Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ben van plan 1 van deze telefoons te halen maar twijfel nog steeds sterk...

Vroeg me af welke jullie me aanraden, en waarom?

Wellicht anders ook nog suggesties voor vergelijkbare telefoons?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 19:09 ]

Verwijderd

ik zou persoonlijk voor de p900 gaan, ook mede omdat deze niet gesimlocked is. aan de andere kant heb je bij de m1000 er ook weer een tom-tom bluetooth navigator bij.

of je wacht gewoon nog tot de nokia 7700 / 9500 :P

Verwijderd

Topicstarter
Die nokia 7700 & 9500 vind ik persoonlijk niets, maar ehm, de m1000, zit daar standaard Tomtom bij joh? Dacht dat je er wel 200 euro voor moest bijbetalen?

En MSN, weet iemand of dat er bij beide standaard opzit, of moet je dat er weer zelf op installeren enz? Misschien iemand die nog speciale na of voordelen kent van deze toestellen? Alle info is welkom! ;)

Verwijderd

bij de BelCompany bestaat er een pakket met een Orange €60 2jr heb je het pakket incl. Tom Tom 3 voor €469,-.

dacht niet dat MSN er standaard opzat op de M1000, op de P900 sowieso niet.

Verwijderd

Topicstarter
Nog mensen die me meer kunnen vertellen?

Verwijderd

MSN zit (uiteraard) standaard op de M1000. Het is tenslotte Microsoft. Er zijn 2 pakketten van de M1000. Een met TomTom en de andere zonder. Voor die met TomTom betaal je uiteraard meer.

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11 21:38
Bij de P900 zit het er niet standaard op, maar installeren van software is heel makkelijk. Er zijn diverse instant messenger-services. Als je bijvoorbeeld Agile gebruikt (werkt bij mij perfect) is deze bijvoorbeeld helemaal gratis. Ik zou echt voor de P900 gaan, er is VEEL software beschikbaar, het toestel kun je zelf voorzien van de nieuwste firmware en het draait gewoon prettig en stabiel.

Verwijderd

Topicstarter
tomhster schreef op 07 juni 2004 @ 21:36:
Ik zou echt voor de P900 gaan, er is VEEL software beschikbaar, het toestel kun je zelf voorzien van de nieuwste firmware en het draait gewoon prettig en stabiel.
Mja, begrijp het..., maar het aansluiten aan je pc zodat je er software op kunt zetten enz, is dat makkelijk en zit hetgeen wat je daarvoor nodig hebt er standaard gewoon bij? En aan wat voor software moet ik dan bijvoorbeeld denken, wellicht kun je wat voorbeelden noemen, of waar haal je deze vandaan?

Ik zoek vooral naar na of voordelen van de m1000 of de p900, beide toestellen zullen natuurlijk wel erg goed zijn, dat verwacht ik althans wel voor die prijs, maar dat maakt de keuze dan ook alleen maar lastiger, hopelijk zijn er nog meer mensen die me verder kunnen helpen! ;)

Verwijderd

Echt voor de P900 gaan hoor!!

is perfect en via deze onderstaande links kun je al heel veel te weten komen....

Flint in "Het Grote SonyEricsson P900 topic - Deel..."

en

http://www.handango.com/s...ectionId=0&title=Software

Verwijderd

Nog mensen die me verder kunnen helpen? Dat beide toestellen perfect zijn weet ik, maar ik zoek zoals ik al zei dus eigenlijk echt naar voor en/of nadelen van 1 van deze toestellen...

Vind de m1000 namelijk ook wel erg mooi, is iets zakelijker denk ik, en meer een PDA achtig iets, heb het idee dat de p900 wat speelser is en meer een telefoon achtig iets...

Software kun je toch ook gewoon op de m1000 zetten trouwens??

Verwijderd

Niemand? Twijfel namelijk nog steeds welke van de 2 ik zal gaan kiezen...

Verwijderd

ik heb de m1000 en je moet het zo zien:

m1000= pda met telefoonfunctie
p900 = telefoon met pda-functie.

de bovenstaande argumenten over software op de p900 gaan ook op voor de m1000 (ik denk zelfs dat er meer software voor de pocket pc is dan voor de p900)

Ik heb heel lang gekeken naar de p900, maar de veelzijdigheid en de looks (vooral het "klepje" van de p900 vind ik erg lelijk) hebben mij doen besluiten de m1000 te nemen.

neem eens een kijkje op: www.pocketpc-club.nl daar vind je ook enorm veel info over de m1000/qtek2020/xda2/mda2/etc.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03:24
Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 16:23:
ik heb de m1000 en je moet het zo zien:

m1000= pda met telefoonfunctie
p900 = telefoon met pda-functie.

de bovenstaande argumenten over software op de p900 gaan ook op voor de m1000 (ik denk zelfs dat er meer software voor de pocket pc is dan voor de p900)

Ik heb heel lang gekeken naar de p900, maar de veelzijdigheid en de looks (vooral het "klepje" van de p900 vind ik erg lelijk) hebben mij doen besluiten de m1000 te nemen.

neem eens een kijkje op: www.pocketpc-club.nl daar vind je ook enorm veel info over de m1000/qtek2020/xda2/mda2/etc.
SE P900 kan altijd nog zonder klepje werken :).. En dan zit het toestel er veel beter uit ;).
Het grotere verschil tussen m1000 en p900 is het geheugen en de processor. Waar de M100 over een intel 400 mhz strongarm bezig, doet de P900 maar met 156 Mhz variant hiervan. Ook het geheugen is een grootverschil p900 komt standaard met 64 MB (waarvan 32 MB intern) en de m1000 met 128 MB. Maar ik denk dat de M1000 wel groter is dan de P900.
Pagina: 1