Stage bedrijfskundige informatica

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

• joostdevriesede
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-08 16:41
Hallo heren,
ik volg de studie bedrijfskundige informatica.
Ik wil het half jaar na de zomervakantie een stage gaan lopen.
Ik weet alleen niet zo goed waar te zoeken.
Misschien weten jullie leuke bedrijven waar ik eventueel op de deur kan bonken.
Vereiste is dat het in de buurt van ede (lees: in gelderland) is.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Alvast bedankt

edit: ik wist niet goed in welke categorie ik dit moest plaatsen, dit leek me de beste keuze.

[ Voor 12% gewijzigd door joostdevriesede op 07-06-2004 21:40 ]

Joost de Vries

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:15

• T-Junkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 17:40

T-Junkie

user brain not connected...

Stuffis Generalis? (naja.. ik ga geen modje spelen)

Heb je al gezocht bij bedrijven in de buurt?
Weet je watvoor bedrijven je zoekt? Waar moet het zich mee bezig houden.

• jurri@n
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-08 10:04
Ik weet niet aan welke school je studeert, maar de meeste hogescholen hebben een hele kaartenbak (zowel digitaal als zo'n ouderwetse papieren bak) vol met bedrijven waar ooit studenten heen geweest zijn. Daar eens in bladeren zou ik zeggen?

• Markieman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-08 15:14
pcies, pak ook een gouden gids voor it bedrij(fjes/ven) en stuur daar een briefje heen.

Verder kunnen veel (voornamelijk grote) non-IT bedrijven jou ook weleens aan een opdracht helpen.

Oftewel, gewoon een standaard open sollicitatiebrief sturen naar een waslijst aan bedrijven.

Schrijf in die brief wat voor een soort opdracht je wilt, hoe lang je stage duurt en wanneer die begint. Ook een beetje de belangrijkste eisen aan de stage vanuit de opleiding toelichten
(weer niet teveel)

brief, maximaal 1 A4
vergeet je CV niet, maximaal 2 A4 (tenzij je echt belachelijk veel opdrachtgevers hebt gehad)

edit:
jurri@n schreef op 07 juni 2004 @ 21:43:
Ik weet niet aan welke school je studeert, maar de meeste hogescholen hebben een hele kaartenbak (zowel digitaal als zo'n ouderwetse papieren bak) vol met bedrijven waar ooit studenten heen geweest zijn. Daar eens in bladeren zou ik zeggen?
Hadden ze bij mij op school ook (Informatica & Informatiekunde, HHS), daar heb je 90% van de tijd niks aan. (Maar misschien op de school van de TS wel)

[ Voor 30% gewijzigd door Markieman op 07-06-2004 21:45 ]

You do not fear them? - The Wraith? Naah. Now *clowns*, that's another story.

• joostdevriesede
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-08 16:41
waar het bedrijf zich mee bezig houd maakt op zich helemaal niks uit.
Het moet gewoon een bedrijf zijn waarbij ik een probleem op ICT gebied kan onderzoeken, en eventueel ook oplossen. (denk aan onderzoeken op welke manier een basisschool het beste zijn kaartenbak kan automatiseren)

Misschien zijn er mensen die bij een leuk bedrijf werken die denken dat er een stageplek beschikbaar is na de zomer.

edit: de kaartenbak op school bevat alleen bedrijven waar een stageplek in het verleden is geweest. Daar heb ik inderdaad helaas niks aan.

[ Voor 17% gewijzigd door joostdevriesede op 07-06-2004 21:47 ]

Joost de Vries

Verwijderd

Tip: ook al ben je in de pc sector, doe het per brief! Het beste is zelfs gewoon eens bellen, dan moeten ze wel meteen tijd voor je maken.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

joost,

Dit topic hoort in ieder geval niet hier thuis (en werving / sollicaties op GoT is niet toegestaan) - je zou eventueel contact op kunnen nemen met een Stuffis Generalis modje om te vragen ofdat je het daar mag plaatsen - ik vermoed echter dat je het daar oook niet mag plaatsen, daarom ga ik je topic sluiten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.