Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
ReseTTim
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
.... Ik weet het ook niet
Epox 8rda+,512mb Kinston pc2700,80GB 7200rms Maxtor Liquid,XP2400+,Club 9500 @ 9700, Lite-on 52*32*52,Acer AL732, WIN XP prof.etc
Verwijderd
maar hoe maak jij die 1280 fotos? Waarmee maak je die fotos? icq #41505996
let me know
nee de philips toUcam Pro is geen stand alone camera,...creative heeft er wel zo'een,...Op vrijdag 22 december 2000 11:10 schreef Herman het volgende:
Dus deze camera kan je loshalen en in de polder een foto maken?
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
betre webcam toch?!
die 60fps haalt ie in welke resolutie trouwens? hoeveel haalt ie op 640*480 en de max resolutie?
Verwijderd
Veel meer dan andere webcams
en wat automatisch heb je't dan over?Op vrijdag 22 december 2000 12:53 schreef Alchemy het volgende:
Je moet alles goed instellen. Ik haalde eerst maar 15 elke keer maar je moet alles automatisch doen utizetten en dan haal je op hogere resoluties ook nog veel fps.
Veel meer dan andere webcams
Verwijderd
Dus alles zelf instellen
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
3com homeconnect had dit al langer. Met trouwens ook goede stills. (staat een review op Tom's Hardware - Consumers area)
Wat mij vooral bij de captures aan het begin van deze pagina opvalt is de grijze waas over de plaatjes heen. Is dit vanwege 'het compressie naar jpg effect'.
Kan iemand mij helpen met meer captures van de ToUCam? Ik heb nu een week research achter de rug en pas vanavond liep ik tegen dit type aan. Zijn hier al reviews van ergens?