Ik heb een server windows 2003 sbs en kan maar met twee mensen tegelijk (remote) inloggen heb vijf licenties gekocht en die via start settings controlpanel toegevoegd.maar toen werkte het nog niet.Heb via internet ontdekt dat ik naar terminal administration console naar rdp tcp en dan nic moet gaan daar staan inderdaad maar twee maar dit kan ik niet verhogen naar bijv. 5 wie kan helpen met dit probleem
Verwijderd
In administration mode kan terminal services inderdaad niet meer aan.
Wil je meer dan zal je Terminal Services licenties aan moeten schaffen.
In usermode ( weet niet zeker of het zo heet ) kan je net zoveel als waar je licenties voor hebt gekocht.
Let dus op. Dit zijn seperate licenties.
Wil je meer dan zal je Terminal Services licenties aan moeten schaffen.
In usermode ( weet niet zeker of het zo heet ) kan je net zoveel als waar je licenties voor hebt gekocht.
Let dus op. Dit zijn seperate licenties.
Verwijderd
Application Mode heet dat.
En een move Professional Networking & Servers -> Windows Operating Systems
En een move Professional Networking & Servers -> Windows Operating Systems
heb dan nog wel een vraag hoe zet ik hem ik application mode.Ik heb mij
suf gezocht maar kan dit nergens vinden. Normaal krijg je (bij windows 2000) als je terminal service instaleerd de keuze hoe het wilt gebruiken in.maar dat kan ik hier nergens vinden.
suf gezocht maar kan dit nergens vinden. Normaal krijg je (bij windows 2000) als je terminal service instaleerd de keuze hoe het wilt gebruiken in.maar dat kan ik hier nergens vinden.
naar mijn idee vraagt windows dat elke keer als je de add/remove windows components wizzard hebt gehad.benprint schreef op 08 juni 2004 @ 07:46:
Voeg voor de gein eens iets toe daar, bij het copieeren van bestanden vraagt windows elke keer of het remote administration mode moet zijn of application mode.
Dan moet je toch wat beter zoeken ben ik bang - Windows 2003 kent namelijk geen administration mode meer maar kent alleen nog Remote Desktop.benprint schreef op 08 juni 2004 @ 07:46:
suf gezocht maar kan dit nergens vinden
Als je het oude application mode zoekt moet je dus gewoon terminal services installeren in add/remove programs
Verder is dit behoorlijk eigenlijk behoorlijk basic
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()