Philips ToUcam Pro! houden of trug brengen??

Pagina: 1
Acties:

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
ik heb vanavond een Philips ToUcam Pro gekocht voor fl 210,-. hij was er eindelijk. deze webcam kan max. 60 fps aan en je kunt de fps in stapjes regelen in 5 10 15 20 25 30 60.

res. voor foto

160 x 120
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/hccnet2000/webcam/6.JPG
320 x 240
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/hccnet2000/webcam/12.jpg
640 x 480
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/hccnet2000/webcam/11.jpg
800 x 600
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/hccnet2000/webcam/4.JPG
1024 x 768
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/hccnet2000/webcam/3.JPG
1280 x 960
gaf errors toen ik het op floppy wou zetten. moet nu met flop werken omdat ik mijn netwerkkabel kapot heb geknipt :(:(.

nu is aan mij dus de vraag wat zouden jullie doen trug brengen deze webcam of houden.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• ReseTTim
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
ik heb deze topic geopent omdat ik ff wil weten wat jullie ervan denken van deze webcam. dus kunnen jullie ff posten plz.

ReseTTim

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Kan aan mij liggen, maar zien die plaatjes er niet top uit? Ik heb de Creative Webcam Go (had de Go Plus moeten zijn, maar ben beetje gekloot dus door een eikel op vraag&aanbod... :( ) en die maakt niet zulke scherpe plaatjes. Wat wel leuk is is dat je hem mee kunt nemen en gebruiken als foto camera, maar goed, die plaatjes zijn puur web kwaliteit, en niks meer. Jammer, maar wat wil je voor die prijs?

.... Ik weet het ook niet

• henksnap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-10-2021
het ziet er allemaal goed uit, en het is nog geen camara,maar een webcam,'kga er voor sparen en het is toch de enigste cam die op 60 fps kan werken ?

Epox 8rda+,512mb Kinston pc2700,80GB 7200rms Maxtor Liquid,XP2400+,Club 9500 @ 9700, Lite-on 52*32*52,Acer AL732, WIN XP prof.etc

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Dus deze camera kan je loshalen en in de polder een foto maken?

Verwijderd

Hey ReseTTim, Je moet ze wel scherper kunnen krijgen hoor, ik in ieder geval hier wel.

maar hoe maak jij die 1280 fotos? Waarmee maak je die fotos? icq #41505996

let me know

• voz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 22:08

voz

De echte kenner

Prima ding lijkt mij zo.

Systeemspecs
PV Installatie

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Waarmee maak je die fotos? icq #41505996

let me know
met zn webam natuurlijk :?

Verwijderd

Doh#@&*(#@ bij dat pakket zitten mega veel programma's bij...

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

Op vrijdag 22 december 2000 11:10 schreef Herman het volgende:
Dus deze camera kan je loshalen en in de polder een foto maken?
nee de philips toUcam Pro is geen stand alone camera,...creative heeft er wel zo'een,...

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Ik wil vanmiddag zo`n toucam pro gaan kopen. Dit is toch juist een van de beste web cams in zijn prijsklasse? OF is er wat beters voor 200 guden te koop?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• witchdoc
  • Laatst online: 18-08 16:32
ok, vrag'k een gisteren ofzo om iemand die zo'n ding heeft en hoe ie hem vind.. krijg'k vandaag dit toevallig te zien (zit nooit in hardware)..
betre webcam toch?!
die 60fps haalt ie in welke resolutie trouwens? hoeveel haalt ie op 640*480 en de max resolutie?

Verwijderd

Je moet alles goed instellen. Ik haalde eerst maar 15 elke keer maar je moet alles automatisch doen utizetten en dan haal je op hogere resoluties ook nog veel fps.

Veel meer dan andere webcams

• witchdoc
Op vrijdag 22 december 2000 12:53 schreef Alchemy het volgende:
Je moet alles goed instellen. Ik haalde eerst maar 15 elke keer maar je moet alles automatisch doen utizetten en dan haal je op hogere resoluties ook nog veel fps.

Veel meer dan andere webcams
en wat automatisch heb je't dan over?

Verwijderd

Je kan hem automatisch scherp laten stellen, licht settings enz. Je moet het gewoon allemaal zelf doen. en niks automatisch laten doen anders zet ie als jij de fps op 60 zet, zet hij ze terug naar 15 ofzo :)

Dus alles zelf instellen :)

• witchdoc
LOL! :)

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

steren ook eentje gekocht. Leuk speeltje.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

60fps is niet uniek voor een webcam ofzo
3com homeconnect had dit al langer. Met trouwens ook goede stills. (staat een review op Tom's Hardware - Consumers area)

Wat mij vooral bij de captures aan het begin van deze pagina opvalt is de grijze waas over de plaatjes heen. Is dit vanwege 'het compressie naar jpg effect'.

Kan iemand mij helpen met meer captures van de ToUCam? Ik heb nu een week research achter de rug en pas vanavond liep ik tegen dit type aan. Zijn hier al reviews van ergens?
Pagina: 1