Ik ben naar 0 gemod.
Ik ben kennelijk zo stom geweest in dit bericht iets mbt. Microsoft te zeggen wat een ander niet aanstaat. Die schopte mij onmiddelijk van 1 naar 0: onzichtbaar. En ik ben niet de enige.
Dit lijkt 'normaal' in nieuws over Microsoft, rechtzaken e.d. (begin ik eindelijk te merken).
Ik had echter het wellicht misplaatste idee dat het wel een aardig argument betrof.
Ik leer hier in ieder geval het volgende. Iedereen die zulks met redelijke zekerheid in dit soort heftige-emoties-losmakende nieuwsberichten wil voorkomen doet voortaan het volgende (ik had punt 3 en 4 verzuimd).
1. In je Tweakers begintijd niet op nieuws over Microsoft reageren;
2. Een redelijk karma opbouwen mbv. andere nieuwsberichten;
3. Inloggen vóór je op een Microsoft-gerelateerd nieuwsbericht reageert;
4. Zodoende je begin-score op 2 zetten;
5. Als dan 2 opeenvolgende moddereters je omlaag (naar 0) schoppen, dan is het waarschijnlijker dat je dit ook daadwerkelijk had verdient.
Wellicht kan dit als ironische noot in de FAQ.
Iemand heeft mij en enkele anderen inmiddels weliswaar opgewaardeerd, maar het ging me om het vermelden van dit uiterst inzichtvolle voorkomings-recept...
Dit lijkt 'normaal' in nieuws over Microsoft, rechtzaken e.d. (begin ik eindelijk te merken).
Ik had echter het wellicht misplaatste idee dat het wel een aardig argument betrof.
Ik leer hier in ieder geval het volgende. Iedereen die zulks met redelijke zekerheid in dit soort heftige-emoties-losmakende nieuwsberichten wil voorkomen doet voortaan het volgende (ik had punt 3 en 4 verzuimd).
1. In je Tweakers begintijd niet op nieuws over Microsoft reageren;
2. Een redelijk karma opbouwen mbv. andere nieuwsberichten;
3. Inloggen vóór je op een Microsoft-gerelateerd nieuwsbericht reageert;
4. Zodoende je begin-score op 2 zetten;
5. Als dan 2 opeenvolgende moddereters je omlaag (naar 0) schoppen, dan is het waarschijnlijker dat je dit ook daadwerkelijk had verdient.
Wellicht kan dit als ironische noot in de FAQ.
Iemand heeft mij en enkele anderen inmiddels weliswaar opgewaardeerd, maar het ging me om het vermelden van dit uiterst inzichtvolle voorkomings-recept...

computo ergo sum