Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Bios al een keer geupdate? vaak lost die dit soort dingen wel op.
Voor zover ik kan zien is er geen bios-update available, maar dat lijkt me ook sterk. Dit ding is al even oud en komt gewoon zo uit de fabriek. Er zit gewoon een P4M 1.8 in, maar hij werkt op 1.2ghz. WHY?Terw_Dan schreef op 07 juni 2004 @ 23:43:
Bios al een keer geupdate? vaak lost die dit soort dingen wel op.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
speedstep mijn 1.4 M schakelt ook lager als hij weinig belast is.spaceboy schreef op 07 juni 2004 @ 23:52:
[...]
Voor zover ik kan zien is er geen bios-update available, maar dat lijkt me ook sterk. Dit ding is al even oud en komt gewoon zo uit de fabriek. Er zit gewoon een P4M 1.8 in, maar hij werkt op 1.2ghz. WHY?
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Maar goed, die heb ik dus ook op disabled gezet, maar dat maakt niet uit. Heb jij een tip hoe ik kan testen zodat speedstep wel naar die hogere snelheid gaat?Tomsworld schreef op 07 juni 2004 @ 23:57:
[...]
speedstep mijn 1.4 M schakelt ook lager als hij weinig belast is.