Ik zit er nu achter. Ik heb hem sinds zaterdag. Heerlijk toetsenbord en de muis ligt ook zalig in de hand. Die Logitech MX muizen hebben een beetje vreemde vorm en het schijnt dat de grip er van niet helemaal je van het is, maar dat is bij die MS Wireless Intellimouse Explorer 2.0 dus helemaal geen probleem. Het is alsof hij in je hand gegoten is
Het toetsenbord werkt ook fijn. Niet een te zware aanslag, maar ook niet te licht, de toetsen maken dus een stevige indruk, dus niet zo sponsig als sommige toetsenborden hebben. Het scrollwheel op zowel het toetsenbord als de muis werkt perfect. Hij werkt traploos, dus geen tikjes terwijl je scrollt. Ondanks het traploze heb je wel degelijk gevoel van weerstand.
Het toetsenbord heeft twee klein nadeeltjes: de F-toetsen en het Home Insert Pageup blokje. De F-toetsen zijn onderverdeeld in 4 groepen van elk 3 toetsen. Dit werkt in het begin een beetje vreemd, maar het went snel. Het zelfde verhaal voor het Home Insert Pageup blok. Ook is vervelend dat standaard de F-lock uit staat. F-lock zorgt er voor dat je bij gebruik van de ctrl toets samen met een F-knop geen speciale functie gebruikt (zoals Undo, Redo, New, etc.)
Het toetsenbord en de muis zien er (naar mijn mening) erg mooi uit. De polssteun zit aan het toetsenbord vast en is dus niet te verwijderen. De reactie snelheid van de muis is erg goed en gamen lukt er ook prima mee. De muis en het toetsenbord zitten elkaar ook niet in de weg (wat vervelend is bij FPS-games).
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."