Toon posts:

download mobiel-drivers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn gms beschikt over enorm brakke software. Ik heb inmiddels een datakabel gekocht, maar kan nergens de software vinden voor het mobieltje.

Ojah, het gaat om de Samsung E700. Een inmiddels behoorlijk bekend telefoontje. Iemand een idee waar ik dat kan downloaden?

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

[This is what you get when you mess with us]

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:01

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• DkF
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-02 21:01

DkF

Als er nog garantie opzit zou ik dat inderdaad zeker eens doen...
Bij mijn weten is dat bij de meeste merken binnen de garantie geen probleem, kan wel zijn dat de ene winkel moeielijker doet dan de andere, dat heb ik zelf ervaren...

Zowiezo had ik deze vraag eerst een gesteld voordat je die kabel gekocht had natuurlijk... 8)7

P.S. Wat is er trouwens precies zo enorm brak? En hoe weet je of nieuwe software dit gaat oplossen? Als dat niet zeker is zou ik namelijk niet zelf aan de slag gaan met een datakabel, zeker niet als er nog garantie op de GSM zit...

[ Voor 21% gewijzigd door DkF op 07-06-2004 19:02 ]

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:20
Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 18:53:
Mijn gms beschikt over enorm brakke software. Ik heb inmiddels een datakabel gekocht, maar kan nergens de software vinden voor het mobieltje.
Ga inderdaad gewoon terug naar de winkel.

PS: Wat is een gms ? Nieuwe standaard ?

-

Verwijderd

Topicstarter
DkF schreef op 07 juni 2004 @ 19:01:
P.S. Wat is er trouwens precies zo enorm brak? En hoe weet je of nieuwe software dit gaat oplossen? Als dat niet zeker is zou ik namelijk niet zelf aan de slag gaan met een datakabel, zeker niet als er nog garantie op de GSM zit...
Ik kan niet eens mensen "wegdrukken" naar de voicemail ofzo. Dat moet met de knop aan de zijkant kunnen, ook de instellingen staan daar op ingesteld. Hij doet gewoon niets als ik op die knop druk, ram, gooi, etc... ;) Een vriend van mij heeft de E700 later gekocht en die heeft dat probleem dus niet. Daarnaast zijn er nog tal van kleine dingen te noemen die bij mij verkeerd geprogrammeerd c.q. vertaald zijn, wat bij hem gewoon prima in orde is. Ik had de E700 overigens 2 dagen nadat hij in de winkels verscheen, misschien is dat ook wel een domme zet van mij geweest.

Ik heb hem gekocht bij Telecom Today op de grote markt in Groningen (zo heet die winkel daar toch? iig die zaak naast de Febo). Die stakkers zeggen dat ze de telefoon dan terugsturen naar Samsung en dat dat dan 2 weken gaat duren... Ja hallloooooooowww, ik heb een mobiel niet om onbereikbaar te zijn... Iemand een idee waar ik dit wel direct waar ik bij ben kan laten doen? Het liefst in Groningen dus.

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 11:16

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Je kan misschien een leentoestel krijgen. ben je gewoon bereikbaar. ik snap wel dat je je tel. niet wil inleveren, maar ja, ik ben bang dat dat je enige optie is.

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-02 20:21

Whuzz

Dodgeball!

Hann1BaL schreef op 08 juni 2004 @ 17:36:
Je kan misschien een leentoestel krijgen. ben je gewoon bereikbaar. ik snap wel dat je je tel. niet wil inleveren, maar ja, ik ben bang dat dat je enige optie is.
Tenzij hij verzekerd is, gaat ie die dus niet krijgen. Standaard "flash"-tijd bij samsung is 6 weken.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• DGTL_Magician
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-01 15:53

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 17:29:
[...]

Ik heb hem gekocht bij Telecom Today op de grote markt in Groningen (zo heet die winkel daar toch? iig die zaak naast de Febo). Die stakkers zeggen dat ze de telefoon dan terugsturen naar Samsung en dat dat dan 2 weken gaat duren... Ja hallloooooooowww, ik heb een mobiel niet om onbereikbaar te zijn... Iemand een idee waar ik dit wel direct waar ik bij ben kan laten doen? Het liefst in Groningen dus.
Offtopic:
Waarom zijn die mensen gelijk stakkers? Een winkel is ook afhankelijk van een leverancier. Jij koopt de telefoon inclusief software. Als je daar geen verzekering bij afneemt dan loop je inderdaad de kans dat je foute software treft. Beetje lame dat je gelijk gaat lopen schelden.

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

Verwijderd

Topicstarter
DGTL_Magician schreef op 08 juni 2004 @ 18:07:
[...]

Offtopic:
Waarom zijn die mensen gelijk stakkers? Een winkel is ook afhankelijk van een leverancier. Jij koopt de telefoon inclusief software. Als je daar geen verzekering bij afneemt dan loop je inderdaad de kans dat je foute software treft. Beetje lame dat je gelijk gaat lopen schelden.
Sjonge jonge... |:(

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09-2025
als wij in de winkel samsung toestellen opsturen , dan zijn ze gemiddeld met 2 a 3 weken terug (soms sneller) tenzij het om een onderdeel probleem gaat

6 weken zoals iemand schreef heb ik nog nooit mee gemaakt bij samsung !
ik zeg overigens niet dat het niet kan , maar die gene praat over een standaard flash tijd ?? nooit van gehoord :-)

Verwijderd

Topicstarter
Ghostface schreef op 08 juni 2004 @ 19:35:
als wij in de winkel samsung toestellen opsturen , dan zijn ze gemiddeld met 2 a 3 weken terug (soms sneller) tenzij het om een onderdeel probleem gaat

6 weken zoals iemand schreef heb ik nog nooit mee gemaakt bij samsung !
ik zeg overigens niet dat het niet kan , maar die gene praat over een standaard flash tijd ?? nooit van gehoord :-)
Flash-tijd is sprake van bij een firmware upgrade. Ik weet niet hoe de software op een mobiel is geïnstalleerd, maar ik denk niet dat het hierbij gaat om een firmware upgrade. Hij gebruikte het in de verkeerde context, maar bedoelde denk ik gewoon de tijd om de software te upgraden.
Pagina: 1