Toon posts:

V-tech waterpower 800 SP Ervaringen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ervaring met dit pompje ? Ik heb al gezocht op google, maar kon er weinig op vinden. Tevens heb ik gezocht hier op GoT, maar is de search alweer kapot, of kan hij gewoon niets vinden ? Ik ben op zoek naar een goedkoop pompje en ik kan deze voor 10 euro krijgen.

Specs:

V-tech waterpower 800 SP
800 l/h, 8 watt, 230v/50Hz, opvoerhoogte 1,4m, uitgang 13 mm buitendiameter,
lengte kabel 1,5m.

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

mja.. heb geen ervaring met het pompje maar de specs zien er goed uit :)

800 l/h uur is redelijk , die 8 watt is heel netjes en de opvoerhoogte ook, wat betekend dat het pompje redelijk krachtig is, de buitendiameter van die uitgang is ook mooi want daar past waarschijnlijk normale slang overheen :)

Zeker voor die 10 euro denk ik dat je niet veel slechts kunt kopen :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Verwijderd

Topicstarter
Mjah, ok ik was al bijna zeker dat ik hem ging halen, want ik kan hem zo ophalen duzzz. :)

Verwijderd

Ik geloof dat V-tech pompjes niet de beste kwaliteit waren. Ze halen de opgegeven opbrengst bij lange na niet, en na een paar maand beginnen ze te ratelen/lawaai te maken. Zeker in een waterkoelsetup, met veel weerstand zal zo'n pompje snel kabaal gaan maken.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 23:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
Of zou ik dan beter voor dit pompje kunne gaan ?

NOVA
230V ~ 50 Hz
10W 0.07A
Q 200-800 L/H
H Max 180 cm
IP68 Sicce

in de winkel is die 44 dollar, en ik kan hem krijgen voor 20 euro.

Verwijderd

Dat is wel beter ja, die word redelijk veel gebruikt en 20 euro is een mooie prijs voor dat pompje. Er is ergens op internet ook wel een mod te vinden om hier een inline pomp van te maken. Als je een iets zwaardere setup hebt kun je ook de Sicce Idra pakken, maar dat is waarschijnlijk een beetje overkill. Een Nova kan makkelijk een rad+CPU+NB+GPU systeem volpompen als de slangen niet te lang zijn.
Pagina: 1