hallo,
Ik ben van plan om de ThermalTake Extreme Gaint 3 te kopen, om mijn VGA kaart lekker koel te houden in deze (hopelijk) warme dagen, en om lekker verder te kunnen overclocken. Nou zei mijn vader, die zelf een pc-hardware bedrijfje heeft (hij heeft er dus wel verstand van
), dat ik beter gewoon 2 casefans in mijn kast kan hangen, en dat ik dan eenzelfde koeling-resultaat zou moeten kunnen halen als met die Extreme Gaint 3 (op mijn VGA kaart he). Nou vroeg ik me af of dit waar is. Wat natuurlijk sowieso een voordeel is van casefans is dat de rest van me pc ook mooi meegekoeld word, en bij die ThermalTake is dat niet zo (misschien een beetje, vanwege die turbo die erop zit?). Ik zal ze iig niet allebei kopen, dus het moet een van de twee worden: of 2 casefans, of de ThermalTake extreme gaint 3. Ik hoop dat jullie mij wat info kunnen geven, zodat ik een beslissing kan maken. Het gaat me er hierbij alleen om welke van de twee het beste koelresultaat leveren, geluidsproductie of weet ik veel wat maakt me nie uit. Alvast bedankt! (oh ja, als blijkt dat 2 casefans een beter koelingsresultaat leveren, wat voor casefan adviseren jullie dan ((bepaald merk/type ofzo)))
Ik ben van plan om de ThermalTake Extreme Gaint 3 te kopen, om mijn VGA kaart lekker koel te houden in deze (hopelijk) warme dagen, en om lekker verder te kunnen overclocken. Nou zei mijn vader, die zelf een pc-hardware bedrijfje heeft (hij heeft er dus wel verstand van
[ Voor 7% gewijzigd door Gaargod op 07-06-2004 16:25 ]