DkF schreef op 07 juni 2004 @ 19:01:
P.S. Wat is er trouwens precies zo enorm brak? En hoe weet je of nieuwe software dit gaat oplossen? Als dat niet zeker is zou ik namelijk niet zelf aan de slag gaan met een datakabel, zeker niet als er nog garantie op de GSM zit...
Ik kan niet eens mensen "wegdrukken" naar de voicemail ofzo. Dat moet met de knop aan de zijkant kunnen, ook de instellingen staan daar op ingesteld. Hij doet gewoon niets als ik op die knop druk, ram, gooi, etc...

Een vriend van mij heeft de E700 later gekocht en die heeft dat probleem dus niet. Daarnaast zijn er nog tal van kleine dingen te noemen die bij mij verkeerd geprogrammeerd c.q. vertaald zijn, wat bij hem gewoon prima in orde is. Ik had de E700 overigens 2 dagen nadat hij in de winkels verscheen, misschien is dat ook wel een domme zet van mij geweest.
Ik heb hem gekocht bij Telecom Today op de grote markt in Groningen (zo heet die winkel daar toch? iig die zaak naast de Febo). Die stakkers zeggen dat ze de telefoon dan terugsturen naar Samsung en dat dat dan 2 weken gaat duren... Ja hallloooooooowww, ik heb een mobiel niet om onbereikbaar te zijn... Iemand een idee waar ik dit wel direct waar ik bij ben kan laten doen? Het liefst in Groningen dus.