[f1 challenge] stottert

Pagina: 1
Acties:

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-02 22:15

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Ik heb een probleem.

Ik heb f1 challenge 99-02 weer eens geinstalleerd, en tijdens het spelen stottert het spel vaak eventjes, meestal als de commentator aan het praten is.

Verder haal ik tijdens het racen zo'n 40 tot 50fps en met de start van de race ongeveer 26.

Ik heb de details op hoog staan, sommigen op full, maar voorheen had ik dat ook en werkte ie altijd prima.

Is dit een probleem van de geluidsdriver (ik heb de laatste) of van de videodriver (ook de laatste) voor mijn GF4 ti4400

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Verwijderd

Geef eens wat meer details over je hardware.

Je geeft aan dat het meestal gebeurd als de commentator aan het kletsen is, maar gebeurd het ook op andere momenten?

Wat je nog zou kunnen proberen: oudere drivers proberen. Nieuwer is niet altijd beter ;)

• Annihilator17
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-11-2024
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ok ik had vorige week F1C geinstalleerd en ook bij mij loopt het spel stotterend. Dit zal wel gewoon komen doordat je systeem wat trager is geworden of mss wel door die nieuwe drivers. Houdt ze gewoon erop want dat gehakkel los je toch niet op. Ik heb het ook geprobeerd maar het lukt egt niet! ;)

Ik weet trouwens ook niet of je Mods geinstalleerd hebt zoals RH2003 of andere F1 Seizoenen (ik heb ook '98 en '97) want dat kan ook de snelheid van de game beinvloeden.

Succes ermeej

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Annihilator17 schreef op 08 juni 2004 @ 12:46:
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ok ik had vorige week F1C geinstalleerd en ook bij mij loopt het spel stotterend. Dit zal wel gewoon komen doordat je systeem wat trager is geworden of mss wel door die nieuwe drivers. Houdt ze gewoon erop want dat gehakkel los je toch niet op. Ik heb het ook geprobeerd maar het lukt egt niet! ;)

Ik weet trouwens ook niet of je Mods geinstalleerd hebt zoals RH2003 of andere F1 Seizoenen (ik heb ook '98 en '97) want dat kan ook de snelheid van de game beinvloeden.

Succes ermeej
Ik heb RH03, en heb in de videokaarteigenschappen AA uitgezet, maar helpt niets. In de 3d setup kan ik die opties niet meer wijzigen, staat er niet bij, is dit nieuw bij de laatste Ncidia drivers??

Is er verder geen update meer na 2003 voor de sblive 5.1?

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• Annihilator17
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-11-2024
Nope, helaas zowieso geen updates voor F1C. Mss heb je geluk als RH2004 uitkomt (en die komt!!!) Daar moeten een aantal Bugfixes inzitten. Wel raar trouwens want ik heb zelf ook SB LIve 5.1 en ik heb geen problemen ;)

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Klopt het dat ik bij de 3d setup niet meer kan kiezen voor AA ??

Iemand nog meer tips?

Pagina: 1