Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Hoe krijg ik m'n geld terug?

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• wout
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:21
[als dit 't verkeerde topic is, verplaats 'm dan maar; ik kon geen betere vinden]

Ik heb anderhalve maand geleden voor bijna 40 euro aan inkt besteld bij www.newweb.nl. Omdat levering te lang ging duren ergens anders besteld en (daarvoor!) eerst bestelling geannuleerd. Hierover is op 3 mei telefonisch contact geweest (geld wordt z.s.m. overgemaakt :r ). Sindsdien niets meer van ze gehoord, ook na herhaaldelijke aanmaningen.
Zie ook http://www.tweakers.net/shopsurvey/6345

Inmiddels is de webshop via www.newweb.nl helemaal niet meer te bereiken en dat gecombineerd met het nevernooit meer opnemen van de telefoon of het reageren op e-mails begin ik ernstig bang te worden voor mijn euro's.

Iemand een suggestie wat ik het beste kan doen om mijn geld terug te krijgen?

Wout

Verwijderd

Je zou op www.sidn.nl kijken wie www.newweb.nl geregistreerd heeft. Bij zoeken even uitgebreid aanvinken.
Vind je alle informatie die je zoekt ;)

edit:
site doet het volgens mij gewoon hoor

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 22:20 ]

• nautaonline
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-11 00:17
Ik heb ff gekeken,

Administratief contact S. van der Weerden
+31 (0)513646027
sander@newweb.nl

Je hebt gezocht op nummer: 0513646027
--------------------------------------------------------------------------------

Telnr: 0513-646027
Naam: isd holland bv
Adres: de kuinder 2
Postcode: 8444dc
Plaats: heerenveen
Fax: 0513-646606

Dus, je weet nu waar je heen moet voor je geld.!

Misschien zou je hem dus op dat nummer kunnen bellen!

Edit: Ik zie net dat dat hun Hosting provider is :(

[ Voor 6% gewijzigd door nautaonline op 07-06-2004 22:23 . Reden: Klein veranderingetje ]

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:29

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik zou dit even weghalen of niet? Lijkt mij niet de bedoeling dat op GoT telefoonnummers verschijnen... :X

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
In ieder geval niet door hier een topic te openen. Neem contact op met de shop of ga bellen met je bank.

Dit topic is gesloten.