[] Alle vensters openen op standaard grootte mogelijk? *

Pagina: 1
Acties:

• Stan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08-2024
Ik wil een bepaald programma altijd in een window van stel 123 * 123 pixels laten openen. Hoe kan ik dat doen? Is er geen commandline optie in de shortcut of iets in die richting? Het gaat dus niet om maximized of minimized voor de duidelijkheid.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dat lijkt me sterk, dat werkt namelijk alleen als de programmeur daar ondersteuning voor heeft ingebouwt. Wat heb je zelf al geprobeerd? Kun je iets meer achtergrondinformatie geven? Om welke applicaties gaat het bijvoorbeeld? En welk OS?

Window grootte in shortcut > [] Alle vensters openen op standaard grootte mogelijk? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Stan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08-2024
Dat helpt je niet denk ik, het gaat namelijk om een applicatie die voor ons bedrijf ontwikkeld is. NoCore Flex Sedis namelijk. Het draait op Windows XP Prof. en ik wil hem met de shortcut dus elke keer op 123 x 123 pixels openen. Kan dit

Verwijderd

Met UltraMon kun je snelkoppelingen maken die je ook starteigenschappen kan geven mbt grootte, positie, resolutie, welke monitor etc. Moet je alleen wel UltraMon geinstalleerd hebben. ;)

Verwijderd

Stan schreef op 07 juni 2004 @ 17:25:
Ik wil een bepaald programma altijd in een window van stel 123 * 123 pixels laten openen. Hoe kan ik dat doen? Is er geen commandline optie in de shortcut of iets in die richting? Het gaat dus niet om maximized of minimized voor de duidelijkheid.
Als het een zelfgemaakt programma is heb je nog 'n kansje, anders: helaas. :)