Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartender
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 15:20
Hoi,

Ik heb het forum al even doorzocht, maar heb de oplossing niet kunnen vinden.

Ik heb een medion 40600 PPC.
Nu heeft een kennis van me even een spelletje gespeeld op dat ding en ik zie na de tijd dat er ineens een vlek in het beeldje zit. Het lijkt wel een soort olievlekje.

Hij werkt verder wel goed.
Weet iemand wat dit kan zijn?? en hoe ik het op kan lossen, ding is net 2 weken oud :(

Jos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Een beetje voorzichtig heen en weer wringen. Gewoon de hele behuizing 'twisten'.

Ik heb hier ook zo'n ppc met zo'n vlekje er in. (rechts precies in het midden)
Helaas gaat het niet weg, als het echt irritant kan je altijd terug, de service van Medion is perfect.

[ Voor 10% gewijzigd door Resistor op 07-06-2004 22:16 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
waarschijnlijk is het vocht tussen het scherm en de touchscreen, heb ik ook een poos gehad, en heeft zichzelf na een poosje opgelost.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24495

Een vraagje. Ik heb dit al een keer in centraal Medion PPC gevraagd maar toen kwam er geen antwoord. Misschien nu meer succes.
Iedere keer als ik een geluidje hoor uit de medion, bijv een klik of het openen van een mp3 dan hoor ik een tik of een gekraak voordat ik het geluidsbestandje hoor. Dit is niet alleen over de hoofdtelefoon maar ook via de speaker.

Het scheen ook zo dat bij andere PPC s ook hetzelfde probleem hadden. Maar die kregen een ROM update waarna het verholpen was.

Ik heb medion service gebeld maar die wisten van niks.

Heeft iemand misschien een oplossing of herkent hij/zij het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartender
Resistor schreef op 07 juni 2004 @ 22:15:
Een beetje voorzichtig heen en weer wringen. Gewoon de hele behuizing 'twisten'.

Ik heb hier ook zo'n ppc met zo'n vlekje er in. (rechts precies in het midden)
Helaas gaat het niet weg, als het echt irritant kan je altijd terug, de service van Medion is perfect.
Geweldig, hij is weg :D

zat mezelf al op te vreten hiero.

Bedankt voor de reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartender
Het geluidsprobleem heb ik ook.

Tot nu toe heb ik alleen gehoord dat Asus er een patch voor had.
Maar voor medion heb ik nog niks gevonden tot mijn spijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24495

Ik heb besloten dat ik hem bij medion terug ga brengen. Ik laat jullie wel weten hoe de "reparatie" en service van medion verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105758

Anoniem: 24495 schreef op 07 juni 2004 @ 22:31:
Een vraagje. Ik heb dit al een keer in centraal Medion PPC gevraagd maar toen kwam er geen antwoord. Misschien nu meer succes.
Iedere keer als ik een geluidje hoor uit de medion, bijv een klik of het openen van een mp3 dan hoor ik een tik of een gekraak voordat ik het geluidsbestandje hoor. Dit is niet alleen over de hoofdtelefoon maar ook via de speaker.

Het scheen ook zo dat bij andere PPC s ook hetzelfde probleem hadden. Maar die kregen een ROM update waarna het verholpen was.

Ik heb medion service gebeld maar die wisten van niks.

Heeft iemand misschien een oplossing of herkent hij/zij het probleem?
dat had die van mij ook, gelukkig terug gebracht en een HP 2210 gehaald

HP is tha man _/-\o_
Pagina: 1