Toon posts:

Outlook autoreply

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gaat een paar weken op vakantie, kan ik zorgen dat alle e-mailtjes die ik binnen krijg een auto-reply krijgen met een notificatie dat ik er niet ben??

ik gebruik nu Outlook Express.. moet ik hiervoor een plug-in downloaden?

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

regel instellen waarbij je een antwoordmailtje stuurt dat je er niet bent....vrij simpel...

extra - berichtregels - email

[ Voor 16% gewijzigd door M.I.G. op 07-06-2004 20:41 ]

• Barracuda
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2023
ik denk niet dat dit in outlook express kan, normaal stel je dit in op je mail server

aangezien een normaal mens zijn pc niet aan laat staan als hij een paar weken met vacantie gaat

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

Verwijderd

Topicstarter
een normaal mens.. :r

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 12:27

Sick Nick

Drop the top!

Barracuda schreef op 07 juni 2004 @ 20:44:
ik denk niet dat dit in outlook express kan, normaal stel je dit in op je mail server

aangezien een normaal mens zijn pc niet aan laat staan als hij een paar weken met vacantie gaat
En wat als je nou je eigen website op je eigen pc host? Of als je eigen pc de gateway is voor de rest van het netwerk, het is wel zo aardig als die nog gewoon kunnen internetten als jij weg bent. Dan staat die pc toch al aan, kan je net zo goed meteen ook auto reply op je email instellen toch.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dat mag ook wel normaal hoor :o

En inderdaad, stel het op de server in. Of op de client met regels: [google="outlook express" "out of office"] ==> http://support.microsoft....kb/articles/q267/8/80.asp

Denk wel aan loops, houdt rekening met anderen die ook aan out-of-office replies doet of niet bestaande afzenders (spam!) die zelf ook weer boucen. Die jij weer bounct, etc.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1