Welke online spellen zijn speelbaar met hoge ping?

Pagina: 1
Acties:

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hey,

Ik heb Skyaccess op dit moment en dit heeft een hoge ping (300-400ms).
Ik vraag me af welke (online) spellen ik kan spelen met deze ping. RCTW:ET en MOHAA gaan niet :Y)

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:43
uhm iets van hartenjagen over internet.... of boterkaaseneieren van msn... 8)7

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-02 11:33

Steffy

Ayreonaut

Opperhoof schreef op 07 juni 2004 @ 20:29:
uhm iets van hartenjagen over internet.... of boterkaaseneieren van msn... 8)7
Geen enkele game kun je lekker spelen maar een echt hoge ping heb heb je tegenwoordig niet meer tenzij je nog inbelt maar zelfs in de inbel tijd vroeger nog erg vaak Tactical Ops gespeeld en dat ging prima.

• Steffy
  • Laatst online: 07-02 11:33

Steffy

Ayreonaut

Steffy schreef op 07 juni 2004 @ 20:34:
[...]

Bij boterkaasen eieren heb je zelfs last van hoge ping man :P

Geen enkele game kun je lekker spelen maar een echt hoge ping heb heb je tegenwoordig niet meer tenzij je nog inbelt maar zelfs in de inbel tijd vroeger nog erg vaak Tactical Ops gespeeld en dat ging prima.

Verwijderd

Counterstrike is ook wel speelbaar met een ping van 200 enzo

Verwijderd

Vragen horen in -> Spielerij - Problemen & Vragen

• Dutchmega
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 20:42:
Bij Steam krijg ik niet eens een lijst met servers :X

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 20:42:
ik kan echt niet goed spelen met een ping van 200 hoor. Je merkt gewoon dat je overal een stap bij achterloopt. De anderen zien jou eerder en kunnen dus ook eerder beginnen met schieten, dat is niet echt fijn om mee te spelen.

Snelle 3d shooters zullen niet leuk zijn om te spelen met zo'n ping lijkt me. Voor de rest lijkt het me niet echt zo'n probleem.

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:53
ik heb vroeger quake 2 online gespeeld met een 14k4 modem, hoge ping guaranteed! :P

maar dat maakte niet uit, iedereen had dat toen, en winne kon je :)
dan is het niet meer kunnen aimen, maar kunnen inschatten :P

nu als je een ping van 100 of hoger heb, loop je haast al 80% kans om te verliezen, of je moet er op getrained zijn....

ik heb bij quake nu een ping van 11, met wat tweaks :P
speelt uberfijn :)

bij quake heb je een console command dat je offline(tegen bots dus) met een ping kan spelen, leuk om eens te doen, als je wilt oefenen op een pingniveau

suc6 nog :P

EDIT, ik type en type maar door, maar eigelijk niet ontopic... maarjah, laat maar staan :+

[ Voor 8% gewijzigd door enira op 07-06-2004 20:52 ]

Twitch: Phyloni1

• Roughrock
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-06-2023
met zo n hoge ping kan je naar mijn idee iig beter rts games spelen ipv fps. red alert 2 was paar jaar geleden bv aardig te spelen met ping van 400

PC Specs

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:51
Racegames ook wel, bijvoorbeeld nfsu, of colin mcrae 4..

Steam

Verwijderd

Dutchmega schreef op 07 juni 2004 @ 20:26:
Hey,

Ik heb Skyaccess op dit moment en dit heeft een hoge ping (300-400ms).
Ik vraag me af welke (online) spellen ik kan spelen met deze ping. RCTW:ET en MOHAA gaan niet :Y)
Dat klopt helemaal. Me buurjongen had ook dat draadloze gek*t met skyaccess. Je kunt er echt niks fatsoenlijk mee spelen. Komt omdat die verbinding dikke delay heeft... je kunt imo beter met 56k online gaan. dat loopt beter. :'(

Voor internetten issie wel leuk maar voor gamen niet. Dit staat ook in de handleiding. Hier staat ook uitgelegt waarom niet. Als voorbeeld geven ze counterstrike. Hiervan zeggen ze al dat dit absoluut niet speelbaar is :/

Wanneer je wilt gamen zul je toch echt het modem van 140 euro met een smoes weer in moeten leveren en iets meer moeten gaan betalen dan de 12,50 van nu, en een mooi ander lijntje nemen.

Wanneer je toch niet gamed en alleen maar sites bekijkt is dit natuurlijk een erg goedkope 512kbit lijn :)

Kortom, je game verhaal gaat niet werken. Komt door de vertraging. (heb je vast wel gemerkt als je een site aanklikt dat ie eerst 2-3 sec moet zoeken voordat ie echt wat gaat doen). :X

Suc6! B)

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01 16:23
warcraft3 is aardig te doen. af en een lag stoot kan je makkelijk hebben :)

• Dutchmega
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 12:18:
[...]

Dat klopt helemaal. Me buurjongen had ook dat draadloze gek*t met skyaccess. Je kunt er echt niks fatsoenlijk mee spelen. Komt omdat die verbinding dikke delay heeft... je kunt imo beter met 56k online gaan. dat loopt beter. :'(

Voor internetten issie wel leuk maar voor gamen niet. Dit staat ook in de handleiding. Hier staat ook uitgelegt waarom niet. Als voorbeeld geven ze counterstrike. Hiervan zeggen ze al dat dit absoluut niet speelbaar is :/

Wanneer je wilt gamen zul je toch echt het modem van 140 euro met een smoes weer in moeten leveren en iets meer moeten gaan betalen dan de 12,50 van nu, en een mooi ander lijntje nemen.

Wanneer je toch niet gamed en alleen maar sites bekijkt is dit natuurlijk een erg goedkope 512kbit lijn :)

Kortom, je game verhaal gaat niet werken. Komt door de vertraging. (heb je vast wel gemerkt als je een site aanklikt dat ie eerst 2-3 sec moet zoeken voordat ie echt wat gaat doen). :X

Suc6! B)
Ja, nou.. Ik wil graag ADSL maar mijn vader wilt het niet omdat je daarvoor KPN nodig hebt :X (Als je oplossing hiervoor hebt, message me :P)
Rody schreef op 08 juni 2004 @ 12:41:
warcraft3 is aardig te doen. af en een lag stoot kan je makkelijk hebben :)
Hm.. RTS'en zullen nog wel gaan denk ik O-)

• Dannies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-06-2025

Dannies

Urashima Keitaro

je hebt ook adsl via Versatel in plaats van KPN
Hier een link van Zonnet in combinatie met Versatel van het Family Pakket
http://www2.zonnet.nl/abo...p?compare=n&productID_5=5

[ Voor 17% gewijzigd door Dannies op 10-06-2004 08:27 ]

-- Microsoft Certified Professional --

• o rey
  • Niet online
Ik heb een hele tijd de demo van RvS gespeeld. Daar waren haast alleen maar japanse servers met een ping van 350. En dat ging prima :Y) Was te doen iig. Dus probeer raven shield eens.

Verwijderd

Dutchmega schreef op 09 juni 2004 @ 20:40:
[...]

Ja, nou.. Ik wil graag ADSL maar mijn vader wilt het niet omdat je daarvoor KPN nodig hebt :X (Als je oplossing hiervoor hebt, message me :P)
Heb je geen kpn dan? buitengebied ofzow? :?

Je kunt ook voor @home gaan anders.... leuke snelheidsverhoging komt erweer aan dusse... en daar kun je goed mee gamen.. ook basis pakket... :)

Tja je moet wel kpn hebben wil je adsl.... voor kabel weet ik het zo niet.. :/

heb alleen verstand van adsl aangezien ik Demon 8mbit/1mbit heb... :9

Snelheid van je lijn maakt overigens niks uit... dat wordt door andere factoren bepaald.

mjah ik heb een ping tussen de 5-15 dus dat gaat wel goed... met een ping van 100 kun je ook nog netjes gamen hoor :)

Doe anders een test op internet dan kun je zo zien wat er eventueel op je adres leverbaar is ;)

Edit:

Aan de rest van de mensen lees mijn vorige post... jullie weten waarschijnlijk niet wat voor lijn ie heeft.. skyaccess gaat draadloos door de lucht en heeft zo een erge vertraging...

Msn messenger games doen het net... simpele spelletjes zoals soldat ofzow gaan al niet. :'(

Skyaccess is leverbaar alleen in Enschede en Hengelo volgensmij... introweb biedt het aan. Voor mensen op een aantal grote scholen. Het is leuk om mee te internetten voor die prijs... maar gamen.... Neej! :/ :X

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2004 11:26 ]

• Dutchmega
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 11:19:
[...]

Heb je geen kpn dan? buitengebied ofzow? :?

Je kunt ook voor @home gaan anders.... leuke snelheidsverhoging komt erweer aan dusse... en daar kun je goed mee gamen.. ook basis pakket... :)

Tja je moet wel kpn hebben wil je adsl.... voor kabel weet ik het zo niet.. :/

heb alleen verstand van adsl aangezien ik Demon 8mbit/1mbit heb... :9

Snelheid van je lijn maakt overigens niks uit... dat wordt door andere factoren bepaald.

mjah ik heb een ping tussen de 5-15 dus dat gaat wel goed... met een ping van 100 kun je ook nog netjes gamen hoor :)

Doe anders een test op internet dan kun je zo zien wat er eventueel op je adres leverbaar is ;)

Edit:

Aan de rest van de mensen lees mijn vorige post... jullie weten waarschijnlijk niet wat voor lijn ie heeft.. skyaccess gaat draadloos door de lucht en heeft zo een erge vertraging...

Msn messenger games doen het net... simpele spelletjes zoals soldat ofzow gaan al niet. :'(

Skyaccess is leverbaar alleen in Enschede en Hengelo volgensmij... introweb biedt het aan. Voor mensen op een aantal grote scholen. Het is leuk om mee te internetten voor die prijs... maar gamen.... Neej! :/ :X
Nee, het punt is dat we Twinner hebben (telefoon via de kabel) en daarom wil mijn vader geen KPN. Maar zonder KPN ook geen ADSL? }:O @Home is niet echt goed.. Snelheid veeeel te laag ivm de prijs....

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:23
Continuum :)

Verwijderd

Dutchmega schreef op 10 juni 2004 @ 12:47:
[...]

Nee, het punt is dat we Twinner hebben (telefoon via de kabel) en daarom wil mijn vader geen KPN. Maar zonder KPN ook geen ADSL? }:O @Home is niet echt goed.. Snelheid veeeel te laag ivm de prijs....
@home breedband is goedkoper dan ADSL met vergelijkbare snelheid. (2,5mbit voor 48 tegen 2,240mbit voor 55 euro bij planet tenminste). Straks met de verhoging naar 4mbit helemaal.
@home basis is in verhouding wel wat duurder dan vergelijkbaar ADSL.

Verwijderd

red alert 2
rise off nations

kwee nie als je rekent op ut2004
en quake 3 zoek dan 4 a 8 player servers

off speel voornamelijk 1on1

• Akerboom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

Akerboom

Codito, ergo sum

www.planetarion.com zulk soort text based games

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:56
GTA:VC:MTA of GTA3:MTA

Die draait nog prima met een ping van 200, omdat iedereen dat heeft :)

Dit is de website waar je de patch/mod kunt downloaden

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Verwijderd

Prisontale is wel te spelen.

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-11-2025
Ik speel geregeld Quake 3 op een Japanse server waar ik dus een ping van 330 heb :)
Zolang de tegenstander dan een ping van boven de 200 heeft is het prima te doen imo..
(Speel altijd 1v1 Rail)

Je moet er wel even aan wennen btw, maar dat is vrij logisch natuurlijk..
Als je na een uur spelen met een ping van 300 naar een server met een ping onder de 100 gaat own je echt iedereen :D

Counter-Strike met een ping van boven de 200 vind ik vrij irritant,
maar dat heeft ook met mijn n00bheid te maken :P
(Speel ik pas een week of 2)

Leave only footprints, take only memories

Verwijderd

Dutchmega schreef op 07 juni 2004 @ 20:47:
[...]

Bij Steam krijg ik niet eens een lijst met servers :X
Dat kan heel goed kloppen, krijg je waarschijnlijk bij geen enkele game. Volgens mij blokt IntroWeb dat

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 12:18:
[...]

offtopic:
SMoes laat maar zitten, ook als je t opzegt na een jaar ken je fluiten naar je modem (en dan nog niet te beginnen over de plotselinge nogal locale storingen). Ze eisen t gewoon terug, ja ik spreek uit ervaring :(

Ennuh Skyaccessn is er in meer plaatsen dan enscjede/losser

Verwijderd

o rey schreef op 10 juni 2004 @ 11:12:
Ik heb een hele tijd de demo van RvS gespeeld. Daar waren haast alleen maar japanse servers met een ping van 350. En dat ging prima :Y) Was te doen iig. Dus probeer raven shield eens.
RvS kun je echt niet spelen met zo een hoge ping :x

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-01 18:26
Heb je al eens aan turn-based spellen gedacht. Met wat (veel) geduld kan je met veel plezier bijvoorbeeld Heroes of Might and Magic 3 of 4 spelen. Geweldige spellen!

• L3TUC3
  • Laatst online: 07-09-2025

L3TUC3

GoT vegetable?

Schaak via Email :Y)

Nee, online zal er helaas niet veel te doen zijn met zulke hoge pings.

* L3TUC3 springt de spellenkast in.

Wat dacht je van de Worms serie? Dat is turn based, mooie actie en lachen!

[ Voor 7% gewijzigd door L3TUC3 op 14-06-2004 22:38 . Reden: dysletikisch ]

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Verwijderd

gunbound :)

• o rey
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 00:36:
[...]

RvS kun je echt niet spelen met zo een hoge ping :x
Zeker weten van wel
http://img10.imageshack.us/img10/4840/hogeping.jpg

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 23:58:
[...]

offtopic:
SMoes laat maar zitten, ook als je t opzegt na een jaar ken je fluiten naar je modem (en dan nog niet te beginnen over de plotselinge nogal locale storingen). Ze eisen t gewoon terug, ja ik spreek uit ervaring :(

Ennuh Skyaccessn is er in meer plaatsen dan enscjede/losser
Naja ik heb voor me buurjongen toch echt geregeld dat ie zun geld weer kreeg... hij had het modum al wel 5 maand dusse.. :)

*nogmaals... gamen gaat niet werken door de delay... alleen turn based games en online text based games zijn te doen (doh)

Denk aan Nukezone, kings of caos en nog wel een paar ;)

Verwijderd

Je kunt niet spelen met hoge ping, Ja als je flink wil laggen tenminste ......!!
Is nie fijn spelen online, meeste servers draaien ook nog autokick op .
200 ping niet hoger ..
Net zoals Mohaas of CoD zal je echt niet kunnen spelen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 15:42 . Reden: welke games erbij gezet ]

Verwijderd

Mafkeez schreef op 13 juni 2004 @ 23:51:
Ik speel geregeld Quake 3 op een Japanse server waar ik dus een ping van 330 heb :)
Zolang de tegenstander dan een ping van boven de 200 heeft is het prima te doen imo..
(Speel altijd 1v1 Rail)

Je moet er wel even aan wennen btw, maar dat is vrij logisch natuurlijk..
Als je na een uur spelen met een ping van 300 naar een server met een ping onder de 100 gaat own je echt iedereen :D

Counter-Strike met een ping van boven de 200 vind ik vrij irritant,
maar dat heeft ook met mijn n00bheid te maken :P
(Speel ik pas een week of 2)
das echt de grootste onzin die ik ooit gehoort heb lol!
Pagina: 1