Ik ben op zoek naar een scanner, maar ik heb al geen tijden meer een scanner gebruikt (de laatste die ik had, was een scanner van 6 jaar oud en ik neem aan dat de technologie wel verbeterd is).
Ook als ik zoek op google, dan krijg ik alleen maar prijzen te zien in webwinkels, wat niet echt opschiet.
Ik heb een bedrag van rond de 100 euro in mijn hoofd, maar welke kan je dan het beste kopen voor die prijs? Ik leg niet zozeer de nadruk hoe plat en klein hij is, maar hoe goed hij een foto kan inscannen (zonder daar een half uur mee bezig te zijn natuurlijk). Ik las enkele topics over scanners, maar die waren 3 jaar oud en dat schoot ook niet echt op.
Ik zag ook dat je negatieven kunt inscannen, maar wat kan je daar dan mee?
Ook als ik zoek op google, dan krijg ik alleen maar prijzen te zien in webwinkels, wat niet echt opschiet.
Ik heb een bedrag van rond de 100 euro in mijn hoofd, maar welke kan je dan het beste kopen voor die prijs? Ik leg niet zozeer de nadruk hoe plat en klein hij is, maar hoe goed hij een foto kan inscannen (zonder daar een half uur mee bezig te zijn natuurlijk). Ik las enkele topics over scanners, maar die waren 3 jaar oud en dat schoot ook niet echt op.
Ik zag ook dat je negatieven kunt inscannen, maar wat kan je daar dan mee?
[ Voor 6% gewijzigd door Pater op 07-06-2004 19:59 ]
If we are all God's children, what makes Jesus so special?
Battle.net tag