Suse9.1. Van FTP naar DVD

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64859

Topicstarter
Is er al iemand die van ftp site een DVD heeft weten te maken?
Op onderstaande link staat iets soortgelijk voor Suse9.0.
http://www.susediary.com/guides/index.php?guide=bootdvd

Echter, de 9.1 ftp site heeft in een directory 2 bestanden staan met dezelfde naam!
MINIMAL.sel en minimal.sel. Helaas kan mijn windows filesystem niet ;(
onderstaande link beschrijft dit probleem, en geeft (nog) geen goede windows oplossing:
http://www.linux-club.de/viewtopic.php?p=44026

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irondog
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 10:49

irondog

alle dingen moeten onzin zijn

Ik zou de image maken met colinux, vmware of cygwin of een andere unix emulator. Die laatste zal waarschijnlijk niet goed zijn om dit probleem te omzeilen, want deze maakt gewoon direct gebruik van het OS om files op te slaan.

Eventueel wil ik de image wel bakken voor je en hosten ;)

Wel dom zeg, zo'n win32 howto schrijven en dan geen rekening houden dat een Windows filesystem niet case sensitive is EN gebruik maken van twee folders met _dezelfde_ naam.

[ Voor 24% gewijzigd door irondog op 07-06-2004 21:25 ]

[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_de_Rechter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 17:36

Rob_de_Rechter

Dixeram

deze geeft een workaround.

Niet al te netjes, maar wel te doen lijkt mij. Ik ben het nu aan het proberen.

Maar hij sloeg haar hersens niet in, want tussen droom en daad // staan wetten in de weg en veelal praktische bezwaren // en zwaarmoedigheid, die niemand kan verklaren // die des avonds komt, voordat men slapen gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64859

Topicstarter
Inmiddels heb ik maar een oud slackware machientje opgetuigd met wat extra HD space, en daar de iso gemaakt gewoon volgens aanwijzingen 1e link.
En passant kwam ik erachter dat de ISO file te groot was voor SaMBa om over te zetten naar mijn XP DVD writer :|