PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
toch eens naar je processor cooler kijken .... koelpasta gebruikt ??
Welke core heeft je processor? En 60 graden kast temperatuur lijkt me sterk, dan is er denk ik iets mis met de software of sensor.
Tja de mijne wordt zo'n beetje 58 graden. Maarja, ik heb een AMD 1800+. Die staan er nogal bekende om dat die warm worden.
Verder heb ik ook nog 2 P4's van 2400 MHz. En die blijven netjes rond de 37 a 40 graden.
Verder heb ik ook nog 2 P4's van 2400 MHz. En die blijven netjes rond de 37 a 40 graden.
Check de airflow van je kast eens? Er zijn diverse topic over. Het beste is: koude lucht onderin aanzuigen, en de warme lucht bovenin eruit blazen.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Ja dat doet hij ook zo loopt de airflow.
vreemde is ik kan best begrijpen als me cpu rond 45 % usage best warm word.
maar dit is erg absurd het is alleen bij deze twee apps
met spellen enzo blijft hij rond de 50 en dat is normaal als je b.v. ut2004 draait toch?
vreemde is ik kan best begrijpen als me cpu rond 45 % usage best warm word.
maar dit is erg absurd het is alleen bij deze twee apps
met spellen enzo blijft hij rond de 50 en dat is normaal als je b.v. ut2004 draait toch?
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Kom op zeg, je kan toch ook wel nagaan dat als er 60 graden staat en je houd je hand achter de outlet van je pc dat dat niet zo is. Meestal is alles =>50 graden pijnlijk om vast te houden . Dat zou betekenen dat als je je hand erachter zou houden dat het pijn moet doen.
Waarschijnlijker lijkt het me als dat de temp van je cpu is. Haal de cooler eraf maak hem schoon. Tevens de core schoonmaken met alcohol ofzoow. Artic silver erop. Zie gebruiksaanwijzing op hun site...
Cooler er weer op. Ruim je kabels op en zorg voor een goede flow. Als ie dan nog steeds heet wordt voel het blok eens. Als dit dan lauw of koud aanvoelt; iig niet heet ; 60 graden like, is het weer een typisch gevalletje van rotte sensoren.
veel succes.
btw, een northwood wordt minder warm dan een prescott.
Waarschijnlijker lijkt het me als dat de temp van je cpu is. Haal de cooler eraf maak hem schoon. Tevens de core schoonmaken met alcohol ofzoow. Artic silver erop. Zie gebruiksaanwijzing op hun site...
Cooler er weer op. Ruim je kabels op en zorg voor een goede flow. Als ie dan nog steeds heet wordt voel het blok eens. Als dit dan lauw of koud aanvoelt; iig niet heet ; 60 graden like, is het weer een typisch gevalletje van rotte sensoren.
veel succes.
btw, een northwood wordt minder warm dan een prescott.
[ Voor 5% gewijzigd door Pakjebakmeel op 07-06-2004 19:14 ]
heb je al gekeken of het [urlhttp://gathering.tweakers.net/forum/list_message/17891064#17891064]wel echt 60 graden is wat er wordt uitgelezen?[/]
offtopic:
over P4 temps zou echt wat in de FAQ moeten worden gezet. komt zeker 2 keer per week langs...
over P4 temps zou echt wat in de FAQ moeten worden gezet. komt zeker 2 keer per week langs...
Er is met de search serieus genoeg te vinden over P4 temperaturen.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()