwaliteit van de camera en films zal je een bepaalde bandbreedte verbruiken.

Maar ik zie hier vooralsnog geen programmeertopic in; ik zie geen regel code en het grootste gedeelte zal je aan de gang moeten met standaardsoftware met een standaard implementatie. Dit topic gaat hierom dicht.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.