Toon posts:

Speedtouch 570i XP probleem met sommige sites

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb voor een vriend direct adsl van KPN geinstalleerd en zijn PC met een meegeleverde KPN USB wireless adapter geconfigureerd. De verbinding leek het te doen, maar bij het versturen van mails verstuurde OE het mailtje wel (balk staat op 100%) maar sluit het verzenden en ontvangen niet af. We kunnen de google sites wel bereiken en ermee werken, maar b.v. funda.nl opent niet. Ik heb in IE (6) alle dingen op ingeschakeld gezet die van toepassing zijn (c.q. de browser helemaal opengegooid) en nog steed hetzelfde probleem. We gebruiken NAV 2004 met alles redelijk standaard ingesteld (alhoewel ik alle opties ook een voor een heb uitgezet, hetgeen niet hielp). Tevens met adaware de computer grscand op trojans etc.., maar niets bijzonders gevonden.

Als ik www.funda.nl intyp en dat ding blijft maar proberen de site te laden (titel verschijnt wel al boven in de blauwe browser balk) en tegelijketijd www.funda.nl probeer te pingen, gaat dat laatste wel goed. Kan iemand me hiermee helpen?

PS de email stopt met foutmelding 0x800CCC19 .......

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:40
Heb je de usb wireless adapter wel laten registeren op het modem?

Dit kan je doen door het rode knopje achterop het modem te drukken.
mocht het probleem dan nog niet lukken post dan bij welke sites het wel lukt en bij welke niet.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

GrumpyGamerDad schreef op 08 juni 2004 @ 09:17:
Heb je de usb wireless adapter wel laten registeren op het modem?
Ten eerste is dat achterhaald en geldt dat alleen voor V4.0 van het modem, ik ga ervanuit dat deze net nieuw is en dus met WEP beveiliging werkt en niet met een "registratieknop" :) en ten tweede, als de kaart niet geregistreerd zou zijn, zou je geen enkele website kunnen bekijken ;).

admlange: Wat gebeurt er als je de PC met een ethernetkabel op de ST570 aansluit?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan helaas momenteel niet bij het modem, dus weet niet wat er gebeurt als ik de ethernet kabel gebruik. Zelf weet ik niet of dit het is. Twee redenen:
- MSN messenger is wel continu online
- Pingen werkt wel altijd (zowel modem als externe ip adressen als url's), zelfs als de internet explorer zelf niet meer verder komt

Dit suggereert dat er met de wireless verbinding niet zo veel mis is, alsmede met de internet verbinding zelf.

Sites die wel werken:
Google.*
www.streamglobal.com

Sites die niet werken:
funda.nl
www.streamglobal.com klikken op streaming werkt wel, daarna doorklikken op examples werkt niet.

Mail versturen werkt ook of nauwelijks. (popserver timeoute, fout 800CCC19)